Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů"— Transkript prezentace:

1 The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů
doplnění The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů

2 The customer journey

3 AIDA Účinný model stupňového působení propagace, který postupuje krok za krokem čtyřmi etapami: Attention – upoutat pozornost Interest – vzbudit zájem o informace a produkt (bezděčná pozornost přechází v záměrnou) Desire – vytvoření touhy (přání, rozhodnutí) vlastnit produkt Action – výzva k akci (lidé zašlou objednávku nebo si jdou produkt koupit)

4 Faktory ovlivňující chování spotřebitelů I.
Sociální vlivy Individuální vlivy Environmentální vlivy Makroekonomické trendy Politické vlivy

5 Faktory ovlivňující chování spotřebitelů II.
Sociální vlivy: Kulturní vlivy Sociální status Rodinný cyklus Zájmové skupiny Individuální vlivy: Osobnost Postoje Motivace Vnímání

6 Faktory ovlivňující chování spotřebitelů III.
Makroekonomické trendy: Vývoj DPH BRIC Nové segmenty a produkty Politické vlivy: Zvyšování daní Bezpečnost Imigrační politika Roste význam CR Pojem „riziko“


Stáhnout ppt "The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů"

Podobné prezentace


Reklamy Google