Buduj Byznys,Network,Marketing a síť. Začíná se to celkem nevině radami, mezi které patří:  Choď do školy a dostávej dobré známky, aby sis mohl najít.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
Příběh ZKUŠENÉHO ???? podnikatele
Investování II (podílové fondy) Základy ekonomiky a účetnictví – 9
Jak na to, aniž bychom se zničili
VY_32_INOVACE_ Osobní finance.
Nástroje finančního trhu
StrongFutureInternational. Jednodušší to již nebude ! Nechte se vést úspěšnými! Začněte budovat svůj business ještě dnes !  Chcete být sami svým šéfem?..
Spojuje lidi, kteří chtějí rozumět svým financím Michal Jaroň PEM 1.ročník MVŠO 2011/2012.
JBA V televizi CNBC proběhl hodinový rozhovor s Warrenem Buffetem, druhým nejbohatším mužem světa, který mimo jiné věnoval 31 miliard USD na charitu. Zde.
Spoření a investování Spoření = pravidelné odkládání menší částí příjmu a jeho ukládání na bankovní účet Nízké riziko Nízký výnos Investování = poskytování.
Jak jsem uvedla na první stránce, jmenuji se Gábina a ještě doplním příjmení Urválková. Tak tedy, neznáte mě. A protože se vzájemně nevidíme a nemůžete.
Finanční řízení podniku
OBCHODNÍ MAJETEK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná.
Hra Investice Vysvětlující poznámky.  Tento manuál by Vám měli pomoci zorientovat se v ekonomických souvislostech hry, kterou budeme hrát v několika.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
VY_62_INOVACE_1_2_03 Pokud není uvedeno jinak, autorem obrázk ů a text ů je Ing. Renata Hethová“. Finanční nezávislost.
AKTIVA Aby peníze nezahálely FINANČNÍ GRAMOTNOST.
Rozpočet domácnosti II Majetek zdroje financování ekonomiky a účetnictví – 9. ročník Autorem materiálu je Jitka Fialová, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35,
Klíčová otázka č. 5 Jakou roli by měli hrát různí aktéři (zejm. veřejná správa na všech úrovních, poskytovatelé služeb, volení představitelé, sdělovací.
Investice Kudy vlastně putují peníze FINANČNÍ GRAMOTNOST.
Finanční plánování Základy ekonomiky a účetnictví – 9. ročník Autorem materiálu je Jitka Fialová, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace.
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Volba mezi současnou a budoucí spotřebou
Specifický typ osobnosti
Holínská, E.: Základy účetnictví BIVŠ LS 2009/ Stručný obsah 2. přednášky předmět účetnictví majetek podniku - aktiva struktura aktiv vlastnický.
Označení materiálu: VY32_INOVACE_EKRZU_EKONOMIKA2_03 Název materiálu: CIZÍ A VLASTNÍ ZDROJE Tematická oblast: Ekonomika, 2. ročník Anotace: Prezentace.
Pojem a význam řízení Cash Flow ve firmě
Podnikatelský nápad Nejlepším a nejpříjemnějším způsobem, jak vytvořit úžasný produkt či službu, je udělat něco, co chceš sám používat.
UC_A1_Základy účetnictví
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
FEL ČVUT, katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd © Oldřich Starý, 2013 Finanční management Americká opce Futures SWAP Opce načasování.
11 Osobní finance a investování. 2 Osobní finanční plánování Smyslem osobního finančního plánování je ujasnit si: budoucí osobní a rodinné.
Tento program je vytvořen nezávislými spolupracovníky projektu OpenEconomy za účelem maximalizace příjmů jednotlivých uživatelů, kteří se rozhodli k účasti.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
OSOBNÍ A RODINNÝ ROZPOČET Praktické cvičení. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Materiál pro výukovou oporu zpracovanou v rámci projektu Informační technologie proti bariérám ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.
Finanční gramotnost: Půjčky a úvěry. PROČ CHTÍT VĚDĚT VÍC … 03 Půjčky a úvěry 2 „Odměna za to, že se člověk vyzná je obrovská. A tresty za neznalost finanční.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_03_Majetek a závazky domácnosti TEMA:Finanční.
Název: Finanční trh a některé jeho produkty Autor: Ing. Luboš Janovský Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Finanční produkty Ročník:3.
1. Lekce Základní hospodaření s financemi Ujasnění základních finančních pojmů Rodinný rozpočet a tvorba finančního plánu Zajištění příjmů, proč a kdy?
Financování firmy Zajištění finančních prostředků.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Aktiva versus Pasiva Napiš, které obrázky řadíš mezi Aktiva.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
FINANČNÍ GRAMOTNOST AKTIVA A PASIVA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Kam s penězi, aby nezahálely
ROZPOČTOVÁ GRAMOTNOST- rodinný rozpočet
Finanční gramotnost: Půjčky a úvěry.
Čím chci být ,až vyrostu.
BANKA V ROCE 2020 PODLE MÝCH PŘEDSTAV
Půjčky.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Kolektivní investování
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Úvěr Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lucie Barillová. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Ekonomie 1 Magistři Čtvrtá přednáška Analýza trhu zápůjčních fondů
BANKA.
FINANČNÍ GRAMOTNOST PASIVA ZŠ HEJNICE Z. Hyxa.
ÚVOD DO OBECNÉ EKONOMIE Proč se tím vůbec zabývat?
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Princip účtování.
DUM - Digitální Učební Materiál
EVIDENCE VÝNOSŮ A NÁKLADŮ V ÚČETNICTVÍ
Ing. Václav Kovalovský JHK-kapitálové trhy a investice
Název společnosti Obchodní plán.
Transkript prezentace:

