MATEŘSKÁ ŠKOLA 2011-2012.

Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „PROSTŘEDÍ,VE KTERÉM ŽIJEME“

… léto, na které se nezapomíná
Noc pát‘áků Michaela Stryjová.
Tak v tomto objektu pracujeme
9. ‒ Koťata.  V šest hodin se u školky setkáváme s prvními nocležníky. Kubík a Tomáš Doubkovi se již nemohou dočkat a jsou u školky první.
ZA DLOUHÝCH ZIMNÍCH VEČERŮ S přicházející zimou, když se dny krátí a mráz zalézá za nehty, trávíme stále více času v teple domova. Ale jak to bývalo dřív?
• Ve školním roce 2010/2011 chodí do přípravných tříd 18 dětí, 9 dívek a 9 chlapců. Žáci byli rozděleni do přípravné třídy A: 5 dívek a 4 chlapci a do.
Nejprve si Přečtěte pozorně text
Školní družina a internát „ÚSMĚV“ při ZŠ, Opava, Havlíčkova 1, p.o.
Třída 3.B ZŠ Mánesova Pavla Mitáčková V úterý 15.4 jsme se neučili. Jeli jsme na výukový program do Koryčan. Ráno jsme se sešli u školy. Jeli s námi.
VY_32_INOVACE_ 03_ Lidé a čas Roční období (SADA ČÍSLO 2)
Termín: vždy první středa v měsíci Začátek: 9 30 hod Vstupné: 20,-Kč - výstava čertů vyrobených rodiči s dětmi doma Termín: začátek prosince - Mikulášská.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Zámeček  Zámeček je časopis pro dětské domovy, diagnostické ústavy nebo pro výchovné ústavy  Velkou část redakce tvoří především děcka.  Pravidelně.
Ukázková prezentace HORY 2012.
 V září jsou žáci rozděleni do oddělení, kterých je celkem 5. Prvňáčci a předškoláci se seznamují se školou, klubovnami, jídelnou a školním řádem.
MŠ Chodovická, Praha 9 třída BROUČEK …pořád se něco děje…
Jarní prázdniny ve školní družině
Soutěž v ZOO Autor: Vojta Rod. Pár slov na začátek… Jako už poněkolikáté já a parta dalších lidí z naší školy jsme jeli na soutěž do ZOO Ostrava. Po tom.
Karlova Studánka – 1.7. Sbíráme se, snad někam pojedeme.
VY_32_INOVACE_ 02_ Lidé a čas
ZIMNÍ RADOVÁNKY S DINOSAURY – Hotel Bystré.
Výlet do Anglie Josef Chrpa 2007 – Student Septimy.
Sociální terapeutická dílna KOTVA
V sobotu na mne zase po roce zazvonili moji staří kamarádi a přátelé. Moc mi potěší, když si na mne kamarádi udělají čas a přijdou na návštěvu. Tentokrát.
Naše milovaná Jollynečko Byla jsi pro nás láska na první pohled, zamilovali jsme se do Tebe jakmile jsme viděli fotku z 1. dne Tvého života. 8 týdnů čekání.
Lyžařský výcvikový kurz Velké Karlovice 12. – 16 ledna 2015 Lyžařský výcvikový kurz proběhl tradičně ve Velkých Karlovicích. V letošním roce převažovali.
6. Skautský oddíl Ivanovice na Hané.
Základní škola a Mateřská škola Brno, Bosonožské nám
Čas minulý Český jazyk 5. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
GÁBINA UHLÍŘOVÁ studentka septimy Skotsko / prázdniny.
