Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Advertisements

Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Podpora meziobecní spolupráce
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Soutěž Obec přátelská rodině Petr Šimerka ministr práce a sociálních věcí 14. května 2009.
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
Celorepubliková soutěž pro jednotky a sbory dobrovolných hasičů.
Soutěž Obec přátelská rodině P etr Nečas ministr práce a sociálních věcí 15. května 2008.
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Organizační stránka předsednictví České republiky v Radě Evropské unie leden - červen 2009 PhDr. Jana Hendrichová, náměstkyně místopředsedy vlády pro evropské.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Metodická pomůcka pro JSDH obcí Jihomoravského kraje.
Veřejné projednání P olitiky územního rozvoje ČR 2008 a Vyhodnocení vlivů PÚR ČR 2008 na udržitelný rozvoj území (včetně Zprávy o uplatňování PÚR ČR 2006)
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Závěrečná konference IS INTERREG IIIA ČR – Polsko , Olomouc, Hotel Flora Maršálkovský úřad Dolnoslezského vojvodství Seminář je spolufinancován.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Systém podpory sportu ve městě OTROKOVICE SETKÁNÍ SE ZÁSTUPCI SPORTOVNÍCH ORGANIZACÍ Citius – Altius – Fortius rychle – výše - silněji.
TV NOVA Noc filmových nadějí. Cíle projektu  Primární Podpora studentské filmové tvorby Podpora networkingu prestižních vybraných škol  Sekundární Získání.
Národní a regionální dotační tituly. Význam národních a regionálních dotačních titulů Jejich význam postupně klesá, pro mnohé subjekty přesto téměř nezbytné.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
ALD Automotive Fleet Awards 2015 Hankook Firemní auto roku 2015
Hledá se Kamarádka knihovna (už podruhé). Kdo jde s námi Generální partner: firma 3M Česko O záštitu nad soutěží požádáno: Ministerstvo kultury ČR Odborný.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Statistika RF, výroční zpráva, kontrola plnění RF Vít RICHTER Národní knihovna ČR 23. dubna 2002 Brno.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Program podpory regionů Společenská odpovědnost v ČSOB a Poštovní spořitelně.
Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu kraje Vysočina Pro rok 2008 vypsal ODSH dva dotační tituly: Zásady Zastupitelstva kraje Vysočina.
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
STUDENT CUP SŽDC 2014 Sportovně-vzdělávací projekt II. ročník
Komise pro média a marketing ČHS -partneři ČHS -redaktor -nový web -ostatní činnost.
Podpora obnovy venkova podpora regionálního rozvoje v roce 2008.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Kontrola projektu na místě, průběžné posouzení projektu Martina Bečvářová Praha (květen 2015)
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory v Královéhradeckém kraji Systém řízení a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Technika pro integrovaný záchranný systém plk.Mgr. Jaromír Lebeda.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Cena hejtmana Kraje Vysočina za společenskou odpovědnost.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji
ČINNOST PANELU HO ÚSTECKÉHO KRAJE V ROCE 2016
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Statutární město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Regionální potravina ve Středočeském kraji
Zhodnocení projektu plk. Mgr. Pavla KOPECKÁ Vedoucí
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Institucionální program
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Název a termín akce Žadatel
Transkript prezentace:

Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

2 Obsah nabídky 2 1. Základní údaje k projektu …………………………………………………………… 2. Nabídka reklamního plnění a propagace partnera ……………………………… 3. Návrh plnění od partnera …………………………………………………………… 4. Finanční pravidla ……………………………………………………………………. 5. Vyhodnocení ………………………………………………………………………… 6. Kontakty ……………………………………………………………………………... strana Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

ZÁKLADNÍ ÚDAJE K PROJEKTU 3Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

Cíle projektu  Ocenit dobrovolnou činnost hasičů.  Odborné posouzení činnosti přihlášených sborů a definování těch nejlepších v daném období.  Pomoci odborně posoudit a definovat nejlepší jednotky a sbory za dané období k žádostem o finanční podporu partnerů.  Finančně odměnit nejprofesionálnější zásahy a nejzajímavější preventivní aktivity v daném období.  Zvýšit veřejné povědomí o práci a odpovědnosti dobrovolných hasičů.  Motivovat stávající i potencionální členy.  Posílit pozitivní image jednotek i sborů dobrovolných hasičů. Základní údaje k projektu 4Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

Základní principy ankety  V roce 2014 probíhá v ČR již 4. ročník projektu „Dobrovolní hasiči roku“.  Projekt má záštitu GŘ HZS ČR, spolupráce všech HZS krajů ČR.  Účast v projektu je dobrovolná. 5  Posuzuje se profesionalita a preventivní činnost.  Fáze ankety: přihlášení - semifinále – finále Základní údaje k projektu I.fáze – výběr postupujících z jednotlivých soutěžních oblastí na základě posouzení zástupci krajských HZS II.fáze – stanovení finalistů a určení pořadí hlasováním veřejnost Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

