Hodnocení e-learninkových opor Inovace kombinované formy studia bakalářského a magisterského studijního programu „Tělesná výchova a sport“ a jeho učitelských.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
TUTORIÁL UHERSKÉ HRADIŠTE TERMÍN: TERMÍN: Zhodnocení úkolů Zhodnocení úkolů Úprava textu do distanční podoby Úprava textu do.
Školení autorů distančních opor Inovace kombinovaného studia.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Systém kurikulárních dokumentů
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Prostředí pro tvorbu strukturovaných učebních textů Ing. Jiří Přibil Fakulta managementu VŠE Rozvojový grant Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Problematika systému přípravy učitelů a stav výuky tělesné výchovy na vysokých školách Materiál pro 21. zasedání předsednictva Rady vysokých škol dne 20.
MS OFFICE - WORD TITULNÍ STRANA A OBSAH Ing. Petr Hanáček
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
Role tutora a studenta v on-line formě DiV. Klíč k úspěšné on-line výuce Kvalitní technické zázemí Zřetelné institucionální ukotvení Dostatečné personální.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Škola:Gymnázium Václava Hlavatého, Louny, Poděbradova 661, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Inovace výuky Číslo.
Distanční studijní texty
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
DIDAKTIKA EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - formulář Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Autor:Mgr. Iveta Semencová Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Funkce Ročník:1.-2. Datum vytvoření:srpen.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Didaktika distančního vzdělávání Základní pojmy a vztahy.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu. Struktura učebnice pro e-learning Obsah učebnice = struktura předmětu, kapitol cíleTabulka aktivni slovesa.docTabulka.
Distanční vzdělávání na VŠFS
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci CZ.1.07/2.2.00/
Kombinovaná forma studia Východiska k realizaci. Kombinovaná forma studia Podle VŠ zákona – kombinace prezenční a distanční formy Obsahuje tedy prvky.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Vyučovací metody Školní pedagogika 2013.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
Úvodní informace Informatika pro ekonomy I LS 2012/2013.
Inovace bakalářského studijního oboru Regenerace a výživa ve sportu Možnosti e-learningových nástrojů.
UČEBNICE funkce učebnice prostředek vyučování a učení v knižní formě
TVORBA STUDIJNÍCH TEXTŮ V DISTANČNÍM VZDĚLÁVÁNÍ Simona F e i t o v á Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci.
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Akreditovaný e-learningový kurz Rovné příležitosti žen a mužů Ing. Petr Špindler, RENTEL a.s. Konference „Rovné příležitosti“ MV ČR, Praha,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Praha, duben 2016.
Integrační trendy při tvorbě multimediálních výukových portálů pro medicínu a zdravotnictví V. Mihál, J. Potomková Lékařská fakulta Univerzity Palackého.
Efektivní Knowledge management
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Informatika pro ekonomy I LS 2009/2010
Transkript prezentace:

Hodnocení e-learninkových opor Inovace kombinované formy studia bakalářského a magisterského studijního programu „Tělesná výchova a sport“ a jeho učitelských oborů na Fakultě tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci CZ.1.07/2.2.00/

Škála hodnocení kvality didaktického a technického zpracování nástroje distančního vzdělávání Max. 50 bodů KritériumSledované znaky kritériaBody B.1:respektování osobnosti studenta Navození emoční reakce studenta. 0 – 8 bodů Vytvoření reálných představ o demonstrovaných jevech. Nabídka více možných řešení (pokud jsou možná). Dostatečný počet silných zážitků pro zapamatování. B.2:respektování stylu učení studenta Rozčlenění obsahu do přiměřených kroků s ohledem na cílovou skupinu studentů. 0 – 10 bodů Zdůraznění praktického využití získaných poznatků. Přítomnost učebních úloh. Dostatek příkladů na procvičení. Přítomnost námětů pro samostatnou práci. B.3:vzdělávací obsah a jeho forma Přiměřená četnost abstraktních pojmů. 0 – 10 bodů Realizace výkladu a demonstrace statickou obrazovou formou (obrázky, grafy). Realizace výkladu a demonstrace dynamickou obrazovou formou (simulace, animace, apod.). Možnost samostatné aplikace pojmů a jejich obsahu. Vizualizace abstraktních a konkrétních pojmů. B.4:specifika distančního nástroje Přítomnost grafických navigačních prvků (např. ikony, symboly apod.). 0 – 10 bodů Zdůraznění klíčových slov a jejich významu s ohledem na výklad. Jasné a konkrétní vymezení podmínek pro úspěšné absolvování studia. Přítomnost prvků průběžné a závěrečné evaluace – krátké úkoly, dlouhé úkoly a testy v rozsahu přiměřeném rozsahu studijnímu předmětu. Přítomnost prvků průběžné autoevaluace (např. otázky pro ověření porozumění, aplikační úkoly k zamyšlení, cvičné autoevaluační testy apod.), B.5:technické aspekty distančního nástroje Přítomnost rychlé navigace v textu (hypertextové odkazy). 0 – 6 bodů Přiměřenost způsobu hodnocení dosažených dílčích výsledků (průběžné – závěrečné). Možnost on-line testování pomocí elektronických testů. B.6:ergonomické aspekty distančního nástroje Přítomnost a přiměřenost orientační časové náročnosti jednotlivých částí distančního nástroje (kapitol, vzdělávacích objektů, tematických celků apod.). 0 – 6 bodů Vhodné užití průvodce studiem v textové či multimediální formě. Výpovědní hodnota a jednotnost užití grafických řídících prvků nástroje (ikony, symboly, odkazy apod.). Délka a přiměřenost doplňujících poznámek a marginálií. Hodnotící formulář

