Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, financování, vykazování činnosti Jana Moravcová
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
M A N A G E M E N T 3 Akad. rok 2009/2010, Letní semestr
Představení projektu a řešitelského týmu Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko – výzkumnou kariéru CZ.1.07/2.3.00/
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
TUL H32 Setkání realizátorů inovace předmětů Příloha č. 9/02/01/3.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
E VROPSKÁ ROZVOJOVÁ AGENTURA N A Č IHADLE 959/ P RAHA 6 CHCI ČERPAT EVROPSKÉ DOTACE I PO ROCE 2013 PhDr. Jan Hauser Evropská rozvojová agentura.
Nejčastější pochybení při administraci monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR „Sociální integrace na Jesenicku“
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Celkový rámec projektu a organizační záležitosti Ingrid Štegmannová vedoucí projektový manažer Hradec.
Statistika RF, výroční zpráva, kontrola plnění RF Vít RICHTER Národní knihovna ČR 23. dubna 2002 Brno.
Struktura personální směrnice
PŘÍLOHY MONITOTROVACÍ ZPRÁVY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Informace ze schůzky na MŠMT Postdoc I. + Postdoc II.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Monitorovací zpráva a finanční prostředky Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“ Projekt je spolufinancován z prostředků z.
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Moduly jako prostředek inovace v integraci výuky moderní fyziky a chemie reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/ Porada
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
Interní postupy MAS Brdy
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Projekt „CzechELib" – informace od realizátora IPs
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Transkript prezentace:

Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti potravin (CZ.1.07/2.2.00/ ) Řešitel: doc. MVDr. Bohuslava Tremlová, Ph.D. ( – )

2 CÍL PROJEKTU

3 zvýšení kvality odborného profilu studenta - budoucího absolventa VFU Brno inovace praktické výuky rozšíření praktické výuky zvýšení efektivity praktické výuky 28 předmětů FVHE od 1. do 5. roku studia FVL v 1., 2., 4. a 5. roku studia minimálně 4900 studentů  hlavní monitorovací indikátor

4 JAK DOSÁHNOUT CÍLE = činnosti v projektu

5 JAK DOSÁHNOUT CÍLE = činnosti v projektu ODBORNÉ ADMINISTRATIVNÍ

6 Co zahrnuje ODBORNÁ ČINNOST, jaké jsou její VÝSTUPY jaké jsou její VÝSTUPY

7 Klíčové aktivity projektu KA1 KA2 KA3 nových laboratorních metod Příprava, zavedení, odzkoušení a realizace nových laboratorních metod nových přístupů ve výuce Příprava, zavedení, odzkoušení a realizace nových přístupů ve výuce nových volitelných předmětů Příprava, zavedení, odzkoušení a realizace nových volitelných předmětů učebních materiálů Tvorba učebních materiálů, multi- pomůcek a skript mediálních pomůcek a skript KA5 KA4 Evaluace (hodnocení) inovované výuky

8 Výstupy = doklady a podklady KA1 KA2 KA3 - nové sylaby předmětů /popis nového předmětu - popis laboratorních metod / podklady pro výuku - dokumenty o proškolení cílové skupiny - fotografická dokumentace - nákup zařízení a materiálu - skripta - schémata - MM pomůcky na různých nosičích a webu KA5 KA4 - plán evaluace - dotazníky - zprávy o hodnocení

9 Co zahrnuje ADMINISTRATIVNÍ ČINNOST, jaké jsou její VÝSTUPY jaké jsou její VÝSTUPY

10 Výstupy = doklady a podklady účetní činnost pracovníků věcné plnění Objednávky Faktury Podklady pro VŘ, miniVŘ ….. DPČ Pracovní výkaz Smlouvy DPP Zápisy …... Sylaby Formuláře Dotazníky Návody, postupy Vytvořené UP, skripta ………. Všechny dokumenty označené předepsaným způsobem Fotografická Dokumentace … monitorovací zprávy vizuální identita a publicita Předepsané přílohy + další, např. prezenční listiny z výuky

11 Základ úspěšného řešení projektu TÝMOVÁ PRÁCE

12 TÝM PROJEKTU Odborní pracovníci Koordinátoři odborné činnosti Manažer projektu Administrativní pracovníci Věcný manažer Finanční manažer IT pracovník Pracovník pro publicitu

Odborný pracovník DPČ – maximálně na 32 h/měsíc (lze i méně) na určitou dobu, zpravidla na 6 měsíců, začátek nebo činnost pro potřeby projektu – podle navrženého plánu práce (bude upřesňováno na každý rok) odborná činnost - inovace ve výuce (změny v praktické výuce, nové metody, postupy, přístupy k výuce, skripta, učební pomůcky a podklady, hodnocení výuky) další činnost – pracovní výkazy, dokumentace inovací včetně fotodokumentace, podklady pro www stránky projektu, podklady pro hodnocení a monitorovací zprávy nákup materiálu a zařízení podle plánu – výběrová řízení a „minivýběrová řízení“ 13

Koordinátor odborné činnosti DPČ – maximálně na 32 h/měsíc (dle počtu řízených pracovníků a aktivit) na určitou dobu, zpravidla na 6 měsíců, začátek nebo činnost pro potřeby projektu – podle navrženého plánu práce (bude upřesňováno na každý rok) manažerská činnost v rámci pracovního týmu činnost - odpovědnost za dodržení věcného a časového plánu dílčích úkolů další činnost – kontrola podkladů a dokladů, výstupů, dokumentace inovací včetně fotodokumentace, podklady pro www stránky projektu, podklady pro hodnocení a monitorovací zprávy nákup materiálu a zařízení podle plánu – odpovědnost za podklady pro výběrová řízení 14

Administrativní pracovník DPČ – na 12 h nebo 8h, 6h/měsíc (dle počtu pracovníků a aktivit) na určitou dobu, zpravidla na 6 měsíců, začátek nebo administrativní činnost pro potřeby projektu – podle navrženého plánu práce (bude upřesňováno na každý rok) vedení průběžné evidence dílčích úkolů projektu; příprava podkladů a zápisů z jednání pracovního týmu; příprava podkladů pro monitorovací zprávy; zajištění účetních dokladů a jejich oběhu; kontrola čerpání finančních prostředků; příprava dohod o pracovní činnosti; zajištění pracovních výkazů; archivace dokladů; dodržování pravidel vizuální identity; plnění dalších úkolů dle pokynů vedení projektu. 15

16 POSTUP

PROSINEC až podpisy všech pracovníků na DPČ, kteří začínají od (zajistí p. Míšková ve spolupráci s koordinátory a sekretářkami ústavů) KONTROLA ÚDAJŮ – osobní, úvazek, datum !!! od ostatní podpisy a předání ke zpracování na osobní oddělení pokud je v plánu nákup v lednu, pak doporučuji přípravu „minivýběrových řízení“ 17

START LEDEN 2011 START porada managementu projektu  distribuce potřebných formulářů (zejména pracovní výkazy) a přehledu dokumentů, které tvoří výstupy projektu  předání manuálu projektu s popisem organizační struktury, popisem činností, pracovních náplní i časového postupu řešení celého projektu, pravidly vizuální identity všichni pracují dle podepsané náplně práce, která je rozpracovaná v pracovních plánech JAKÁKOLIV ZMĚNA = KONZULTACE a PÍSEMNÉ ZDŮVODNĚNÍ 18

Témata k diskusi ? Výběrová řízení www stránky projektu Publicita projektu ???? 19