Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy,"— Transkript prezentace:

1 Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy,
Vytvoření první databáze v Accessu 2013 pak stisknutím F5 nebo kliknutím na Prezentace > Od začátku spusťte kurz. Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy, Pokud se videa kurzu nepřehrají, možná bude potřeba stáhnout QuickTime nebo prostě přejít na PowerPoint 2013. j

2 Vytvoření první databáze v Accessu 2013
Skryté titulky Některé šablony vám pomůžou s prvotním seznámením. Tím databázi umožníte využívat všechny funkce. A stačí to udělat jenom jednou. Pokud potřebujete další nápovědu, prohlédněte si videa nebo klikněte na odkazy. Dejte databázi nějaký název, zvolte její umístění a klikněte na Vytvořit. Pokud například potřebujete evidovat údaje o majetku, klikněte na šablonu Sledování majetku. Tady jenom zadejte data a pak se stisknutím klávesy Tab, kláves se šipkami nebo pomocí myši přesuňte na další pole. Jakmile se šablona otevře, klikněte tady na Povolit obsah. To je všechno. Nepotřebujete znát návrh databáze ani cokoli měnit, ale tuto možnost samozřejmě máte. Zadejte požadovaný text a klikněte na OK. Teď už kategorie dávají smysl. Tomuhle typu databáze se říká desktopová databáze, protože běží jenom v počítači. Pokud potřebujete databázi, která běží na webu, vytvoříte aplikaci pro Access. Postup vám ukážu v dalším videu. buňky, pak klikněte pravým tlačítkem a klikněte na Upravit položky seznamu. Pokud ho chcete změnit, klikněte do buňky. Ne do záhlaví, ale do samotné Tady můžete kliknout na šablonu, která se hodí pro data, která potřebujete uložit. Třeba tenhle seznam možná není to, co potřebujete. Text je hodně obecný. Při přesunutí na jiné pole se data uloží. Vůbec je nemusíte ukládat sami. Spusťte Access a šablony se zobrazí automaticky. Nebo, pokud už máte Access spuštěný, klikněte na Soubor a potom na Nový. Pokud nemáte s Accessem žádné zkušenosti a nevíte, jak navrhnout nebo vytvořit databázi, stačí, když použijete nějakou šablonu. Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 1. ze 2 videí 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda

3 Vytvoření první databáze v Accessu 2013
Skryté titulky Databáze se spustí v prohlížeči, takže můžete zadávat data. Nezapomeňte ale, že v aplikaci musíte data ukládat kliknutím na Uložit. Taky byste si měli zapamatovat, že aplikace se používají v prohlížeči, Access šablonu stáhne a otevře. Aby začala fungovat, klikněte na Spustit aplikaci. Klikněte na požadovanou šablonu, zadejte název a v tomhle seznamu vyberte server nebo sem zadejte název serveru. Šablonu aplikace poznáte podle ikony glóbusu. ale k jejich vytvoření a změně se používá Access. Stačí kliknout na Pamatujte si, že je potřeba použít servery SharePointu 2013 nebo Office 365. Upravit v Accessu a potom na Otevřít a soubor se otevře v Accessu. Klikněte na Uložit, takže se změny publikují na server. Teď klikněte na Domů a Spustit aplikaci. Hotovo, dvě databáze za pár minut, a pokud nechcete, nemusíte nic měnit. Ve shrnutí kurzu najdete odkazy na další informace o použití a přizpůsobení šablon. Stiskněte Ctrl, klikněte na popisky, změňte jejich barvu a zarovnejte je doprava. Otevřu tento formulář pro úpravy (tomuto se říká zobrazení rozložení) a udělám menší změnu. Můžete si všimnout, že pás karet je menší než obvykle. Jsou dostupné jenom nástroje, které potřebujete pro práci s aplikacemi. můžete vybrat při spuštění Accessu nebo po kliknutí na Soubor, Nová. Nejjednodušší způsob, jak to udělat, je použít šablonu, kterou takže uživatelé můžou tuto databázi používat, pokud jsou připojení k Internetu nebo k firemní síti. Pokud potřebujete, aby nějakou databázi používalo současně několik lidí, vytvořte aplikaci pro Access. Aplikace pro Access jsou webové databáze, které běží v cloudu ve většině prohlížečů, Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 2. ze 2 videí 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda

4 Použití desktopové šablony
Nápověda Shrnutí kurzu – vytvoření první databáze v Accessu 2013 Shrnutí kurzu Použití desktopové šablony Spusťte Access a klikněte na některou desktopovou šablonu (bez ikony glóbusu). Pokud máte Access otevřený, klikněte na Soubor > Nový. Zadejte název, zvolte případně jiné umístění databáze a klikněte na Vytvořit. Na žlutém panelu zpráv klikněte na Povolit obsah. Pokud šablona obsahuje videa, podívejte se na ně, nebo toto okno zavřete. Zadejte data. Stisknutím klávesy TAB, kláves se šipkami nebo pomocí myši se přesuňte na jiné pole. Při přesunutí se data uloží. Změna šablony Pokud chcete změnit rozevírací seznam, klikněte pravým tlačítkem na některé pole v tomto seznamu (ne na záhlaví), klikněte na Upravit položky seznamu, zadejte nové položky a klikněte na OK. Použití šablony aplikace pro Access Spusťte Access a klikněte na některou šablonu aplikace (s ikonou glóbusu). Pokud máte Access otevřený, klikněte na Soubor > Nový. Zadejte název, zvolte server ze seznamu nebo zadejte název serveru a klikněte na Vytvořit. Klikněte na Domů > Spustit aplikaci. Aplikace se otevře v prohlížeči. Zadejte data a po dokončení klikněte na Uložit. Změna aplikace pro Access V SharePointu 2013 nebo ve službách Office 365 klikněte na Nastavení > Upravit v Accessu > Otevřít. Databáze se otevře v Accessu a na pásu karet se zobrazí jenom nástroje, které potřebujete. Udělejte úpravy databáze a uložte tyto změny. Tím se změny publikují na server. Klikněte na Domů > Spustit aplikaci a pokračujte v používání databáze. Viz také Vytvoření accessové databáze ze šablony Základní úlohy pro desktopovou databázi Accessu 2013 Vytvoření aplikace pro Access ze šablony Základní úlohy aplikace pro Access Úprava aplikace pro Access Další školicí kurzy Office Compatibility Pack Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda

5 Děkujeme vám za absolvování tohoto kurzu.
Hodnocení a komentáře Nápověda Shrnutí kurzu Jak jsme si vedli? Sdělte nám prosím svůj názor. Děkujeme vám za absolvování tohoto kurzu. Podívat se na více kurzů Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda

6 Nápověda Nápověda Použití ovládacích prvků videa v PowerPointu
Shrnutí kurzu Použití ovládacích prvků videa v PowerPointu Pokud chcete video spustit, zastavit, pozastavit nebo převinout zpět, najeďte myší na jeho spodní okraj. Tažením myší převinete video zpět. Zastavení kurzu Pokud kurz prohlížíte online, klikněte na tlačítko Zpět v prohlížeči. Pokud ho přehráváte offline, stiskněte klávesu Esc. Pokud se díváte na video, jedním stisknutím klávesy Esc video zastavíte, druhým zastavíte kurz. Přechod na jednotlivá místa Kliknutím na miniatury pod videem (světlé nebo tmavé) můžete přejít na jakoukoli část kurzu. Můžete taky kliknout na šipku vpřed a zpět nebo stisknout klávesu Page Up nebo Page Down. Pokud kurz stáhnete a videa se nepřehrávají Klikněte na Povolit úpravy , pokud je toto tlačítko zobrazené. Pokud to nepomůže, může to být tím, že máte PowerPoint 2007 nebo starší. Jestli to tak je, budete potřebovat PowerPoint Viewer. Pokud máte PowerPoint 2010, potřebujete přehrávač QuickTime, nebo můžete upgradovat na PowerPoint 2013. Stiskněte klávesu F5 pro spuštění nebo Esc pro zastavení. 1 2 3 4 5 2:04 2:29 Plocha Cloudová aplikace Shrnutí Váš názor Nápověda


Stáhnout ppt "Na panelu zpráv klikněte na Povolit úpravy,"

Podobné prezentace


Reklamy Google