Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ Rakovského v Praze 12.  Ve škole je integrováno 35 dětí cizích státních příslušníků  Nejpočetněji je zastoupena skupina vietnamských žáků  Dále.
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vlastní hodnocení školy
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Pedagogická rada
Centrum celoživotního vzdělávání
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
PORADENSTVÍ ŠKOLA POVOLÁNÍ PŠP Zdokonalení diagnostického a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Mgr. Jana Palanská.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Tým pro inovaci Pedagogický pracovník nahlásí A. Byrtusové do 5. daného měsíce písemně (elektronicky)
Role školního koordinátora EVVO
Výstupy z Úvodního semináře
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Národní institut pro další vzdělávání Příspěvková organizace přímo řízená MŠMT Působnost v celé České republice Státní garance DVPP.
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
MAP – Místní akční plán ORP RK
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Plán vzdělávacích aktivit
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Š A B L O N Y II.
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Model intenzivní podpory
7. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 naše motto Pestrá, kvalitní a náročná výuka směrem ke spokojenosti dětí i rodičů.

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 ÚVODNÍ PORADA 30. 8. 2010 školská rada školní rok 2009/2010 (zhodnocení) organizace školního roku 2010/2011 vnitřní směrnice projekty a granty ekonomika školy dotazníky

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Školní rok 2009/201O Stanovené úkoly a priority: kvalitní a pestrá výuka ANO naplňování vytvořeného ŠVP (1., 2., 3., 6., 7. a 8. ročník) ANO důsledné plnění stanovených pracovních úkolů ANO zápis do 1. tříd (2 třídy) ANO úspěšná realizace projektů (OPVK, Agenda 21) ANO vybudování efektivního kariérního systému pro žáky ANO projektové dny, projektové vyučování ANO začlenění spec. pedagoga, asistenta pedagoga, zahr. lektora do chodu školy částečně ANO úspěšná grantová politika ANO žák = partner ANO praktické a efektivní využívání multimediální techniky ANO vzdělávání v naší škole = služba veřejnosti (další aktivity) ANO pohoda pracovního prostředí (spolupráce, loajalita, sounáležitost) částečně ANO zlepšení materiálového vybavení školy ANO pokračování nastolených aktivit z předcházejících období ANO

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Školní rok 2010/2011 Stanovené úkoly a priority: pokračovat v trendu nastoleném v minulých letech (viz inspekční zpráva – kvalitní a pestrá výuka, komplexní služba veřejnosti, maximální využívání dotačních prostředků pro rozvoj školy,…) začlenění nových předmětů do výuky (ČIG, FG) efektivní zapojení ŠPP do chodu školy rozšíření MŠ (druhá třída) aktivní spolupráce ve všech úrovních školy

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Organizace školního roku 2010/2011 roční plán učitele publicita výchovná opatření konzultační hodiny inventarizace výchovný poradce školní poradenské pracoviště multimediální učebna pracovní doba poučení pro žáky společný seminář klasifikační řád ročníkové práce hospitační a kontrolní činnost rodičovské schůzky DVPP dny studijního volna vlastní hodnocení školy školní den evidence žáků MŠ noví žáci

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Projekty a granty MŠMT Fond Vysočina Agenda 21 (ZŠ, MŠ) OPVK EU peníze školám

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 OPVK monitorovací zpráva pokračování projektu publicita další vzdělávání

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 EU peníze školám realizace 30 měsíců (od 1.9.) využití prostředků – 1 640 000 Kč výstupy zapojení sboru

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Ekonomika školy školní rok 2009/2010 (zhodnocení) školní rok 2010/2011 (vyhlídky) rok 2012 (vyhlídky) systém odměňování

Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Ideální vlastnosti nejen učitele umět naslouchat projevit a pojmenovat city přistupovat ke každému dítěti jednotlivě hodnotit činy nikoliv osobnost povzbuzovat a motivovat být důsledný chovat se asertivně (zejména při řešení problémů) být pravdomluvný mít smysl pro humor vyzařovat přátelství a lásku být pružný