1 Sociální integrace OK Zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji Cena za poskytování sociální služby Platební podmínky – fakturace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, financování, vykazování činnosti Jana Moravcová
Advertisements

Finanční řízení projektu Seminář pro žadatele k oblasti podpory 1.5 OP VK.
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Informace k vyplňování monitorovacích zpráv v rámci individuálního projektu „Vybrané služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ reg. č. CZ.1.04/3.1.00/
Výzkumné projekty MPO řešené v r na ZČU náležitosti účetních dokladů na ZČU u projektů se samostatným bankovním účtem.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Informace k vyplňování monitorovacích zpráv v rámci projektu Zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji Mgr. Lucie Ševčíková.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
INDIVIDUÁLNÍ PROJEKTY Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji II Podpora sociální integrace obyvatel vyloučených lokalit v Královéhradeckém kraji.
Příloha č. 6: Údaje o podporovaných sociálních službách v Plzeňském kraji.
Základní informace o projektu Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Specifické podmínky závěrečných Výzev 12. června 2014.
Daň z přidané hodnoty a její účtování
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
ZÁKON O ROZPOČTOVÉM URČENÍ DANÍ č. 243/2000 Sb..  upravuje rozpočtové určení daně z přidané hodnoty, daní spotřebních, daní z příjmů, daně z nemovitostí.
Nejčastější pochybení při administraci monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
ÚČETNÍ DOKLADY září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070103
Blanka Mattauschová MFČR – Odbor nepřímé daně
Úprava vedení účetnictví a daňové evidence zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve.
Základy účetnictví Základy ekonomiky a účetnictví – 9. ročník
Základní povinnosti příjemců dotací Ing. Lukáš Brabenec 12. června 2014.
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Náležitosti dokladů.
PŘÍLOHY MONITOTROVACÍ ZPRÁVY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Způsobilé výdaje poskytovatelů sociálních služeb pro Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Účetní doklady Autor: Ing. Martin Svoboda, DiS.
Monitorovací zpráva a finanční prostředky Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“ Projekt je spolufinancován z prostředků z.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Závazky.
Daňové doklady Správnost DPH se prokazuje pomocí daňových dokladů vystavovaných podle § 26 – 35a ZDPH a následně též podle § 45 – 46 ZDPH (opravy), Daňové.
Daň z přidané hodnoty Eliška Lacinová Základní pojmy  Předmět  Osvobození od DPH  Plátce DPH  Poplatník  Základ daně  Správce daně.
Školení příjemců Phare 2003 RLZ Finanční zprávy Ing. Kateřina Auerveková NVF Praha.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
Odpočet DPH Problematiku odpočtu DPH řeší ZDPH v § 72 – 79,
Účtování DPH účet 343.
INDIVIDUÁLNÍ PROJEKT Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III.
Odpočet DPH Problematiku odpočtu DPH řeší ZDPH v § 72 – 79,
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ Úřad vlády České republiky Odbor právní a kontrolní.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji. DŮLEŽITÉ INFORMACE K EKONOMICKÉ STRÁNCE POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
1 Zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji Cena za poskytování sociální služby Platební podmínky – fakturace Smluvní sankce.
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.12 Ročník3. ročník.
Daňová evidence Pohledávky a závazky. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název.
Archivace dokumentace projektu a součinnost při kontrolách.
Postupy při proplacení dotace, závěrečná žádost o platbu u projektů nezakládajících veřejnou podporu.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_Úč24.12 RočníkDruhý.
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
1 Vybrané služby sociální prevence v Olomouckém kraji Finanční stránka: cena za poskytování sociální služby, platební podmínky, fakturace, smluvní sankce,
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Účetní a daňové dopady při ukončení podnikatelské činnosti fyzických osob Lucie Škochová.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Inventarizace majetku a závazků
Struktura obchodní faktury
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
Krajský úřad Ústeckého kraje 9. února 2009
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Modelový příklad smlouvy o spolupráci - zajištění ÚSVP ORP pro Obec
Základ pro výpočet DPH a výpočet
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Základ pro výpočet DPH a výpočet
INDIVIDUÁLNÍ PROJEKTY
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Transkript prezentace:

1 Sociální integrace OK Zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji Cena za poskytování sociální služby Platební podmínky – fakturace Zpracovala: Ing. N. Jančíková

2 Cena za poskytování sociální služby stanovena v části 6. Smlouvy o zajištění poskytování sociálních služeb bod 6.1 Cena za období: nebo – – Cena celkem za celou dobu trvání Smlouvy

