Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Advertisements

Francie, Itálie, Německo
Projektový den s prvky OSV
Název: Bezpečné chování na internetu DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_19
Určeno pro ty z vás, kteří …….no, řekněme …….. mají něco okolo 30 let!!!!!
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
PUNSKÉ VÁLKY.
PROJEKT „VAŘÍME SE ŠKOLOU“. Smysl projektu: Děti si vyzkouší různé možnosti, jak lze prostřít stůl a na něj připravit různé druhy pokrmů. Uvědomí si,
Pošli toto srdce všem, které nechceš v roce 2010 ztratit,
Jak na úspěšné projekty Ivana Brabcová
VY_32_INOVACE_In 6.,7.17 PowerPoint – snímky
Úvodní hodina informace k předmětu ICT Úvodní hodina informace k předmětu ICT Ing. Pavel Kraják Místnost 222 linka 274.
Metoda INSERT Udělejte fajfku na okraji textu, jestliže něco z toho, co čtete, potvrzuje, co jste si věděli nebo si mysleli, že to víte. + Udělejte plus,
Strom přátelství Ročník: 3. ročník Autor: Kateřina Holaňová
Jak se žilo na konci 18. století obyčejným lidem?
 Přečtěte si hesla a zapište na papír, co si myslíte, že znamenají.  Při plnění úkolu se můžete volně pohybovat po třídě.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.10 Téma: PowerPoint Číslo.
Určeno pro ty z vás, kteří …….no, řekněme …….. mají něco okolo 30 let!!!!!
SIPVZ – úvodní modul P Pokročilá práce s textem metodické poznámky (4 h)
Práce s tabulkou v Excelu 2010
Marie Terezie Vláda
Dopis od Boha.
Příběh vojáka z první světové války
7. třídy. Věštění z křišťálové koule Prohlédněte si obrázek, který jste si vybrali a zamyslete se nad tím, co by mohlo být dnešním tématem. Zkuste jednou.
Vytočí Tě to a pořádně
FÁZE NÁCVIKU SLOHOVÉHO PROJEVU
Jarní eTwinningová kampaň Přihlašte se na pracovní ploše.
Klíčové kompetence, výchovné a vzdělávací strategie Náměty a zkušenosti, jak pracovat s KK a VVS.
MODERAČNÍ TECHNIKY brainstorming brainwriting free-wheeling
Volba povolání.
 Vyvoď z úryvku téma, kterým se podle tebe budeme dnes zabývat? Proč si to myslíš?  Poraďte se ve skupině čemu se dnes budeme věnovat. Proč si to myslíte?
Porovnej si svou definici se sousedem. 1) Zásadní změna, základní převrat, svržení starého a nastolení nového politického režimu, často násilnými prostředky.
Co jsem se dozvěděl o Templářích? Mám ještě nějaké otázky?
GIMP Využití nástroje Cesty Michal Zerzáň
Zamyslete se nad otázkou: Navštívili naši Zemi mimozemšťané? Zapište alespoň dva důvody proč ano a dva důvody proč ne.
ČLOVĚK 2 Mgr. Alena Ščuková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Nevíš si rady ani s jedním? Přihlas se a dostaneš indicii.
Rudolf II. Habsburský Rudolfínská doba. Rudolf II. Sleduj video.video Jaký byl přístup Rudolfa II. k vladařským povinnostem? Jaké byly jeho vztahy s bratrem.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.05 Téma: PowerPoint Číslo.
Didaktika geografie.
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Společnost Autor: Mgr. Miluše Džuberová KOMUNIKACE slovem písmem gestem dotekem.
Publicistický styl ? OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-M
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_12_INOVACE_3104_divadlo Téma: Divadlo Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Deficitní poruchy paměti vyvolané věkem!.
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
Život lidí za 2. světové války
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jitka Havránková
KDO VLÁDNE A JAK VLÁDNE? Lekce 4A.
Tým ve kterém chtějí lidé být: 1. Tým kde je opravdový zájem jeden o druhého a)neste břemena jedni druhých b)modlete se za sebe c)věnuj pozornost.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Pošli toto srdce všem, které nechceš v roce 2012 ztratit,
Název oborové práce Jméno autora třída.
DIAGRAMY.
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
Autor: Mgr. Svatava Juhászová datum: Název: VY_52_INOVACE_01_FYZIKA
Úvodní opakování Odpověz na otázky, použij mapu:
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
DESIGNOVÉ MYŠLENÍ Tento projekt byl financován za podpory Evropské komise. Podpora Evropské komise při vypracování této publikace neznamená, že se Komise.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Microsoft Excel Funkce Když. Microsoft Excel Funkce Když.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
ČLOVĚK 3 Mgr. Alena Ščuková
V Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
Transkript prezentace:

Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj odhad zdůvodnit. Podle čeho na obrázku tak usuzuješ? 2 min

Rozdělte se do skupin podle barevnosti lístečků. Porovnejte své obrázky i vaše nápady a návrhy. Zaznamenejte společný předpoklad na téma dnešní hodiny. + Zkuste zdůvodnit na základě čeho, kterých znaků, jste toto téma odvodili. 5 min

GLOBÁLNÍ PROBLÉMY Přečti si svůj text. Ve skupině vytvořte plakát, prezentující vaše téma. Piš velkým a čitelným písmem. Domluvte se, kdo vás bude prezentovat. 10 min

Vyvěste vaše plakáty. 1. Celá skupina se přesune. 2. Rozejděte se po třídě. Reprezentující zůstává u flipu své skupiny. Zaznamenejte si základní myšlenky. Máte nějaké dotazy? Zeptejte se člena, který u flipu zůstal. Nezná odpověď? Připiš otázku na flip. 7 min

Vrať se do své skupiny. Seznamte svého reprezentanta s informacemi, které jste se dozvěděli. 3 min

Vytvoř si svůj diagram. 1. Pokus se aby si alespoň ve vnějších kruzích měl jednu informaci. 2. Zkus najít průniky jednotlivých témat. Co mají témata společného? 4 min

Zkuste ve skupině společně na základě malých diagramů vytvořit velký diagram tak, abyste v každé části měli alespoň jednu informaci. 5 min

OTÁZKA Postav se na hodnotové škále, tam kde je podle tvého názoru tvé místo. Zkus si promyslet, proč právě na tomto místě stojíš? Jaké k tomu máš důvody? Našel by se ve třídě někdo, komu by si to chtěl sdělit? Tak mu to sděl!