Zastavené stavby ŘSD a vývoj staveb v 2. polovině roku 2010 ministr dopravy Vít Bárta.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návrh státního rozpočtu ČR na rok 2010 Ministerstvo financí září 2009.
Advertisements

PROBLEMATIKA ŘEŠENÍ JIHOVÝCHODNÍ ČÁSTI SILNIČNÍHO OKRUHU KOLEM PRAHY
Dopravní stavby na střední Moravě
Mgr. Libor Jarmič, Ekologický právní servis,
Strategie dopravy MD ČR
Statutární město Ostrava Hlavní problémy v oblasti dopravy statutárního města Ostravy •Krácení finančních prostředků •Dokončování rozpracovaných.
Návrh rozpočtu vlastního hl. m. Prahy na rok 2012 Dotační vztahy k MČ HMP 2012 Rozpočtový výhled do roku 2017 V Praze
II. ROČNÍK MEZINÁRODNÍ KONFERENCE Střední Morava-křižovatka dopravních a ekonomických zájmů , Luhačovice Pavel ŠVAGR „Dopravní módy a rozvoj.
Příklady odstraňování bariér konkurenceschopnosti české ekonomiky
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
Přehled realizovaných plateb a opatření k urychlení proplácení projektů financovaných z ROP Střední Morava 2. září 2009 Olomouc 8. září 2009 Zlín Výroční.
Pohled ŘSD na možnosti a výhled realizace staveb na Moravě
Finanční prostředky pro příští programové období prosince 2006 Ing. Bohdan Hejduk, náměstek ministra.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
1 Ing. Ivo Toman, MBA náměstek ministr dopravy 5. července 2012 Průhonice Téma: „ Rozvoj dopravní infrastruktury ČR “ „ Nová dopravní a technická legislativa.
11 Základní data návrhu rozpočtu vlastního hl. m. Prahy na rok 2011 doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc. primátor hl. m. Prahy Praha
Čerpání prostředků OPD 1, investice SŽDC
Národní protikrizový plán vlády Miroslav Kalousek ministr financí.
Návrh způsobu financování opatření Národní strategie BESIP (k diskusi)
1 Finanční situace Dopravního podniku hlavního města Prahy Praha, leden 2009.
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka „Stav financování vodohospodářských.
Střední Morava – křižovatka dopravních a ekonomických zájmů Ing. Luděk Sosna, Ph.D. ředitel odboru strategie Luhačovice –
DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA ČR: Jakým směrem se ČR vydá na křižovatce dopravní infrastruktury budoucnosti? , Praha CESTA PRVNÍ: Důvody investic.
Návrh rozpočtu vlastního hlavního města Prahy na rok 2010 Praha
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
„Úvodních 100 dní“ Tisková konference 10. května 2007 Ministerstvo dopravy České republiky.
Desatero problémů Chrudimi Vybudovat obchvat města Chrudim jednání s náměstkem ministra a zákonodárci za chrudimský region jednání v Poslanecké.
VÝBOR PRO FINANCOVÁNÍ NÁRODNÍ STRATEGIE BESIP (VFNS) Informace o činnosti výboru pro jednání Rady vlády pro BESIP , Praha.
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Silnice nebo železnice
PREZENTACE ŘSD ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
Sněm Rady vysokých škol1 Ekonomické informace.
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
TK ministra obrany Pomoc AČR při povodních Jihočeský kraj 24 osob Jihočeský kraj 24 osob Moravskoslezský kraj 197 osob Moravskoslezský kraj 197.
Stav realizace ESF programů v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí k Tisková konference 5. února 2007.
K O N F E R E N C E Ministerstva průmyslu a obchodu ČR 14. června 2007 Michnův palác, Praha OPERAČNÍ PROGRAM PODNIKÁNÍ A INOVACE Investice do Vaší budoucnosti.
Předsednictvo Rady vysokých škol1 Ekonomické informace.
PROVOZNÍ ONIV 2015 Pro rok 2015 byl rozpočet provozních ONIV stanoven ve výši tis. Kč Do příjmů rozpočtu kraje byl stanoven odvod z investičních.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Dopravní infrastruktura, legislativní normy a výhled dopravního stavitelství. Programovací období Ing. Dan Ťok ministr dopravy.
Vodní hospodářství (2014–2016) Aleš Kendík náměstek pro řízení sekce vodního hospodářství
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Financování dopravní infrastruktury v roce 2016 Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
Financování dopravní infrastruktury 2015 – 2016 Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
Státní fond dopravní infrastruktury Objemy finančních prostředků pro budování infrastruktury v ČR, Ing. Kristýna Kastlová, Ph.D. referent specialista.
Ministerstvo financí České republiky Jednání pracovní komise k RUD 31. března 2016 Ministerstvo financí Březen 2016.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Výroční zpráva SFDI za rok dubna RozpočetCelkem Národní zdroje Dluhopisový program D47 EUEIB Schválený
IPRM Kladno-Kročehlavy Aktuální stav realizace IPRM
Pracovní porada ekonomů neškolských příspěvkových organizací
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Financování výstavby a modernizace dopravní infrastruktury v ČR
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
Brandýs n. L. – Stará Boleslav, 18. října 2016
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Porada ekonomů PO dne Informace oddělení rozpočtu a financování
Investice a neinvestiční opravy na krajské silniční síti v r. 2018
Program Prevence před povodněmi I. až IV. etapa
Metodika pro správu změn díla (variací) u stavebních zakázek
Financování dopravní infrastruktury v ČR
a předvídatelnost financování dopravní infrastruktury
Financování silnic II. a III. třídy
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
Konference Dopravní Infrastruktura Litomyšl 2019
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Transkript prezentace:

