Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-02  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Advertisements

Mgr. Vladimír Wasyliw - s využitím práce Mgr. Petra Šímy – SŠS Jihlava
Mocninné funkce s racionální mocninou. a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché.
Graf pohybu 2. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
Limita posloupnosti (Orientační test )
základní pojmy posloupností
Rozcvička Urči typ funkce:.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
určení vrcholu paraboly sestrojení grafu
Geometrická posloupnost
Geometrická posloupnost (3.část)
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Limita posloupnosti (3.část)
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
POSLOUPNOSTI Mgr. Hana Križanová Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován v rámci akce.
VOLNÝ PÁD.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (3.část)
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (2.část)
Posloupnosti a jejich vlastnosti (4.část)
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Limita posloupnosti (2.část) VY_32_INOVACE_
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 10 Kvadratická funkce 2.
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
GEOMETRICKÁ POSLOUPNOST Mgr. Hana Križanová Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován.
Geometrická posloupnost (1.část)
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _630 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Aritmetická posloupnost (3.část)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_752.
Geometrická posloupnost (2.část)
VY_32_INOVACE_22-01 Posloupnosti.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Limita posloupnosti (1.část)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
POSLOUPNOST Mgr.Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
Aritmetická posloupnost
Matematický žebřík – posloupnosti a řady Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Hlavní přímky roviny (Mongeovo promítání)
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
KUŽELOSEČKY 3. Parabola Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
VY_32_INOVACE_81.  Datum :duben 2012  Autor : Šárka Šubertová  Materiál je určen pro 3. ročník čtyřletého oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ VÝROBY a pro 2.ročník.
VY_32_INOVACE_83. ANOTACE Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_118.MAT.02 Mocninné funkce.
Cvičení V této kapitole můžete procvičit probrané téma. Jednotlivá cvičení obsahují správné řešení s postupem. Po zobrazení zadání se dalším(dalšími) kliknutím(kliknutími)
Souhrnný test kvantitativního myšlení
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
VY_32_INOVACE_91.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
VY_32_INOVACE_85.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_117.MAT.02 Inverzní funkce.
VY_32_INOVACE_90.
Geometrická posloupnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_94.
LINEÁRNÍ FUNKCE II. Prvních pět úloh zpracovány v programu GeoGebra:
MATEMATIKA 1: FUNKCE, ROVNICE A NEROVNICE
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_103.MAT.02 Vrchol paraboly.
Pascalova – Brianchonova věta
Transkript prezentace:

Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-02  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu máte maximálně 30 sekund. Autor testu: RNDr. Ivana Janů

1.Jaký je vzorec pro n-tý člen posloupnosti všech lichých přirozených čísel? (A)a n = n (B) a n = n + 1 (C) a n = 2n (D) a n = 2n + 1 (E) a n = 2n – 1

2.Kolikátý člen posloupnosti a n = 3n – 1 má hodnotu 14 ? (A)třetí (B)pátý (C)sedmý (D)čtrnáctý (E)žádný

3.Které z čísel 2,3; 1,2; – 0,8; 0,9; – 6 by mohlo být členem posloupnosti a n = sin n ? (A)2,3 (B)1,2 (C) – 0,8 (D)0,9 (E) – 6

4.Grafem posloupnosti a n = n 2 – 1 (A)je přímka. (B)je parabola. (C)jsou izolované body ležící v přímce. (D)jsou izolované body ležící na parabole. (E)není žádná z uvedených možností.

5.Hodnoty prvních pěti členů posloupnosti a n = 3 n – 1 jsou (A)1, 3, 6, 9, 27. (B)3, 9, 27, 81, 243. (C)1, 3, 9, 27, 81. (D)3, 6, 9, 27, 81. (E)3, 6, 12, 15, 18. Konec testu

Správné odpovědi orientačního testu

1.Jaký je vzorec pro n-tý člen posloupnosti všech lichých přirozených čísel? (A) a n = n (B) a n = n + 1 (C) a n = 2n (D) a n = 2n + 1 (E) a n = 2n – 1

2.Kolikátý člen posloupnosti a n = 3n – 1 má hodnotu 14 ? (A)třetí (B)pátý (C)sedmý (D)čtrnáctý (E)žádný

3.Které z čísel 2,3; 1,2; – 0,8; 0,9; – 6 by mohlo být členem posloupnosti a n = sin n ? (A)2,3 (B)1,2 (C) – 0,8 (D)0,9 (E) – 6

4.Grafem posloupnosti a n = n 2 – 1 je (A)přímka. (B)parabola. (C)izolované body ležící v přímce. (D)izolované body ležící na parabole. (E)Žádná z uvedených možností.

5.Hodnoty prvních pěti členů posloupnosti a n = 3 n – 1 jsou (A)1, 3, 6, 9, 27. (B)3, 9, 27, 81, 243. (C)1, 3, 9, 27, 81. (D)3, 6, 9, 27, 81. (E)3, 6, 12, 15, 18. Konec testu