ČINNOST AGENTURY DOMÁCÍ PÉČE LADARA
Agentura domácí péče LADARA poskytuje: pečovatelskou službu (od ) osobní asistenci (od ) tísňovou péči (od ) Sociální služby jsou poskytovány zejména na území města Karlovy Vary a okolí do 10-ti Km.
Agentura domácí péče se snaží naplňovat Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb města Karlovy Vary. Naplňování tohoto plánu spočívá: zavedením tísňové péče a její rozvoj (priorita 2.1)
při poskytování sociálních služeb Agentura domácí péče spolupracuje i s ostatními poskytovateli sociální a zdravotních služeb na území města Karlovy Vary. Tím dochází k propojenosti sociálních služeb.
Agentura domácí péče LADARA při poskytování základního sociálního poradenství využívá Katalog poskytovatelů sociálních služeb, který vznikl v rámci komunitního plánování.
TÍSŇOVÁ PÉČE Hlavní úlohou tísňové péče je zajistit pocit bezpečí pro samotného uživatele tak i pro jeho rodinné příslušníky a okolí.
TÍSŇOVÁ PÉČE Setkáváme se s různými rizikovými situacemi v bytech uživatelů sociálních služeb. Nejčastější rizikové situace jsou pády samotného uživatele, zhoršení jeho zdravotního stavu. Tato rizika lze eliminovat zavedením tísňové péče.
TÍSŇOVÁ PÉČE Tísňová péče je vhodným doplněním pečovatelské služby nebo osobní asistence. Poskytovatelé výše zmíněných služeb mohou pomocí tísňové péče za minimálních nákladů poskytnout péči uživatelům nepřetržitě po dobu 24-hodin po dobu celého roku.
Tísňová péče spočívá v zavedení tísňového volání pomocí mobilního telefonu, telefonního přístroje NEO (dále jen telefon), ve kterém je zabudováno tísňové tlačítko. Uživatel tísňové tlačítko použije v krizové situaci např. když spadne.
Tísňové tlačítko slouží ke spojení s operátorkou tísňové péče. Po spojení s operátorkou dochází k řešení situace uživatele a následném výjezdu pracovníka tísňové péče, která nastalou situaci řeší přímo v bytě uživatele.
Přístroje pro tísňovou péči
Telefonní přístroj NEO + náramkové tlačítko s detektorem pádu
Vývoj počtu uživatelů tísňové péče od roku 2008
Vývoj uživatelů v pečovatelské službě od roku 2007
Vývoj uživatelů v osobní asistenci od roku 2007
DĚKUJI ZA POZORNOST PAVEL ANDREJKIV