INDIVIDUÁLNÍ PROJEKTY Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji II Podpora sociální integrace obyvatel vyloučených lokalit v Královéhradeckém kraji III
Představení projektu Služby II Cíl projektu: Doba realizace: Podpora služeb: Aktivity projektu: Finanční podpora:
Představení projektu Lokality III Cíl projektu: Vyhledávat osoby ohrožené sociálním vyloučením, podporovat jejich zapojení do společnosti a na trh práce pomocí terénního programu a rozvoje sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi. Realizace projektu: – Podpora služeb: – Aktivity projektu: Realizace terénních programů ( lokality Hradec Králové, Rychnovsko a Kostelecko, Trutnovsko, Jičínsko) Rozvoj SAS pro rodiny s dětmi (Jaroměř, Jaroměř – Josefov, Broumov, Náchod, Dvůr Král.n.L., Vysoké Veselí, Hradec Králové) Finanční podpora: Kč
Závazky vyplývající ze smluv Dodavatel je povinen zajistit trvalou dostupnost služeb. Služby musí být realizovány kontinuálně bez ohledu na výši splnění minimální míry indikátorů. Celková doba výpadku za 1 kalendářní rok nepřesáhne 5% sjednaného rozsahu poskytování služby. Po dobu výpadku bude zajištěn náhradní výkon základního poradenství. Viz Smlouva bod 3.4.
Zpráva o plnění služeb 1.Realizovaná klíčová aktivita 2.Spolupráce s ostatními subjekty 3.Plnění podmínek vymezených v příloze č.4 Smlouvy – minimální rozsah poskytovaných služeb 4.Publicita 5.Monitorovací indikátory 6.Problémy při realizaci
Zpráva o naplnění indikátorů 1/2 Název projektu:Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji II Číslo projektu:CZ.1.04/3.1.00/ Příjemce dotace:Královéhradecký kraj Číslo veřejné zakázky: Číslo smlouvy: Vysoutěžená cena: Poskytovatel služeb: Identifikační číslo: Druh služby: Název služby: Číslo registrace služby: Místo poskytování: Personální zabezpečení: Kapacita služby: Požadovaná výše splnění indikátoru:uživatel Minimální výše splnění indikátoru:uživatel
Zpráva o naplnění indikátorů 2/2 Počet uživatelů cílové skupiny Rozdělení dle pohlaví Kalendářní čtvrtletí Počet uživatelů za kalendářní čtvrtletí Počet nových uživatelů za kalendářní čtvrtletí počet mužůpočet žen
Závazky vyplývající ze smluv Monitorovací indikátory (MI) Hodnota monitorovacího indikátoru je uvedena ve Smlouvě o zajištění sociální služby bod 3.2. Minimální míra splnění indikátoru činí 85 %. Vykazování MI MI budou vykazovány ve Zprávě o plnění služeb a naplnění indikátorů, viz příloha č. 7 Smlouvy
Přílohy zálohové faktury Přílohy Zpráva o plnění služeb a Zpráva o naplnění indikátorů a jsou nedílnou součástí zálohové faktury, která se předkládá do 7 pracovních dnů od ukončení předcházejícího monitorovacího období. Obě zprávy informují o realizaci sociální služby za uplynulé monitorovací období. Na přílohách nutno uvést datum a podpis oprávněné osoby. Zálohovou fakturu společně s přílohami zasílat na Krajský úřad Královéhradeckého kraje.
Povinná publicita Poskytovatel je povinen: provádět publicitu projektu v souladu s Manuálem pro publicitu OP LZZ, viz. odkaz označit prostory poskytování služeb informačním panelem udržovat webové stránky v aktuálním stavu. 1x ročně vydat leták s informacemi o sociální službě 2x ročně poskytnout médiím tiskovou zprávu.