3 Cena při uzavření smlouvy od Cena uvedená v nabídce je od , proto je Cena při uzavření smlouvy od poměrně krácena o 14 dní měsíce května, které uplynuly před uzavřením smlouvy. Od částky na období roku 2009 je odečtena částka připadající na jeden měsíc (tedy na období roku 2009 děleno 8) dělená 31 dny a vynásobena 14 dny uplynulými před uzavřením smlouvy dne (tj. 14/31 měsíce) zaokrouhlená na celé Kč dolů. VZOREC Cena za období = cena – zaokrouhleno dolů na celé Kč (částka / 8 / 31*14 )

4 Zúčtovací (monitorovací) období bod 6.2 Smlouvy Cena za plnění bude hrazena průběžně v jednotlivých zúčtovacích obdobích (které jsou shodné s monitorovacími obdobími). odpovídají jednotlivým kalendářním čtvrtletím, s výjimkou prvního období, které začíná dnem zahájení Poskytování plnění a končí posledním dnem čtvrtletí

5 Zúčtovací (monitorovací) období 1.zahájení Poskytování plnění – 6/ /2009 – 9/ /2009 – 12/ /2010 – 3/ /2010 – 6/ /2010 – 9/ /2010 – 12/2010

6 Doba splatnosti bod 6.4 Smlouvy Doba splatnosti zálohových i zúčtovacích faktur činí 30 dnů ode dne jejich doručení Objednateli. Dnem zaplacení je den odepsání finančních prostředků z účtu Objednatele.

7 Faktury bod 6.6 Smlouvy Faktury musí obsahovat náležitosti účetního dokladu dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Proplaceny budou zúčtovací faktury, které budou mít řádně, úplně a pravdivě vyplněnou přílohu - Průběžnou monitorovací zprávu.

8 Faktury musí dále obsahovat: označení názvu a čísla Zadávacího řízení a příslušné části zakázky (viz část 2. Smlouvy „Zadávací řízení“) registrační číslo projektu CZ.1.04/3.1.00/ (viz bod 3.2 Smlouvy) číslo Smlouvy o zajištění poskytování sociálních služeb Název/obchodní firma/jméno, sídlo/místo podnikání, identifikační číslo/DIČ a bankovní spojení (číslo bankovního účtu, na který má být zaplaceno) Poskytovatele Název/sídlo/identifikační číslo/DIČ Objednatele a označení odboru (Odbor investic a evropských programů), který fakturu likviduje.

9 Další náležitosti faktury Z faktury musí být jasné o které zúčtovací období se jedná, včetně uvedení měsíců a roku přip. přesné uvedení datumu např. 1. zúčtovací období od do Musí být zřejmé, zda se jedná o Zálohovou fakturu ve výši 70 % ceny za zúčtovací období nebo Fakturu/Zúčtovací fakturu za zúčtovací období s vyúčtováním zálohy. Dále by měla faktura obsahovat kromě registračního čísla i název projektu "Zajištění dostupnosti vybraných sociálních služeb v Olomouckém kraji". Od je Olomoucký kraj plátce DPH a na faktuře má být DIČ CZ Nesmí chybět: číslo dokladu, datum vystavení, datum splatnosti, razítko a podpis Pozn.: "Plnění osvobozené od DPH bez nároku na odpočet DPH dle § 51 zákona číslo 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, při splnění podmínek stanovených v § 59 Sociální pomoc."

10 Výpočet ceny a zálohy za zúčtovací období (od ) Částka na období je vypočítána tak, že je cena za daný rok vydělena počtem měsíců v roce, po které bude služba poskytována a vynásobena počtem měsíců v daném období. VZOREC = Zaokrouhleno matematicky na celé Kč ("Cena "/8*počet měsíců zúčt. období) V posledním období/čtvrtletí v roce je vypočítaná částka za období rozdílem mezi cenou za daný rok a částkami za předchozí období. Fakturovaná částka za zúčtovací období po vyúčtování zálohy je rozdíl částky za období a zálohy. Zaokrouhleno matematicky na celé koruny při výpočtu částky na období a při výpočtu zálohy.

