1 Důvěryhodnost osob a institucí Jan Hartl. 2 CO a JAK?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

Bakalářská práce FFMU v Brně, Ústav české literatury a knihovnictví
Zamilovaná církev - aneb láska, která nepomíjí Vyškov, , Viktor Baláž.
Analýza vnitropodnikového trhu práce
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
Pět evropských klišé české diplomacie 1. Členství v EU je naším národním zájmem ( ? ) 2. Členství v EU je základem naší ekonomické prosperity ( ?) 3.Pro.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Psychický stav,
Jak řešíme zaměstnávání OZP a náhradní plnění u nás Kateřina Grusová Kateřina Grusová Městský úřad Jilemnice Městský úřad Jilemnice.
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Vývoj regulace a dohledu nad finančním trhem Shrnutí poznatků Ing.
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Jsme v EU, buďme v obraze. EU jako politický organismus Eva Pluskalová.
KONFERENCE projektu APSYS „ Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe “ Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Jsou potřebné,
Rozdíly mezi osobnostmi
Diverzifikace vysokého školství – nové výzvy Michal Karpíšek Seminář „Hodnocení kvality vysokých škol“ Telč, 28. dubna 2011.
3. zasedání předsednictva Rady vysokých škol Praha, 16. března 2006 Česká konference rektorů Prof. Ing. Petr Sáha, CSc.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
geografie/věková pyramida ČR
W.P Ekonomický a sociální výbor Stanovisko ke sdělení Komise pro Radu, Evropský parlament, Ekonomický a sociální výbor a Výbor regionů „Posilování.
Webový portál Budoucnost profesí Ing. Marta Salavová Mgr. Hana Žáčková Národní observatoř zaměstnanosti.
Úvod do učiva občanské výchovy
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Záměr založení 16. odborné sekce Rady kvality ČR „KVALITA V ENERGETICE“ Daniel Jarchovský, ČEZ, a. s. Praha,
Informace o Programu švýcarsko-české spolupráce Ing. Petra Murycová, oddělení Evropské unie, MPSV.
Výukový program: Ekonomické lyceum Název programu: Hospodářská politika státu Vypracoval: Ing. Lenka Gabrielová Projekt Anglicky v odborných předmětech,
CHARAKTER Karolína Hejmová.
Kraje a rozvoj podnikání Praha, 28. března RNDr. Miloš Vystrčil.
INSTITUCE EVROPSKÉ UNIE
Jan Šerek & Zuzana Petrovičová Psychologie adolescentů
Vůle.
Role médií a vůdců mínění při formování názorových struktur
Struktura obyvatelstva sice používáme okamžikové veličiny, ale je potřeba interpretovat dynamicky, historicky dlouhodobý časový horizont (současnou pop.
Diskuse u kulatého stolu na téma Sociálně prostorová diferenciace obyvatelstva a její vliv na kvalitu života ve městech a obcích České republiky Univerzita.
Zajišťování kvality ve věcném záměru zákona o vysokých školách Jiří Nantl ředitel odboru vysokých škol Telč,
Teorie vzdělávání dospělých
Alexis de Tocqueville / / Karl Marx /1818 – 1883/
Předškolní vzdělávání v Evropských školách PhDr. Dana Musilová Inspektorka pro předškolní a primární cyklus Evropských škol
Jsem občanem Evropské unie
Sociální psychologie se zaměřením na sport
Selekční jazyky Současné trendy Přednáška č. 6 ( ) Filozofická fakulta Masarykova Univerzity, Kabinet knihovnictví - Ústav české literatury a knihovnictví.
V.Prosperita organizace
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Universitas semper reformanda? České reformní pokusy v evropských souvislostech Hodnocení kvality vysokých škol Telč,
Psychologické disciplíny II. Část Aplikované. Jedná se o obory, které zkoumají určitou konkrétní oblast lidské činnosti z psychologických aspektů Jedná.
Česká koncepce oboru ošetřovatelství.  Vychází z: - Koncepce ošetřovatelství České republiky z roku 1998, - respektuje doporučení: Organizace spojených.
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Jedna z rolí, kterou člověk v životě splňuje – ROLE KONZUMENTA – na základě toho se očekává SPOTŘEBNÍ CHOVÁNÍ. - základem spotřebního chování – ROZHODOVÁNÍ.
Evropská unie. Pojem a význam Evropské unie Definice Evropské unie (dále jen EU) Aktuální počet členů EU Rok vstupu ČR do EU Cíle EU (čtyři základní svobody)
Indikátory naplňování Dlouhodobého záměru MŠMT na období 2011 – 2015 Praha, MŠMT, Brno, JAMU,
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1, Praha 2 Transformace a deinstitucionalizace Karel Vít Konference.
Základní demografické struktury obyvatelstva a demografické stárnutí.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Psychická struktura osobnosti Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Duben 2016.
Institut ochránce práv dětí
NSK – vazby na evropské procesy
Projekt Impuls / Seminář
1. Vymezení a rysy sportovní edukace
Projekt Impuls / Seminář
Teorie vzdělávání dospělých
The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
Politici ČR Kateřina Kurcová 7A/
Školení kódování podle MKN-10
Temperament, charakter, motivace
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
SmartCamp OA Ostrava doc. Ing. Jan Nevima, Ph.D..
Vliv mezinárodní situace na národnostní struktury klientely
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Pedagogika Pedagogika = sociální věda
Transkript prezentace:

1 Důvěryhodnost osob a institucí Jan Hartl

2 CO a JAK?

3 Věcné zaměření 1. Důvěra v instituce 2. Popularita osobností 3. Popularita institucí? 4. Vliv, působení osob a institucí

4 Důvěryhodnost 1. Rys osobnosti 2. Otázka odpovědnosti responsibility responsiveness accountability

5 Co kvalita práce? Co užitečnost/škodlivost? Metrika je důležitá!

6 K ČEMU TO JE?

7 Otázky z praxe „Lehká múza“ nebo vážná věc? Popularita jako povrchnost? Může existovat důvěra v parlament?

8 Žebříček popularity

9 Neznalost je důležitá Žebříček popularity politických osobností Podíl souhrnu hodnocení „velmi příznivý“ + „spíše příznivý“ (%) P. Bendl4117 J. Paroubek411 M. Topolánek341 J. Pospíšil3431 M. Kalousek304 A. Vondra3021 A. Řebíček2348 T. Julínek2312 V. Jehlička1948 J. Čunek191

10 Vývoj popularity

11 Struktura popularity

12 Kvalita práce

13 V trendech se značí šance a zklamání

14 V trendech se značí šance a zklamání

15 V trendech se značí šance a zklamání

16 Hodnotově zakotvená stabilita

17 Institucionální uspořádání procesů

18 Institucionální působení Vývoj názorů na vliv Evropské unie na život v ČR (%)

19 Personifikace institucí

20 Personifikace institucí

21 Personifikace x institucionalizace “Bringing Institutions Back In.“

22 Děkuji za pozornost.