Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projektový záměr : Zmapování vnitřních procesů na MS ČR
Advertisements

Sedm základních nástrojů managementu jakosti
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Integrovaný systém řízení (ISŘ)
Projektové řízení Modul č.1.
Presentation Title.
managementu znalostí podle
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
Projektový management
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
PODPURNÉ PROCESY V ORGANIZACI
Audit IT procesů ve FNOL
Projektový záměr : Zmapování vnitřních procesů na MS ČR MS_P01.
Příprava koncepce kvality zdravotnických zařízení –aktuální stav
Město Šlapanice průkopník moderního řízení ve veřejné správě 20. února Národní konference kvality ve veřejné správě.
Management kontinuity činností organizace
3. Životní cyklus a procesy projektu
Geo-informační systémy
Integrovaný systém managementu v Nemocnici Břeclav, p. o.
Akreditační systém v ČR – kvalita produktů IT
Systémy managementu jakosti
1.Management? 2.Management jakosti?
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
Zkušenosti se zaváděním systému řízení v KSRZIS podle:
Systém managementu jakosti QMS
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Systém managementu jakosti
ISMS VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ
Informačnípodpora řízení kvality ve firmě Informační podpora řízení kvality ve firmě CRM Ekonomický systém Personalistika Datová pumpa Akord Software Datový.
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
4 Normovaný systém managementu kvality podle ISO 9001
BMT Medical Technology s.r.o. Ing. Lenka Žďárská
Systémy řízení jakosti - úvodní cvičení
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Kvalita a bezpečnost IT ve zdravotnictví
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Management systému řízení kvality
AKORD SOFTWARE s.r.o. Ing. Věra Kovářová Softwarové nástroje pro sledování a vyhodnocování kvality řízení Případová studie Parlament České republiky.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Zásady SLP, ČSN EN ISO 15189:2003 SLP – správná laboratorní práce
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
2. Životní cyklus a procesy projektu
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
BUDOVÁNÍ SYSTÉMŮ MANAGEMENTU
SYSTÉMY MANAGEMENTU KVALITY 1. část
SYSTÉMY MANAGEMENTU KVALITY 1. část
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Management jakosti, zdravotnické standardy, audit, měření jakosti
Metody / nástroje procesního řízení
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Systém managementu jakosti
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Systém managementu jakosti 3
Procesní řízení (management)
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Systém managementu SSHR
Systém managementu SSHR
Transkript prezentace:

Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca 20% všech nemocničních zařízení  jsou různých velikostí a odborného zaměření  Z toho vyplývá náročnost na údržbu, servis a uspokojování požadavků, která je daná vzdáleností klientů, různorodosti požadavků oborových ZP, zřizovatelů i samotných ZZ

Důvody budování a certifikace systému řízení jakosti v AKORD SOFTWARE  Rozhodnutí o zavedení systému řízení jakosti v r  Zamýšlený kvalitativní posun v péči o stávající zákazníky  Potřebná identifikace a reinženýring procesů  S tím související identifikace a reinženýring:  jednotlivých činností  odpovědností a kompetencí  dokumentace (vstupů a výstupů)  Posílení konkurenceschopnosti firmy v oblasti zdravotnické informatiky

Soubor ISO 9001: neustálé zlepšování Cíl: dosahování vyšších úrovní Pohyblivý cíl Cyklus: plánuj – dělej – kontroluj - zaveď Zlepšování Do Check Act Plan

Zaměření na zákazníka Identifikuj zákazníky Poznej jejich potřeby Analyzuj jejich potřeby Plánuj opatření pro jejich splnění Realizuj opatření Kontroluj a monitoruj veškeré činnosti Reaguj a zlepšuj

Interní záměr při zavádění ISO  Zpřehlednit a zefektivnit řízení a realizaci jednotlivých činností  Minimalizovat formálnost systému řízení podle ISO  Nezatížit implementaci nadměrnými náklady na další IT nástroje, lidské zdroje apod.  Využít systémy, které sami vyvíjíme a dodáváme našim klientům, využít know-how IT společnosti

Postup při realizaci – definice procesů  Identifikace a definice procesů z pohledu řízení jakosti  hlavní (realizační)  podpůrné – významné pro realizaci produktu nebo pro zákazníka  řídicí a zlepšovací  Definice posloupnosti a vzájemného působení procesů – mapa procesů  Identifikování vlastníků procesu  Stanovení kritérií procesů  Provádění analýzy údajů k neustálému zlepšování procesů

Postup při realizaci – specifikace jednotlivých činností, definice kompetencí a odpovědností  Tvorba procesních diagramů  U každého procesu definice: vstupů procesu činností procesu výstupů procesu  Tvorba matice kompetencí a pravomocí  Definice pracovních funkcí a k nim náležejících popisů pracovních funkcí

Postup při realizaci – zapojení IT do implementace řízení jakosti  Všechny datové zdroje v AKORD SOFTWARE jsou elektronické  V souladu se záměrem minimalizace formálnosti řízení podle ISO jsme od počátku promýšleli propojení všech datových zdrojů a využití informací pro účely ISO  Sledování a vyhodnocování kriterií jednotlivých procesů – využití vlastního nástroje MIS AKORD P RO ®