Buduj Byznys,Network,Marketing a síť

Začíná se to celkem nevině radami, mezi které patří:  Choď do školy a dostávej dobré známky, aby sis mohl najít jistou, bezpečnou práci s dobrou výplatou a kvalitními zaměstnaneckými výhodami.  Tvrdo pracuj, aby sis mohl koupit dům svých snů. Nakolik dům je aktívum a je to tvoje nejdůležitější investice.  Nakupuj hned, plať později.   Z lidí, kteří se slepo nechávají řídit těmito radami se často stávají:  Zaměstnanci, na kterých bohatnu jich šéfové a majiteli firem.  Dlužníci, na kterých bohatnu banky a věřitelé.  Spotřebitelé, na kterých bohatne mnoho jiných firem.   Místo toho, aby se starali o sebe, celý život tvrdo pracují a starají se o cizí věci.

Chopte se iniciativy  Robert T. Kiyosaki na svých seminářích často vyzývá lidí, aby si vyplnili vlastní hospodářskou výsledovku. To mnohým lidem neumožňuje vůbec pěkný pohled, nebo se nechali svést k tomu, aby se starali o záležitosti všech okolo sebe, ale o svoje ne.  Váš prvý krok  Vyplňte si svojí hospodářskou výsledovku. Jaké sou vaše příjmy, výdaje, aktíva a pasíva? Aby jste se dostali, kam chcete, musíte vědět kde jste teď. Je to prvý krok k tomu, aby jste se stali pánem vlastního života a začali se víc starat o svoje věci.  Druhý krok

Stanovte si dlouhodobý finanční cíl, kde by jste chtěli byt o pět let, a menší, krátkodobý finanční cíl, kde by jste chtěli byt o dvanáct měsíců. Stanovte si cíle, které sou realistické a dosažitelné.  Příklad:  Běhen následujících dvanácti měsíců:  Chci snížit dluh o tuto částku...  Chci zvýšit tok peněz ze svých aktív či pasívního příjmu (pasívní příjem je příjem, který získáte bez toho, aby jste naň museli pracovat) na... měsíčně.  Moje pětileté finanční cíle jsou:  Zvýšit tok peněz ze svých aktív na... měsíc.  Disponovat v kolonce aktív tímto investičními nástroji... (např. nemovitosti, akcie, vlastní podnikaní...).  Použijte svoje pětileté cíle na zlepšení své hospodářské výsledky a bilance úvahy po dobu pěti let ode dneška.   Teď, když víte, kde se dnes finance nachází, a stanovili jste si cíle, potřebujete zvládnut tok svých peněz, aby jste dokázali dosáhnout stanovené cíle. 

