Výzkum, vývoj a vysoké školy Mgr. et Mgr. Tomáš Hruda.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příprava OP VVV (věda, výzkum, vzdělávání)
Advertisements

Strukturální fondy na MŠMT Setkání českých technologických platforem
Aktuální proces přípravy programového období 2014+
Souhrnná informace o přípravě OP Výzkum, vývoj a vzdělávání 6. 6
OP VVV Ostrava,
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro místní rozvoj, ČR Odbor evropských fondů Výroční zpráva Rámce podpory Společenství.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
PRVNÍ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 18. KVĚTNA 2004 PRVNÍ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 18. KVĚTNA.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
ESF V ČR OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Podpora inovací v rámci kohezní politiky
Program konkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
RVŠ Výsledky připomínkového řízení - zákon č. 130/2002 Sb. Zpracovala : B. Tremlová.
OPERA Č NÍ PROGRAM VZD Ě LÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Mgr. Barbora Hošková Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR září 2008.
Regionální aspekty uvedené v národní politice. Regionální aspekty systému VaV posilování role regionální spolupráce VŠ v oblasti socioekonomického rozvoje.
OP VVV.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Cíle výzev Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI)
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Vysoké školy a Národní politika výzkumu a vývoje a její realizace Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha Podpora inovací Oddělení řízení a implementace JPD 3, MPSV Ing. Světlana.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Regionální inovační strategie Moravskoslezského kraje
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Příprava programového období Ministerstvo pro místní rozvoj.
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
Metodický výklad výzvy
Strukturální fondy EU a priority MŠMT Ondřej Liška ministr školství, mládeže a tělovýchovy.
PRIORITNÍ OSA 1 Posílení výzkumu, technologického rozvoje a inovací
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ERDF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ESF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
OP VVV. Aktuální stav OP VVV byla finální verze OP VVV po vypořádání připomínek znovu předložena Evropské komisi zaslán programový.
Výzvy PO1 Téma výzvySpecifický cíl Žadatel Alokace na výzvu Předpokládaný termín vyhlášení Strategické řízení VaVaI na národní úrovni specifický cíl 4.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Mgr. Jitka Baťková Odbor přípravy OP VVV.
OP VVV. Aktuální stav OP VVV byl zveřejněn indikativní harmonogram výzev OP VVV pro rok byla finální verze OP VVV předložena.
SYNERGIE MEZI HORIZONTEM 2020 A STRUKTURÁLNÍMI FONDY - Teaming Inka Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Evropská.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Excelentní výzkum Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Setkání s ASZ a NNO
OP ZAMĚSTNANOST – PODPORA PROJEKTŮ V PRIORITNÍ OSE 2 SE ZAMĚŘENÍM NA SOCIÁLNĚ VYLOUČENÉ LOKALITY Ing. Helena Petroková
2. Seminář krajských S3 manažerů Praha, 26. června 2013.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Interreg Rakousko - ČR/ Oddělení projektové podpory1 Interreg V-A Rakousko – Česká republika.
OPERA Č NÍ PROGRAM VZD Ě LÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Příprava OP VVV – PO VŠ Adam KRČÁL Skupina pro výzkum a vysoké školství MŠMT 08/02/2013.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Ing. Irena Havlová Praha, 8. února 2016.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Prioritní osa 2 Výzva 2.3 Lidské zdroje ve Výzkumu a vývoji Mgr. Filip Týc Odbor programů výzkumu.
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA SŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  OP VK  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové.
Regionální interveční rámec pozice AK ČR pro programové období 2014+
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
Integrovaný regionální operační program
Místní plán inkluze + OP VVV
Management projektu Fakulta sportovních studií MU Brno 2013 Ing
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
OP VVV.
Daniel Braun Ministerstvo pro místní rozvoj Praha, 22. června 2012
Polytechnické vzdělávání v praxi
Inovační potenciál České republiky Ing. Martin Štícha Sekce VaVaI
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Transkript prezentace:

Výzkum, vývoj a vysoké školy Mgr. et Mgr. Tomáš Hruda

Zhodnocení připomínkového řízení –cca 100 připomínek pro oblast výzkumu, vývoje a VŠ, tj. prioritní osy 1 – 3 –Většina připomínek akceptována nebo vysvětlena (některé povinnosti a termíny vycházejí z návrhů nařízení Evropské komise) –Připomínky Ministerstva dopravy a Ministerstva pro místní rozvoj budou vzhledem k termínu zaslání vypořádány v další verzi programového dokumentu –Změny spíše technické povahy – upřesnění či rozšíření aktivit, příjemců podpory –Často připomínkovány monitorovací indikátory – na jejich upřesnění stále pracujeme

Změny ve verzi k 30. dubnu 2013 (1) Užití obecného pojmu „výzkumná organizace“ všude, kde není potřeba rozlišovat typ výzkumné organizace (VŠ, vvi, jiná právní forma) Upřesnění zaměření intervencí v PO 1: důraz na posilování kapacit pro kvalitní výzkum reflektující globální socioekonomické výzvy bez nutné vazby na existující potenciál pro aplikace v ČR –jasné vymezení rozdílů mezi specifickými cíli PO 1 a PO 2 Doplnění realizace 2. fáze projektu ELI: Extreme Light Infrastructure do plánovaného využití velkých projektů v OP VVV Důraz na spolupráci vysokých škol a ústavů AV ČR při výzkumné orientované výuce v magisterských a doktorských studijních programech Podpora aktivit na popularizaci VaV nejen v systematických projektech, ale také na úrovni jednotlivých institucí

Změny ve verzi k 30. dubnu 2013 (2) Zapracována vazba na komunitární program Horizont zdůrazněny synergie Přesun aktivit podpory průřezových technologií (KET – key enabling technologies) z PO 1 a začleněny do specifického cíle 1 v rámci PO 2 Dopracován specifický cíl 3 „Iniciovat a rozvinout proces inteligentní specializace v regionech“ – návaznost na plnění investiční priority, vazba na ESF V PO 2 rozšíření typu příjemců o příspěvkové organizace, nestátní neziskové organizace, a dále další soukromoprávní subjekty, které budou pověřeny tvorbou a implementací S3 v regionech Zpřesnění podporovaných aktivit v prioritní ose 3, zejména zdůraznění potřeby zvýšit praktickou relevanci znalostí nabytých na všech stupních vysokoškolského studia, včetně explicitního uvedení podpory podnikavosti studentů

Děkuji za pozornost.