Kritérium respektování osobnosti studenta KritériumSledované znaky kritériaBody B.1:respektování osobnosti studenta Navození emoční reakce studenta. 0 – 8 bodů Vytvoření reálných představ o demonstrovaných jevech. Nabídka více možných řešení (pokud jsou možná). Dostatečný počet silných zážitků pro zapamatování.

Kritérium respektování stylu učení studenta B.2:respektování stylu učení studenta Rozčlenění obsahu do přiměřených kroků s ohledem na cílovou skupinu studentů. 0 – 10 bodů Zdůraznění praktického využití získaných poznatků. Přítomnost učebních úloh. Dostatek příkladů na procvičení. Přítomnost námětů pro samostatnou práci.

Kritérium vzdělávací obsah a jeho forma B.3:vzdělávací obsah a jeho forma Přiměřená četnost abstraktních pojmů. 0 – 10 bodů Realizace výkladu a demonstrace statickou obrazovou formou (obrázky, grafy). Realizace výkladu a demonstrace dynamickou obrazovou formou (simulace, animace, apod.). Možnost samostatné aplikace pojmů a jejich obsahu. Vizualizace abstraktních a konkrétních pojmů.

Kritéria specifika distančního nástroje B.4:specifika distančního nástroje Přítomnost grafických navigačních prvků (např. ikony, symboly apod.). 0 – 10 bodů Zdůraznění klíčových slov a jejich významu s ohledem na výklad. Jasné a konkrétní vymezení podmínek pro úspěšné absolvování studia. Přítomnost prvků průběžné a závěrečné evaluace – krátké úkoly, dlouhé úkoly a testy v rozsahu přiměřeném rozsahu studijnímu předmětu. Přítomnost prvků průběžné autoevaluace (např. otázky pro ověření porozumění, aplikační úkoly k zamyšlení, cvičné autoevaluační testy apod.),

Kritérium technické aspekty distančního nástroje B.5:technické aspekty distančního nástroje Přítomnost rychlé navigace v textu (hypertextové odkazy). 0 – 6 bodů Přiměřenost způsobu hodnocení dosažených dílčích výsledků (průběžné – závěrečné). Možnost on-line testování pomocí elektronických testů.

Kritérium ergonomické aspekty distančního nástroje B.6:ergonomické aspekty distančního nástroje Přítomnost a přiměřenost orientační časové náročnosti jednotlivých částí distančního nástroje (kapitol, vzdělávacích objektů, tematických celků apod.). 0 – 6 bodů Vhodné užití průvodce studiem v textové či multimediální formě. Výpovědní hodnota a jednotnost užití grafických řídících prvků nástroje (ikony, symboly, odkazy apod.). Délka a přiměřenost doplňujících poznámek a marginálií.

Výklad kriterií hodnocení Dosažené bodové hodnocení v jednotlivých škálách 0 – 1011 – 2021 – 3031 – 4041 – 50 Zcela nevyhovující Spíše nevyhovujícíStandardníNadstandardní Mimořádně kvalitní Nástroj je nevyhovujícíNástroj je vyhovující

Nástroj je vyhovující, jestliže: a) překročí ve škále minimální bodovou hranici 20 bodů b) dosáhne v každém jednotlivém kriteriu takové procentuální hranice bodů, která odpovídá procentuálnímu vyjádření hranice úspěšného celkového hodnocení v rámci škály podle bodu a). Vypočtené minimální počty bodů pro jednotlivá kriteria se zaokrouhlují na celá čísla. Současné hodnocení: hranice úspěšnosti je 20 bodů z 50, tj. 40%; v každém kriteriu tak bude nutné získat alespoň 40% bodů. Z uvedeného vyplývá následující tabulka hodnocení Celkové hodnocení

KriteriumMaximální hodnocení Hladina minimální úspěšnosti v kriteriu Vypočtené minimum pro úspěšnost v bodech Zaokrouhlená minimální hranice B.1840%3,23 B.21040%44 B.31040%44 B.41040%44 B.5640%2,42 B.6640%2,42

Děkuji za pozornost Diskuze