Zvládněte tok svých peněz  Mnozí lidi si myslí, že když budou vydělávat víc peněz, vyřeší se tak jejich finanční problémy, no ve většině případech je to právě naopak. Hlavním důvodem, proč má většina lidí finanční těžkosti, je skutečnost, že jich nikdo nenaučil jak spravovat tok peněz. Naučili se psát, číst, řídit, plavat, ale nikdy se nenaučili, jak nakládat s financemi.   Potom, jak se rozhodnete starat se o sebe, spočívá váš další krok v zvládnutí toku vašich peněz. Musíte se naučit porozumět pojmům jako bilanční úvaha, aktíva, pasíva, hospodářská výsledovka. Zároveň si musíte uvědomit, že každé vaše pasívum anebo dluh znamená něčí aktívum. Při každém pasívu, jako sou hypotéka, půjčka na auto, úvěr na studium a kreditní karta platí, že jste zaměstnancem lidí, kteří vám půjčují peníze. Tvrdo pracujete, aby někdo zbohatnul. Naučte se proto rozlišovat dobrý dluh a zlý dluh.

Dobrý dluh a zlý dluh jak si už peníze musíte pučit, snažte se vždy, aby jste se nestali člověkem, který dluhy splácí. Co tým myslíme? Dobrý dluh je taký dluh, který za vás splácí někdo jiný a zlý dluh je taký, který splácíte vy svojí vlastní krví a potem. Jak to docílit? Například pronájmem nemovitosti. Kupte nemovitost, banka vám dá úvěr, no ten splácí nájemník.

Příjmy a výdavky  Většina lidí se finančně nikam nedostane, nebo musí každý měsíc platit účty za telefon, elektřinu, plyn, za jídlo, musí splácet úvěry. Většina nejdřív zaplatí cizím a sebe zaplatí nakonec, jak jim ještě něco zůstane. A proto většina lidí porušuje zlaté pravidlo účetnictví: „Plaťte nejdřív sebe.“   Doporučujeme vám sednout si a přemyslet si plán jak zvládat svoje návyky při utrácení peněz. Minimalizujte dluhy a pasíva. Dřív jak se pokusíte zvýšit si svoje možnosti, žijte v jich rámci. jak potřebujete pomoct vyhledejte radu u kvalifikovaného finančního plánovače. Odkládejte si bokem (pokud je to možné) dané procento z každý výplaty anebo z každý platby, kterou dostanete z jiných zdrojů. Ukládejte si jich na spořící účet a nikdy jich nevybírejte, kým nebudete schopní jich investovat. 

Naučte se poznat rozdíl  Naučte se poznat rozdíl mezi rizikem a hazardem  Mnoho lidí hovoří: „Investovaní je hazard.“ Rober T. Kiyosaki nesouhlasí a hovoří: „Hazard je byť nevzdělaný.“ Správně řízeny tok peněz se začíná při rozdíle mezi aktiva a pasíva. Směr toku peněz je všechno. Dom může byt aktívem i pasívem, podle toho jak proudej peníze. Jak vám peníze tečou do kapes, je to aktívum, jak vám peníze z kapes vytékají, je to pasívum.   Vinou nedostatku finanční inteligence se mnoho vzdělaných lidí ocitá v pozici vysokého finančního rizika. Třetí krok spočívá teda v poznaní rozdílu mezi riskováním a hazardérstvím. 

Chopte se iniciativy  Sami definujte slovo hazard:  Je podle vás hazard spoléhat se na výplatní pásku?  Je podle vás hazard nutnost každý měsíc splácet dluhy?  Je podle vás hazard vlastnit aktíva, které vám každý měsíc generuji pozitivny tok peněz?  Je podle vás hazard učit se o finančním vzdělaní?  Je podle vás hazard trávit čas učením se o různých typech investicí?  Věnujte každý týden pět hodin svého volného času vykonávaní následovných činností:  Čtěte si ekonomické stránky svých novin.  Poslouchejte finanční správy.  Poslouchejte vzdělávací nahrávky, které se zabývají investováním a finančním vzděláním.  Čtěte finanční časopisy.  Hrajte vzdělávací hry, např. hru CASHFLOW. 

Rozhodněte se, kterým typem investora chcete byt  Už jste se někdy sami sebe ptali, proč někteří investoři vydělávají omnoho víc peněz při omnoho menším riziku jako ostatní? Většina lidí má finanční problémy, nebo se jim vyhýba. Jedním z největších tajemství je, že jak chceš rychle zbohatnout, upadni do velkých finančních problémů. Z toho pohledu by jsme mohli investorův rozdělit do třech skupin:  Typ A: Investor, který vyhledává problémy. Typ B: Investor, který vyhledává odpovědí. Typ C: Investor, který „nič neví“.