Povinná publicita letáky a tiskové zprávy je nutné před vytištěním odsouhlasit s projektovým manažerem „Povinné minimum publicity OP LZZ“ musí být na tištěných materiálech vždy v horní části a minimálně na přední straně těchto materiálů; zároveň bude použito „Povinné minimum publicity OP LZZ“ všude tam, kde bude použito logo poskytovatele sociálních služeb logo poskytovatele sociálních služeb může být použito u tištěných materiálů pouze v dolní části materiálu a nesmí být větší než řada log „Povinného minima publicity OP LZZ“ logo poskytovatele sociálních služeb u individuálních projektů se nesmí používat na propagačních předmětech
Povinná publicita - vzory Pod logolinkem nutno uvést text: Projekt je financován z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
Kontroly Výkon kontroly u poskytovatelů bude probíhat dle Metodiky pro výkon kontrol v rámci IP, viz. Příloha č. 5 Smlouvy. Objednatel je oprávněn provádět monitorovací návštěvy.
Příklad 1 (poskytovatelé, kde je více služeb, činností…) Předmět smlouvy – rozsah zakázky ve vztahu k financím IP Další zdroj schválený Další zdroj neschválený, jiná činnost, jiná cílová skupina v rámci sociální služby Předmět smlouvy - Zakázka 1, Zakázka 2 Není předmět smlouvy Zakázky 3,4…. Celá sociální služba - středisko 2.1.Předmětem Smlouvy je závazek veřejné služby spočívající v poskytování poskytování sociální služby ……….pro osoby s ……… ( dále jen „osoby cílové skupiny“) ………formou pro region ……..s požadovanou minimální kapacitou x osob. Závazek poskytovatele provozovat služby podpora samostatného bydlení představuje komplexní zajištění služeb ………
Příklad 2 (poskytovatel poskytuje pouze jednu soc. službu) Předmět smlouvy – rozsah zakázky ve vztahu k financím IP Další zdroj schválený Další zdroj neschválený, jiná činnost, jiná cílová skupina v rámci sociální služby Předmět smlouvy – Středisko 1 Není předmětem smlouvy Středisko 2 Celá sociální služba - středisko 11.2 Poskytovatel je povinen odděleně účtovat o veškerých příjmech a výdajích, resp. výnosech a nákladech při realizaci předmětu této Smlouvy, tj. zajistit oddělené účtování o výnosech a čerpání jednotlivých zdrojů krytí nákladů (zakázkově). Zakázka 1Zakázka 2
Výpočet přiměřeného zisku IP Další zdroj schválený Další zdroj neschválený, jiná činnost, jiná cílová skupina v rámci sociální služby Základna pro výpočet ziskuNení předmět výpočtu zisku Celá sociální služba - středisko 6.4.Platba za služby je sjednána tak, aby dosahovala částky, která je nezbytná k pokrytí čistých nákladů vynaložených Poskytovatelem při poskytování služeb dle Smlouvy včetně případného přiměřeného zisku do maximální výše 1,6% za dobu trvání Smlouvy. Kalkulace Platby za služby je uvedena v Příloze č. 3 této Smlouvy.
Výpočet přiměřeného zisku IP Další zdroj schválený Další zdroj neschválený, jiná činnost, jiná cílová skupina v rámci sociální služby Základna pro výpočet ziskuNení předmět výpočtu zisku Celá sociální služba - středisko Náklady ______________ = Výnosy (1- povolený zisk %) Náklady = Výnosy * (1 – povolený zisk %) Náklady = Výnosy * 0,984 (při povoleném zisku 1,6 %)
Vedení účetnictví 11.1 Poskytovatel je povinen vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, případně, nemá-li tuto povinnost, je povinen vést daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se k prostředkům poskytnutým na základě této Smlouvy splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona o účetnictví (s výjimkou bodu (f) zákona), a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby uskutečněné příjmy a výdaje byly vedeny analyticky ve vztahu k prostředkům poskytnutým z finanční podpory. Střediska, zakázky Rozúčtování společných nákladů dle předem stanovené metodiky, rozúčtování uvést na účetních dokladech Ke každému účetnímu zápisu – účetní doklad se všemi náležitostmi
Finanční kontrola Zajistit přístup ke všem dokladům, složkám a dokladovým řadám.
Kontaktní údaje – Služby II Projektový manažer – Centrum EP: Ing. Bc. Markéta Vítková mail: tel.: , Finanční manažer – Centrum EP: Olga Horáčková mail: tel.: ,
Kontaktní údaje – Lokality II Projektový manažer – Centrum EP: Mgr. Marcela Bezdíčková mail: tel.: , Finanční manažer – Centrum EP: Bc. Lenka Houserová mail: tel.: ,