Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/02.0047 CZ.1.07/1.1.07/02.0049.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/02.0047 CZ.1.07/1.1.07/02.0049."— Transkript prezentace:

1 Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách
CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/

2 zapojení partnera pomoc při specifikaci požadavků na ICT pomůcky,
ověřování fungování ICT pomůcek, implementace pomůcek do výchovně vzdělávacího projektu, zpětná vazba z práce s pomůckami, korekce zjištěných problémů, reflexe potřeb cílové skupiny – žáků ZŠ, SŠ organizační pomoc při pořádání workshopů (koordinátor partnera), součinnost při zajištění udržitelnosti projektu.

3 Náplň práce koordinátora
koordinace aktivit v partnerské organizaci účast na kontrole plnění aktivit projektu svěřených do kompetence partnera pravidelná a intenzivní spolupráce s manažerem projektu a vedoucím projektu průběžná analýza projektu ze strany partnera participace na organizování konferencí, workshopů participace na publicitě projektu

4 Funkce koordinátor uzavření dohody o provedení pracovní činnosti (DPČ) - od února 2010 vyplnění pracovního výkazu (pro OU, pro KÚ) – každý měsíc úvazek – 10 hod/měsíc odměna pro koordinátora – 200 Kč/hod

5 pracovní výkaz - univerzitní

6 pracovní výkaz – pro krajský úřad

7 Průběh aktivit projektu
Klíčové aktivity projektu: 1. Moderní ICT pro využití v přírodovědných předmětech (12/2009 – 5/2010) upřesnění požadavků na HW, úpravy, rozšíření SW, výběrové řízení na dodávku HW, zpracování manuálu pro sestavení a fungování pomůcek, vytvoření 6 měřících jednotek pro partnerské školy 2. Výukové materiály pro žáky a učitele k využívání ICT ve výuce přírodovědných předmětů (5/2010 – 8/2010) - vytvoření studijních opor pro výuku předmětů, vytvoření studijních opor ke kurzům pro učitele, jejich převedení do e-learningové podoby 3. Kurzy pro učitele k využívání ICT pomůcek (5/2010 – 4/2011) - Viz dále

8 Průběh aktivit projektu
4. Implementace ICT pomůcek do výuky přírodovědných předmětů (11/2010 – 2/2012) pilotní ověření fungování ICT v laboratorních podmínkách, korekce případných problémů, implementace v partnerských školách 5. Učení se s využitím zkušeností s ICT v přírodovědných předmětech (12/2009 – 1/2012) - 6 workshopů na partnerských školách za účasti žáků ZŠ, SŠ a učitelů, sborník z workshopů, úvodní a závěrečná konference, webová aplikace

9 Kurzy Realizace kurzu Výstupy kurzu
(9/2010 – 12/2010) Rozsah kurzu je 40 hodin (24 hodin prezenční a 16 hodin distanční) Kurzy budou rozděleny dle aprobací (F, Ch, Bi + obecná část a environmentální část) Celkem bude proškoleno 40 učitelů (což je 2-3 učitele na školu) V případě většího zájmu je možno se přihlásit již nyní do kurzu: „Využití multimediálních vzdělávacích objektů v přírodovědných předmětech“ - kurzy jsou rozděleny na: F, Ch, Př, Z - zahájení kurzu: březen 2010 - celkem 70 hodin (36 hodin prezenčních 34 hodin distančních) - kontakt: Ing. Jana Uhlařová tel - www stránky: Výstupy kurzu (1/2011 – 4/2011) zpracovaní korespondenčních úkolů: - 2 scénáře vyučovacích hodin s využitím ICT pomůcek odborné oponování scénářů vyučovacích hodin (280 Kč/za posudek) umístění do multimediální knihovny

10 přínos pro partnera vytvoření 6-ti měřících zařízeních pro měření teploty, tlaku, vlhkosti, koncentrace O2, chemické měření přítomnosti různých iontů a dalších hodnot získaných provedením pokusů každý zapojený partner získá: 2 NB pro experimenty Kč 6 ks řídících jednotek Kč sada čidel Kč plat koordinátora Kč za dobu realizace projektu manuál obsahující sestavení a fungování pomůcek proškolení příslušných pedagogických pracovníků

11 Eu peníze školám partnerské ZŠ se mohou ICT pomůckami dovybavit z projektu „EU peníze školám“ projekt je v rámci programu OPVK – oblast podpory 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách jedna ze sedmi oblastí je využívání ICT o finanční dotaci si může ZŠ požádat předložením projektové žádosti, kterou bude možné předkládat v rámci průběžné výzvy na oblast 1.4, kterou vyhlásí MŠMT během 1. čtvrtletí 2010. Výzva potrvá až do vyčerpání celé částky, tj. 4,5 mld. Kč, nejdéle však do 20. prosince 2012 Bližší informace: fondy/eu-penize-skolam

12 děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/02.0047 CZ.1.07/1.1.07/02.0049."

Podobné prezentace


Reklamy Google