Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync 2013, můžete se ke schůzce v Lyncu připojit pomocí Lync Web Appu. Pamatujte, že nemusíte nic stahovat nebo instalovat. Stačí kliknout na odkaz na schůzku ve vaší pozvánce a postupovat podle pokynů na stránce. 1.V pozvánce na schůzku klikněte na Připojit se ke schůzce v Lyncu. 2.Po otevření Lync Web Appu udělejte jedno z tohoto: Pokud se chcete připojit jako host, zadejte svoje jméno do textového pole a pak vyberte Připojit se ke schůzce. Pokud schůzku pořádá někdo z vaší společnosti, můžete vybrat Pokud jste ze společnosti organizátora, přihlaste se. Pak zadejte stejné uživatelské jméno a heslo, které používáte pro přihlášení k síti vaší společnosti. 3.Ujistěte se, že jste vybrali možnost Instalovat modul plug-in Lync Web App, kterou vyžaduje zvuk a video v počítači. Pokud jste prezentující, umožní vám i sdílet obrazovku. V závislosti na nastavení schůzky budete buď čekat v předsálí, nebo vám povolí přístup na schůzku. Pokud jste v předsálí, přístup ke schůzce vám může povolit jenom prezentující. Jakmile vám povolí přístup, můžete použít reproduktory a mikrofon počítače nebo náhlavní soupravu. Důležité: Pokud se chcete dozvědět, jak nastavit a otestovat zvukové zařízení, přečtěte si toto téma.toto téma Volání do schůzky Pokud se chcete zúčastnit zvukového přenosu schůzky, postupujte podle pokynů v předchozí části. Ujistěte se ale, že jste nevybrali možnost instalace modulu plug-in Lync Web App. Potom klikněte na Připojit se ke schůzce. V okně Připojit se ke zvukovému přenosu schůzky klikněte na Nechám se zavolat na schůzku a zadejte telefonní číslo, na které vás může konference zavolat. Nebo klikněte na Připojím se ke schůzce vytáčením a použijte číslo a ID konference uvedené na pozvánce na schůzku. Správa zobrazení videa Pokud máte k počítači připojenou kameru, můžete svoje video sdílet při schůzce kliknutím na. Kameru potřebujete jenom ke sdílení svého videa. K zobrazení videa sdíleného ostatními účastníky není potřeba.
Správa účastníků schůzky Pokud jste prezentující, můžete kliknutím na získat přístup k možnostem správy účastníků. Na kartě ÚČASTNÍCI se zobrazí seznam účastníků. 1.Pravým tlačítkem myši klikněte na účastníka a vyberte Ztlumit, Zrušit ztlumení, Odebrat nebo Nastavit jako účastníka/prezentujícího. 2.Během schůzky můžete přizvat další účastníky. Klikněte na AKCE. Pokud je chcete přizvat pomocí jejich telefonních čísel, klikněte na Pozvat podle telefonního čísla. Pokud je chcete pozvat em, klikněte na Pozvat em. 3.Pokud chcete ve videích a obrázcích skrýt jména účastníků, klikněte na Skrýt jména osob. 4.Pokud chcete ztlumit všechny účastníky současně, klikněte na Ztlumit posluchače. Sdílení plochy nebo otevřeného programu Pokud jste prezentující, můžete sdílet svou plochu nebo jeden i víc otevřených programů ve schůzce. 1.Přejděte na. Pokud chcete sdílet plochu, klikněte na Plocha. Oblast schůzky zobrazí Prezentujete plochu a plocha je zvýrazněná žlutě. Pokud chcete sdílet program, klikněte na Program a vyberte programy, které chcete sdílet, pak klikněte na Prezentovat. 2.Během relace sdílení se v horní části obrazovky zobrazí panel nástrojů sdílení. Můžete ho skrýt nebo zobrazit kliknutím na ikonu připínáčku. 3.Pokud chcete řízení relace sdílení předat jinému účastníkovi, klikněte na PŘEDAT ŘÍZENÍ. Řízení můžete kdykoli převzít zpátky, stačí kliknout na PŘEDAT ŘÍZENÍ a pak na Opět převzít řízení. 4.Pokud chcete relaci sdílení ukončit, klikněte na panelu nástrojů na Přestat prezentovat. Sdílení powerpointové prezentace 1.Přejděte na, pak klikněte na PowerPoint. 2.V poli Vyberte prezentaci PowerPointu, kterou chcete prezentovat klikněte na Procházet a vyberte a otevřete prezentaci ke sdílení. 3.Pomocí šipek pod oblastí prezentace procházejte snímky. Kliknutím na MINIATURY vyberete určitý snímek a kliknutím na POZNÁMKY zobrazíte poznámky prezentujícího. 4.Kliknutím na v pravém horním rohu snímku zobrazíte panel nástrojů poznámek a budete moct použít nástroje, třeba zvýrazňovače, razítka nebo laserové ukazovátko. 5.V prezentaci můžou být vložené hypertextové odkazy. Než na ně během prezentace kliknete, musíte skrýt všechny poznámky v prezentaci. To uděláte tak, že na panelu nástrojů poznámek kliknete na Skrýt poznámky. Výběr rozložení Podle typu schůzky si můžete vybrat specifické zobrazení obsahu, prezentujících nebo účastníků. Klikněte na Vybrat rozložení v pravé dolní části schůzky: Zobrazení galerie zobrazuje obrázky a videa všech účastníků. Zobrazení mluvčího zobrazuje obrázek nebo video jenom aktivního mluvčího. Zobrazení prezentace zobrazuje jenom sdílený obsah schůzky, třeba sdílení obrazovky.