Investoři typu A Investoři typu A vyhledávají problémy. Vyhledávají nejdřív tí problémy, které způsobili lidi, co se ocitli ve finančních těžkostech. Investoři, kterým řešení problémů jde, očekávají ze svých peněz výnosy od 25% výš. Jsou to typický investoři, kteří mají silné finanční základy. Vyznačují se zručností nutnými na dosažení úspěchu jako majitelé firem či investoři a tyto zručnosti využívají na řešení problému způsobený lidmi, kteří takové zručnosti nemají. Podmínkou je začít od malých problémů, které se musíte naučit řešit. Nabízíme vám pár příkladů:

Investoři typu B  Investoři typu B často kladou otázky jako: „Kam mi odporučíte, aby sem investoval?“ „Myslíte si, že by sem měl kupovat nemovitosti?“ „Jaké podílové fondy jsou pro mě dobré?“ „Mluvil sem s bratrem a ten mi odporučil, aby sem diverzifikoval.“ „Rodiče mi dali pár akcií, mám je prodat?“  Taký to investoři by si měli okamžitě promluvit s některými finančními poradcem, jednoho si vybrat a začít se řídit jeho radami.

Investoři typu C  Když dojde na investování, většina lidí zaujímá postoj, že nič nevědí. Můžou takoví investoři aj napříč tomu dosáhnout velké bohatstvo? Odpověď zní: „Ano.“ Můžou začít pracovat pro vládu, vzít si bohatého partnera nebo vyhrát v loterií. 

Nabízíme vám pár příkladů:  Bill Gates je expert na řešení problémů souvisejících z marketingem softwaru. Donald Trump je expert na řešení problémů spojených s nemovitostmi. Warren Buffet je expert na řešení problémů v obchode a na akciovém trhu, co mu umožňuje nakupovat hodnotné akcie a spravovat úspěšné portfolio.  Aby jste teda rychle zbohatli, začněte studovat zručnosti pro majitele podniku a investora a usilujte se řešit čím dál větší problémy, pretože ve vnitř velkých problémů leží obrovské finanční možnosti. Proto doporučujeme, aby jste se nejdřív stali majitelem síťového marketingu nebo firmy a tak investorem. Jak budete mistrem v řešení obchodných problémů, budete mýt dostatečný tok příjmů, tak vaše vědomosti z vás udělají omnoho chytřejšího investora. Robert T. Kiyosaki doporučuje ve sví knize Cashflow kvadrant, aby jste se obeznámili s těmito typy investování a rozhodli se byt všemi třemi typy najednou. Začněte se vzdělávat, zúčastněte se investičních seminářů a kurzů, čtěte, poslouchejte, raďte se z ostatními.

Najdete si instruktora Chopte se iniciativy a vyhledejte lidí ze sféry investicí, obchodu nebo síťového marketingu, kteří by vám pomohli jako instruktor. Najděte si vzory a učte se od nich. Najděte si aj opačné vzory a učte se od nich. Pamatujte, že podle toho, s kým trávíte čas, určujete si svou budoucnost. Napište si okruh lidí, s kterými trávíte nejvíc času. Do kterého ze čtyř kvadrantů by jste jich zařadili? Jsou to zaměstnanci, živnostníci, majiteli firem,síťového marketingu či investoři?

Udělej ze zklamání svou přednost  Nebojte se selháni. Nebojte se dělat chyby. Začněte pomalými, dětskými krůčky. Prohry sou součásti výher. Chybami se učíte. Investujte malé sumy. Jak nejdete investici, do který chcete vložit peníze, udělejte to s malou sumou. Je úžasné, jak rychle se vám rozvine inteligence, když budete mít v hře nějaké peníze. Jednoducho: investujte trochu, potom dávejte pozor a učte se. A co je nejdůležitější – chopte se iniciativy. Čtení, sledování, poslouchání sou důležité, no musíte taky něco začít dělat. Vstupujte do drobných obchodů s marketingovými sítěmi, které budou generovat pozitivny tok peněz. Investujte do akcií, hledejte rady u instruktorů, u finančních či daňových poradců.

Síla víry Zrcadlo odráží víc jako jenom vizuální obraz. Zrcadlo často odráží aj naše myšlení. Kolikrát jsme už někoho viděli, jak se dívá do zrcadla a říká: „Bože, já vypadám hrozne.“ V skutečnosti jde o vyjádření jeho vnitřních myšlenek, názoru či pocitu. Když se chcete posunout vpřed, musíte pozitivně myslet, pozitivně mluvit i konat. Pro někoho je to celoživotní proces. Věřte si a začněte ještě dnes zdroj R.K.