PROJEKT: Vzdělávací internetové kluby PROJEKT: Vzdělávací internetové kluby Jméno: Adéla Švehlová Jméno: Adéla Švehlová Téma: Příroda a já Téma: Příroda.
Geologická exkurze ve Vysokých Tatrách. Čtvrtek Večer jsme odjížděli z Blanska vlakem do Brna a z Brna rychlíkem do Ostravy. Zde následovalo jedno-hodinové.
Základní škola Dobrovského
Vesnice Strupčice.
Příroda a já Otázky.
Máchovo jezero 16. – 20. června Naše společné týdenní putování začalo v pondělí na libereckém vlakovém nádraží. Rozloučili jsme s rodiči, naložili.
Vzhůru do života. V září se všichni sejdeme a povídáme si, co bylo o prázdninách.Pak nás přivítají paní učitelky a sdělí nám, co pěkného nás čeká.
Ohlédnutí za třetí třídou. Kdopak to ťuká na dveře? No jo, měsíc září je tady. Máme novou třídu, v prvním patře. Tady půjde učení samo.
Školní výlet do Mariánských Lázní Jeli jsme luxusním autobusem, byl dvoupatrový, byla to PARÁDA!!!
Čertí škola - Mikuláš. Čertí škola Na 5.prosince 2011 jsme si měli do školy přinést čertí masky. Paní učitelka pro nás připravila na tento den zajímavé.
4. září jsme poprvé vkročili do naší třídy, kde nás přivítal pan ředitel a především naše paní učitelka, na kterou jsme byli všichni moc zvědaví… Poprvé.
2. pololetí v V. A. 2. pololetí začalo velkou personální změnou ve vedení školy paní učitelka Veronika Studená.
Vánoční besídka v 1. B.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA CHOTÝŠANY „KAŽDÝ JE JEDINEČNÝ“
Základní škola a Mateřská škola Litvínov - Janov Přípravná třída II.
NÁŠ PRVNÍ ŠKOLNÍ VÝLET PRAHA, C, Školní rok 2010 / 2011.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Třídní schůzka – zahájení školního roku 2016/2017 ŠKOLNÍ ROK 2016/2017 Základní škola Moravičany, okres Šumperk, příspěvková organizace.
 Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění.
ZŠ Nové Veselí a prevence nežádoucího chování
Co se děje u prvňáčků? Učíme se psát, číst a počítat.
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
Výlet do Březnice Cestování za pohádkou.
Praktická přednáška paní Krátké
SLOVENSKO 2016.
Mikuláš v Jiřicích Ovládání : klik myší.
Les a voda Les i s vodou je důležitá pro nás, živočichy,
Čím bych chtěl být až, vyrostu?
ŠKOLA V PŘÍRODĚ Školní rok 2013/ – ZŠ
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.1 ROK a ROČNÍ OBDOBÍ fotografie - vlastní.
ROČNÍ OBDOBÍ - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Ohlédnutí za čtvrtou třídou
SLOVENSKO 2018.
Není včela jako včela. V červnu prvňáčci ze školní družiny navštívili ve Východočeském muzeu výstavu Včely za všech ú(h)lů. Dozvěděli se množství informací.
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola

