Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina"— Transkript prezentace:

1 OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Kraje Vysočina setkání platformy č. 3 OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina

2 KAP – průběh realizace aktivit
Přehled činností v rámci KAP 1) dopracovány Rozvojové priority v oblasti vzdělávání → doplněna/zpřesněna analytická data v rámci jednotlivých oblastí intervence (zapracování výstupů z diskuse na 2. setkání platformy) → doplněna kvantifikace jednotlivých kritérií splnění dílčích cílů průběžně je aktualizována základní dokumentace KAP → upravena Analýza potřeb v území (zapracovány zaslané připomínky a výstupy z jednání všech minitýmů v rámci platforem) => ODSOUHLASENÍ FINÁLNÍ VERZE DOKUMENTU Ad 1) zapracování výstupů z 2. setkání platformy – výstupy z diskuse zvýrazněny zelenou barvou (zapracovány změny zejm. v části Konkretizace opatření – činnosti; Kritéria splnění cíle a dále Předpoklady realizace cíle) a modrou barvou (zvýrazněny změny zapracované na základě připomínek zaslaných v rámci připomínkového řízení k Analýze potřeb v území) kvantifikace jednotlivých kritérií splnění dílčích cílů – doplněna na základě výstupů Analýzy potřeb škol – tzn. z dotazníkového šetření NÚV a MŠMT (východiskem byla zjištěná úroveň aktivit škol v OI, které vykonává většina škol v současnosti; navrhovaná opatření škol – dle % zastoupení škol , opatření která by školám nejvíce pomohla v realizaci zvolených cílů v oblasti intervence a zejm. podíl škol, které se chtějí v dané OI nejvíce posunout – zlepšit se (tzn. % zastoupení škol, které by se chtěly dostat na pokročilou až na nejvyšší úroveň) Ad 2) aktualizace základní dokumentace KAP - zapracování připomínek k Analýze potřeb v území – viz zaslaný připomínkový list

3 Zaměření 3. setkání platformy č. 3
vyhodnocení doplněné kvantifikace → prodiskutování konkrétních hodnot jednotlivých kritérií ke změření dosažení stanovených cílů, příp. doplnění/zpřesnění kvantifikace (např. : A 6.1 kritérium 1) → zvýšit podíl středních škol na 80 %) Rozpracování podmínek realizace aktivit pro naplnění obecných/dílčích cílů v rámci jednotlivých oblastí intervence (pouze aktivity pro 1. KAP) termín realizace aktivity - v rámci KAP 1 ( ) / KAP 2 ( ) zapojené subjekty na úrovni žadatele/příjemce (příp. partneři) institucionální zajištění  realizace aktivit projektu (organizace, které by se měly podílet na realizaci KA, příp. odborníci v rámci RT) cílové skupiny vč. odhadu jejich kvantifikace (např. žáci H a E oborů) místo realizace projektu (kde budou KA realizovány - místo dopadu) odhad nákladů na realizaci KA (východisko pro jejich určení) Záznam, prezentace a společná diskuse Ad 1. – tzn. zhodnotit zda jsou takto stanovená kritéria reálná, příp. prodiskutovat návrh na změnu jejich kvantifikace viz kritérium ke splnění cíle A 6.1 zvýší se prostupnost oborů středního vzdělávání (zejm. H a E) – nejméně 60 % středních škol, vyučujících H a E obory doloží způsob zajištění vzájemné koordinace (při zajištění vzdělávání žáků se SVP) s ostatními středními školami v dané spádové oblasti Ad 2. – rozpracování podmínek realizace aktivit Termín realizace → DŮLEŽITÉ STANOVIT KA V RÁMCI KAP 1 ( ) a KAP 2 ( ) Subjekty projektu - tzn. stanovit, kdo by měl být realizátorem/partnerem projektu Institucionální zajištění  realizace aktivit projektu – kdo zajistí realizaci aktivit (instituce/organizace a pozice v rámci RT - vymezení požadovaných kompetencí odborných pozic) Cílové skupiny – jejich kvantifikace je důležitá pro stanovení hodnoty MI Místo realizace projektu – místo dopadu tzn. zda se bude realizovat plošně v celém kraji, jen na určitém typu školy (MŠ, ZŠ, SŠ/VOŠ, příp. VŠ;jako pilotáž jen v určitém území ve vazbě na zapojené školy, instituce či cílové skupiny Odhad nákladů - odhadovaný přehled nákladů, které je nutné vynaložit, aby mohla být zrealizována plánovaná KA. Případně uvedení zdrojů na základě kterých bude možné tyto náklady určit (např. nutno provést průzkum trhu – určit předmět průzkumu jeho respondenty…) Ad 3. záznam výstupů diskuse - do připravených matic (formát A 3) → na flip chart (např. A 2.4 – doplnění/zpřesnění kvantifikace kritérií; stanovení konkrétních podmínek realizace KA), prezentace - prostor pro vyjádření platformy

4 Nabídka 4. setkání platformy č. 3
Možnost zorganizovat 4. setkání platformy/minitýmů Diskuse – k doplnění/zpřesnění podmínek realizace konkrétních opatření (na úrovni projektových aktivit) Návrh uceleného projektu v oblasti intervence Domácí příprava → připomínkování a doplnění výstupů z 3. jednání minitýmů Ad. 1 diskuse – dle zpřesnění věcného zaměření výzvy – půjde jen o minitýmy v dané oblasti intervence, tak aby mohl být navržen a podán konkrétní projekt do výzvy Implementace KAP (předpoklad březen-květen)

5 Dotazy, náměty, připomínky… Děkuji za pozornost
Dotazy, náměty, připomínky… Děkuji za pozornost. Krajský úřad Kraje Vysočina OŠMS, Oddělení rozvoje vzdělávání tel


Stáhnout ppt "OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina"

Podobné prezentace


Reklamy Google