11 Výpočet ceny a zálohy za zúčtovací období od (v roce 2009) Částka na 1. období je vypočítána tak, že je cena za období daného roku vydělena počtem celých zbývajících měsíců + zbývající dny měsíce května dělené 31 dny, po které bude služba poskytována a vynásobena počtem celých měsíců v daném období + zbývající dny měsíce května dělené 31 dny. VZOREC = Zaokrouhleno matematicky na celé Kč ("Cena "/(7+17/31)*(1+17/31)) Částka v 2. období je vypočítána tak, že je cena za období daného roku vydělena počtem celých zbývajících měsíců + zbývající dny měsíce května dělené 31 dny, po které bude služba poskytována a vynásobena počtem celých měsíců v daném zúčtovacím období. VZOREC = Zaokrouhleno matematicky na celé Kč ("Cena "/(7+17/31)*3) V 3. období je vypočítaná částka za období rozdílem mezi cenou za období daného roku a částkami za předchozí 1. a 2.období. VZOREC = "Cena " - "částka na 1. období" - "částka na 2. období"

12 Výpočet ceny a zálohy za zúčtovací období (v roce 2010) Částka připadající na 4., 5. a 6. období se vypočítá jako cena za rok 2010 děleno 4 obdobími (čtvrtletími) zaokrouhleno matematicky na celé Kč. VZOREC = Zaokrouhleno matematicky na celé Kč ("Cena "/4) V posledním 7.období v roce 2010 je vypočítaná částka za období rozdílem mezi cenou za rok 2010 a částkami za předchozí období roku VZOREC = "Cena " - "částka na 4. období„ - "částka na 5. období" - "částka na 6. období" Fakturovaná částka po vyúčtování zálohy je rozdíl částky za období a zálohy. Fakturovaná částka po vyúčtování zálohy = částka za zúčtovací období - záloha 70 % na zúčtovací období

13 STORNO faktury Bod 6.7 Smlouvy V případě, že faktura nebude vystavena oprávněně, bude obsahovat nesprávné údaje, nebo nebude obsahovat stanovené náležitosti, je Objednatel oprávněn vrátit ji Poskytovateli. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout dnem doručení opravené nebo oprávněně vystavené faktury Objednateli.

14 Zákaz duplicitního čerpání z veřejných zdrojů Bod 7.9 Smlouvy Poskytovatel je povinen zajistit, aby vedle poskytnutí ceny za Sociální služby ze strany Objednatele nedocházelo k duplicitnímu čerpání finančních prostředků z jiných veřejných zdrojů za stejným účelem. V případě, že Poskytovatel tuto povinnost poruší, je Objednatel oprávněn pozastavit platby ceny či záloh nebo požadovat vrácení již uhrazených finančních prostředků. Zákaz čerpání jiných podpor se vztahuje na část nákladových položek, které se přímo vztahují k plnění předmětu Smlouvy.

15 Zákaz duplicitního čerpání z veřejných zdrojů Za duplicitu v čerpání jiných podpor se nepovažuje financování ostatních částí výdajových položek Poskytovatele, které nemají přímý vztah k Sociálním službám, např. celkové provozní náklady Poskytovatele. Poskytovatel je dále povinen vést dokumentaci o poskytovaných Sociálních službách tak, aby bylo možné kdykoli identifikovat aktivity financované v rámci zakázky. Skutečnost, že nedošlo k duplicitnímu čerpání je povinen prokázat Poskytovatel.

16 Účetní záznamy Bod 7.11 Smlouvy Poskytovatel je povinen uchovávat účetní záznamy (účetní doklady, účetní knihy, odpisové plány, účtový rozvrh, inventurní soupisy a záznamy dokladující formu vedení účetnictví) po dobu 10 let od ukončení tohoto smluvního vztahu.

17 Analytická evidence Bod 7.10 Smlouvy Poskytovatel je povinen vést analytickou evidenci s vazbou na finanční prostředky poskytnuté Objednatelem. Na dokladech jednoznačně uvedete, že se vážou ke Smlouvě o zajištění poskytování sociálních služeb č. 2009/0…./OIEP/DSM

18 Příjmy Příjmy získané v souvislosti s realizací zakázky (včetně záloh a ceny uhrazené na základě faktur Objednatelem) je povinen Poskytovatel použít na úhradu nákladů souvisejících s realizací poskytovaných Sociálních služeb. Příjmy zejména nelze využít: –ke splátkám finančních závazků nesouvisejících s realizací Sociálních služeb, –k tvorbě kapitálového jmění (zisku), –na pokuty a sankce, –na nespecifikované výdaje, které nelze účetně doložit. Poskytovatel je povinen přiznat veškeré příjmy vzniklé v souvislosti s poskytováním Sociálních služeb (týká se pouze sociálních služeb, které jsou poskytovány na základě Smlouvy). (bod 7.14 Smlouvy)