MATEŘSKÁ ŠKOLA 2011-2012

VÝLET DO OZNICE Jezdíme a chodíme na výlety a ne jen tak ledajaké. Třeba jsme byli na návštěvě u Míši v Oznici. Prožili jsme báječný den v krásné přírodě se spoustou zvířat.

ŠMOULÍ VÝLET DO KATEŘINIC Dva dny plné zábavy se Šmouly jsme strávili v Kateřinicích.

Jede, jede mašinka.... Když si o něčem novém povídáme, paní učitelky nám ukážou, jak to funguje doopravdy. Už víme, kde se léčí porouchané a nemocné mašinky-všechno jsme si prohlédli na výletě do vlakového depa.

HASIČI Skoro každý kluk a možná i nějaká slečna z naší školky už asi ví, čím by chtěli být, až budou velcí. Tak moc se nám líbilo na exkurzi u hasičů.

GALAXIE Kdo tam ještě nebyl, určitě to musí vyzkoušet-výlet do zábavního parku pro děti Galaxie ve Zlíně. Už teď se moc těšíme na příští rok, až pojedeme zase.

JAK SE RODÍ VEČERNÍČKY A když zrovna není pěkné počasí, vydáme se na nějakou výstavu, do divadla a jednou za měsíc do kina. Moc se nám líbila výstava ve Vrtuli-O zvuku a lidech, taky moc pěkná a voňavá byla podzimní výstava ovoce v naší škole. Na výstavě v zámku Kinských jsme se dozvěděli a na vlastní kůži si vyzkoušeli, jak se rodí pohádkové večerníčky.

Divadelní představení Popelnice V zámku Žerotínů jsme navštívili divadelní představení Popelnice.

Mikulášská nadílka Moc rádi si připomínáme a slavíme různé svátky, ani se nedá říct, který je ten nejoblíbenější. I ten největší hrdina se u nás aspoň trochu bojí, když přijde Mikuláš. A to si s sebou tentokrát vzal dva čerty a dva anděly, jako by nestačil jeden, aspoň ten čert. I paní učitelky byly na chvíli jako čertíci.

Pečení vánočního cukroví Jednou v roce na vánoce-to pečeme cukroví v naší školní kuchyňce na internátě.

Vánoční těšení A abychom vydrželi to dlouhé čekání, máme ve školce již tradiční Vánoční těšení.

Lyžování se školkou Jak se říká-zdar a sílu najdeš v sýru, tak v naší školce taky. Sportujeme a ne málo. Pravidelně chodíme na plavecký bazén, zkoušíme, co dokážeme na školní horolezecké stěně a zmožené svaly pak můžeme nechat odpočinout v naší školní infrasauně. A letos poprvé jela naše školka lyžovat na Sachovu Studánku, to byla paráda. Napoprvé nám počasí nepřálo, ale na druhý pokus byla sněhu spousta a všichni jsme poslední den výcviku uměli jezdit na vleku a sjíždět kopečky.

Karneval Jednou za rok se z nás dětí stanou různé pohádkové bytosti a i paní učitelky se přemění na úplně jiná stvoření. Tentokrát za námi přišla krásná Sněhurka a s sebou měla ku pomoci svoje trpaslíky. Nebyl to popletený den, byl to karneval.

VYNÁŠENÍ MORENY Taky chodíme na dlouhé procházky po okolí. Aby už nám jenom svítilo sluníčko a nebyla zima, rozloučili jsme se u Bečvy s paní Zimou-Morenou.

VÝLET DO ZOO LEŠNÁ Společně s dětmi z kojeneckého ústavu a nadací Člověk člověku jedeme každý rok na celodenní výlet do zoo Lešná u Zlína.

ŠKOLKA V PŘÍRODĚ A nejlepší výlet nás čeká vždycky ke konci školního roku, jezdíme všichni na celý týden do školky v přírodě. Tentokrát jsme strávili léto s indiány na chatě Tabačka pod Soláněm u Velkých Karlovic.

OLYMPIÁDA Do těla jsme si všichni pořádně dali v naší školkové sportovní olympiádě. Zároveň jsme se tím připravili na klání mezi ostatními školkami, kde si vybrané děti měří síly s dětmi z jiných školek.

Besídka ke dni matek To, co mají nejraději naše maminky, je besídka k jejich svátku. To nejlepší, co se ve školce naučíme, maminkám na vystoupení v kapli předvedeme a tak oslavíme jeden z nejkrásnějších dnů v roce.

Noční spaní ve školce Jak to vlastně ve školce chodí? Ráno přijdeme do školky a odpoledne jdeme domů. Ale jsou tu i děti, které to mají daleko domů. Ty zůstávají ve školce celý týden od pondělí až do pátku. Jsou moc statečné. Jednou jsme zůstali ve školce přes noc úplně všichni-všichni včelí medvídci a všechny paní učitelky. A dokonce nás navštívil i velký čmelák Pučmeloud.

Popletený den A dějí se u nás i docela zvláštní věci. Třeba takový popletený den, všechno bylo ve školce naruby a to vám byla zábava.