Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik Reklamační řízení Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik
Reklamační řízení pojem reklamace pravidla uplatnění reklamace (odpovědnosti za vady) informovat kde lze uplatnit vydání písemného potvrzení reklamační lhůta dokumentace reklamované věci úhrada nákladů doklady o koupi internetový prodej
Kde může spotřebitel zboží reklamovat a co k tomu zapotřebí? možnost uplatnit v jiné prodejně STEJNÉHO provozovatele přítomnost pracovníka pověřeného reklamacemi
Lhůta pro vyřízení reklamace Ihned, nejpozději do 30 prac. dní při odborném posouzení do 30 kalendářních dní při nedodržení lhůty je vada posuzována za neodstranitelnou zákon o ochraně spotřebitele
Zamítnutí reklamace písemné odůvodnění v případě nesouhlasu možnost písemného kontaktu (dopis - poslední pokus o smír) soudní znalec, soudní žaloba
Reklamační řád prodejny, je pro mne závazný? reklamační řád NENÍ pro spotřebitele závazný i v případě podpisu nebo podobného souhlasu
Reklamační protokol nutnost písemného potvrzení pozorně číst ujednání možnost stížnosti u ČOI (česká obchodní inspekce)
Kde hledat pomoc v zemích EU? síť spotřebitelských center v současné době 26 Evropských spotřebitelských center
Zdroje: Sdružení na ochranu spotřebitelů http://www.spotrebitele.info/ Česká obchodní inspekce http://www.coi.cz/cs/