Africké fialky další. Menu Co potřebujeme? Postup I. Postup II. Postup III. Postup IV. Upozornění další zpět.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stín a polostín.
Advertisements

Jak jezdí trpaslíci na prázdniny Vytvořil : Zdeněk Janků.
Příprava rostlin a živočichů na zimu
Meteorologie: kousek astronomie
Kateřina Čiháková Ekocentrum Říčany Rýdlova 271/14 Říčany
Pěstujeme a pozorujeme růst luštěnin
NA TÉMA: „DÍVÁM SE RŮŽOVÝMI BRÝLEMI“ Katalog vítězných děl jaro ročník výtvarné a keramické otevřené přehlídky „To je hlína!“ Akci podpořili: Dolní.
ČTYŘČATA. Strom v popředí se jmenuje Dřezovec trojtrnný (Gleditsia Triacanthos). Pochází ze Severní Ameriky, první výsadby u nás jsou datovány rokem 1835.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Vajíčko Kdo ho rozbil? Ten má rád. Kdo ho dostal, ten je rád. Za vajíčko malované z velké lásky darované. Vajíčka pletu pletu pomlázku bez nití a provázku.
Hlavní rozdíl mezi hvězdou a planetou
POKOJOVÉ A BALKÓNOVÉ ROSTLINY
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
KVÁDR POVRCH A OBJEM.
Semafor je rozbitý: Semafor není rozbitý:. Semafor je rozbitý: Semafor není rozbitý:
P ů l n o č n í s l u n c e a p o l á r n í s v ě t l o Ostrovy Lofoty Norsko.
Jaro Jarní květiny.
Strom po celý rok Jaro Léto Podzim Zima Adam Škoda Kalendář.
SLUNCE zdroj světla a tepla pro Zemi (jedna z podmínek života)
Domácí rostliny Otakar Kvaček.
Když na rozhraní dvou prostředí dopadají dva paprsky různých barev (např. červený a fialový) pod stejnými úhly dopadu, budou úhly lomu obou paprsků různé.
Kdo z Vás uhodne, o čem se dnes budete učit? Hádejte po písmenech:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.A.09 Název pro školu:
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
VESMÍR Slunce je hvězda. Kolem Slunce se vytvořila sluneční soustava.
Země a její okolí Miroslava Maňásková.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Sluneční soustava Za předpokladu použití psacích potřeb.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Pěstujeme a přesazujeme pokojové rostliny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Projekt: Vzdělávací internetové kluby Téma: Příroda a Já Jméno: Samuel Brablenec.
1. Již za horami v dáli ztemněla jasu zář a v stíny tmy se halí v podvečer země tvář. Kde slunko krátce jen nám milosti své přálo a zimomřivě hřálo, je.
Světelné jevy Stíny Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Stromy po celý rok Veronika Prouzová.
VY_32_INOVACE_15_Pokojové rostliny
Postup práce Dobře omyjte sklenici a odstraňte z ní případně papírové etikety. Nemusíte ji vysušit. Přeložte papírový ubrousek na polovinu, srolujte.

SLŮŇATA ŠETŘÍ VODU V DOMÁCNOSTI ♥...aneb jak ušetřit kdekoliv vodu.
Základní škola a mateřská škola Šaratice V/2 Inovace a zkvalitnění výuky VY_32_INOVACE_ Jméno autora: Mgr. Marcela Orságová Datum: leden 2012 Ročník: IV.
Teď uvidíš neobvyklý snímek ! To není špatné, co?! Jestli ne, tak čti... Víš, co je to?
HYDROPONICKÉ PĚSTOVÁNÍ ROSTLIN Vypracovala: Bečvářová, Hudcová.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenílistopad 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 07) Rozmanitost.
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
LÉTO.
Země – podmínky života.
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
D o b ř i c h o v i c e - Karlík - K a r l š t e j n
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
ROČNÍ OBDOBÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Fáze Měsíce Název : VY_32_inovace_06 Fyzika – fáze Měsíce
KIV/ZD cvičení 6 Tomáš Potužák.
ROČNÍ OBDOBÍ Tereza Skálová.
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
Stín Vypracoval: Lukáš Karlík
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Zobrazení předmětu rovinným zrcadlem Vypracoval: Lukáš Karlík
ZATMĚNÍ SLUNCE A MĚSÍCE
Jaro na zahradě - jarní práce - jarní květiny.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Zelenina. Únorový či nejpozději březnový výsev platí pro celer bulvový, listový i řapíkatý. Drobná semena celeru klíčí dva až tři týdny při teplotě mezi.
VY_32_INOVACE_18_21_okénko do přírody- léto
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Podmínky života na Zemi
Fáze měsíce Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Transkript prezentace:

Africké fialky další

Menu Co potřebujeme? Postup I. Postup II. Postup III. Postup IV. Upozornění další zpět

Co potřebujeme ?: Květináč s mističkou Konvičku s vodou Lopatku Hlínu Hnojivo Semínka fialky další zpět

Postup l. Vezmeme si prázdný květináč. další zpět

Postup ll. S pomocí lopatky dáme do Květináče hlínu. další zpět

Postup lll. Do hlíny v květináči zasadíme semínka fialky. další zpět

Postup lV. Fialku pohnojíme a do mističky pod květináčem nalijeme trochu vody. další zpět

Pozor !!!!! Fialka potřebuje dostatek světla,ale nesnáší ostrý svit slunce. Fialka by se měla zalévat spodem(mističkou pod květináčem). Hnojivem hnojíme 2x za měsíc kromě zimního období. další zpět

Brzy by vám Fialka měla vykvést. NÁVOD ZNOVU