Zastavené stavby ŘSD a vývoj staveb v 2. polovině roku 2010 ministr dopravy Vít Bárta

Problémy rozpočtu SFDI 2010 Nenaplnění příjmů SFDI v roce 2010 o očekávaných 2,4 mld. Kč – rozpočet SFDI se bude muset snížit Úsporná opatření vlády – vázání prostředků SFDI ve výši 1,2 mld. Kč Propad ve výběru poplatku za provoz dráhy – negativní vliv na SFDI ve výši 1 mld. Kč V roce 2010 tak je nutné řešit propad celkem 3,6 mld. Kč + 1 mld. Kč (poplatek) Rozpočet na 2011 snížen o 35% na 33 mld. Kč 2

První realizovaná opatření v provozních rozpočtech 3 Realizované úspory budou převedeny na financování investičních akcí – tzn. snížení chybějících prostředků na investice na cca 4,1 mld. Kč v mld. Kč Subjekt 2010 úspora 2011 úspora SFDI0,1450,451 ŘSD0,1052,108 SŽDC0,2411,247 Celkem0,4913,806

Proto bylo nutné uvažovat o zastavení: 4 Celkový počet staveb navržených k zastavení nebo zpomalení realizace 51 z toho SŽDC 14 z toho ŘSD 37 (z toho zastavení 16 staveb v plné realizaci

Druhé opatření po nalezení úspory na realizaci staveb v letošním roce ŘSD – nalezena úspora 600 mil. Kč z toho 430 mil. Kč v národních prostředcích (tj. 3,9% objemu zbývajícího k prostavění) SŽDC – potlačení investičního programu v letošním roce bez omezení prostředků na opravy a údržbu tratí a odstraňování povodňových škod vytvoří pro rok 2010 úsporu 2,1 mld. Kč (1,1 mld bude převedena na ŘSD, 1 mld pokryje propad poplatku za provoz dráhy) 5

Úprava počtu zastavených staveb 6 SŽDC 31 jmenovitých staveb 91 drobných akcí ŘSD 4 stavby ve vysokém stupni realizace 11 staveb v přípravě nebo s minimální rozestavěností 2 stavby – bude uplatněno časové a věcné rozložení

Zastavené stavby Základní kriterium výběru – 1) nezastavovat akce, které jsou těsně před ukončením realizace, finančně pokrýt doplatky za provedené práce 2) zajistit spolufinancování běžících staveb EU 3) řešit nejhorší dopravní problémy v intravilánu 7

Stavby k zastavení – v plné realizaci I. – národní zdroje Z důvodu nemožnosti zajistit financování v dalších letech: I/11 Mokré Lazce – hranice okresů Opava, Ostrava – spojení Ostrava – Opava I/67 Skřečoň – Bohumín obchvat – přivaděč D47 I/56 Ostrava – Prodloužená Místecká II. stavba – přivaděč D47 8

Stavby k zastavení – v plné realizaci II. – EU 1)Zastavení: –I/9 Sosnová MÚK (mimoúrovňové křížení) – obchvat České Lípy (nemožnost zajistit financování návazných staveb) 2) Rozložení financování: –D8 – zajištěny prostředky na MUK Lovosice a MUK Bílinka (2011) –D47 Bohumín st. hr. – částečné zpomalení realizace (místo původně předpokládaného zastavení) 9

Celkový seznam 10 Zastavené akce I/11 Mokré Lazce - hranice okresů Opava, Ostrava I/67 Skřečoň - Bohumín obchvat I/56 Ostrava - Prodloužená Místecká II. stavba I/9 Sosnová MÚK (mimoúrovňové křížení) I/49 Malenovice - Otrokovice okres Zlín R6 Lubenec - Bošov R7 Postoloprty - MÚK Bitozeves I/11 Ostrava Prodloužená Rudná R Hulín - Fryšták R1 ul. Na Radosti napojení na SOKP R35 Hradec Králové (Sedlice) - Opatovice I/3 Čerčany MÚK Na Pyšelce R4 Skalka - křiž. II/118 R48 Frýdek Místek - obchvat I/37 Chrudim obchvat úsek Medlešice - I/17 Barevná legenda Vysoká rozestavěnost Minimálně rozestavěné Příprava nebo před realizací Pouze časové/věcné rozložení (nejedná se o zastavení) D Lovosice – Řehlovice D Bohumín - státní hranice ČR/PR

Děkuji za pozornost ! 11