1.3. Počet vítězů a ceny  Soutěž má dvě kategorie - SBORY - JEDNOTKY  Za každou oblast a každou kategorii se vyhlašují první tři místa  Vítěz obdrží - věcnou cenu - ocenění (diplom) - finanční dar na nákup hasičského vybavení Základní údaje k projektu 6Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

Časový harmonogram ankety  Vyhlášení anketybřezen - duben 2014  Přihlašování účastníků roadshow a propagace akce březen – červen 2014  Kontrola dat a ověření správnosti údajůčervenec- srpen 2014  Zasedání komise a nominace finalistůsrpen/září 2014  Veřejné finále, hlasování veřejnostizáří – říjen 2014  Slavnostní vyhlášení výsledků listopad Základní údaje k projektu Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

Principy financování a podpory Finanční plnění  Jsou čerpány pouze na finanční dary pro vítěze ankety a na zajištění organizace a realizaci projektu.  Na propagační aktivity činností dobrovolných hasičů.  Poskytované finanční prostředky jsou smluvně účelově vázány na nákup hasičského vybavení a hasičskou techniku přímo od partnera nebo prostřednictvím organizátora ankety. Věcné plnění  Partner má možnost poskytnout věcné dary pro soutěžící, které jsou poskytovány na přímo.  Věcná podpora organizačního zajištění ankety. Základní údaje k projektu Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

1.6. Pravidla prezentace logotypů Velikosti: 100%  loga generálních partnerů  loga hasičských institucí  logo organizátora 50%  loga partnerů  loga dalších mediálních partnerů  logo partnerů doprovodné foto-video soutěže Pořadí umísťování:  1. pozice - hasičské instituce a generální partneři  2. pozice - hlavní partneři  3. pozice - partneři, mediální partneři včetně hlavního  4. pozice - organizátor Základní údaje k projektu 75%  loga hlavních partnerů  logo hlavního mediálního partnera 9Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

NABÍDKA REKLAMNÍHO PLNĚNÍ A PREZENTACE PARTNERA Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku

2.1. PREZENTACE NA INTERNETU, WEBOVÝCH STRÁNKÁCH PROJEKTU a SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH Prezentace na webových stránkách projektu:  Aktivní prolink v podobě loga partnera na s prolinkem na hlavní stránku partnera.  Logo partnera Prezentace na sociálních sítích  Prostřednictvím sociální sítě Facebook, kde probíhá paralelní podpora ankety. „Přátelé“ a příznivci skupiny „dobrovolní hasiči“ jsou pravidelně informování o průběhu ankety s možným propojením na partnera. Direct maily  Adresné zasílání zpráv s informací o průběhu ankety na zástupce organizací jednotek a sborů dobrovolných hasičů s možností prezentace partnera uvedením logotypu nebo reklamního sdělení. Reklamní plnění a prezentace 11Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

2.2. TISKOVÉ KONFERENCE V PRŮBĚHU PROJEKTU Organizátor pořádá minimálně 3 tiskové konference v průběhu akce, místo konání Brno. Organizátor poskytuje informaci o termínu konání TK nejpozději 14 dnů před datem jejího konáním. Tiskové konference proběhnou při:  Vyhlášení soutěže – březen/duben  V závěru přihlašování –počtu přihlášených jednotek a sborů – červen/červenec  Zasedání komise pro výběr finalistů a zahájení hlasování – září Plnění partnera :  Možnost účasti zástupce partnera v panelu na všech tiskových konferencích.  Umístění společného roll-upu soutěže s logem partnera.  Umístění samostatného roll-upu partnera (roll-up dodává partner).  Možnost umístění stojanu s propagačními materiály partnera (partner). Reklamní plnění a prezentace 12Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

2.3. TISKOVÉ ZPRÁVY Tiskové zprávy z každé tiskové konference připravuje organizátor soutěže, partner je vyzván nejpozději týden před jejím vydáním k případnému doplnění citace a k připomínkování. GP má na vyjádření 3 pracovní dny. Tiskové zprávy:  Vydávají se při pořádání tiskových konferencí.  Dále se vydávají průběžné zprávy o počtech přihlášených jednotek a sborů.  Obsahují loga všech partnerů v dle pravidel a vazeb mezi nimi  Distribuce TZ do všech celostátních i regionálních médií. Plnění partnera:  Monitoring a vyhodnocení tiskového servisu soutěže jednotlivých TZ.  Generální partner má nárok na uveřejnění vlastní citace v každé TZ. Reklamní plnění a prezentace 13Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

2.4. INZERCE V TISKU, ROZHLASE A TELEVIZI TISK  Uvedení loga partnera ve všech hrazených inzercích (v případě realizace).  Prezentace v partnerských médiích - poskytuje především partnerovi možnost další prezentaci. př. Požáry, Hasiči150.tv. ROZHLAS  Uvedení jména partnera ve všech objednaných inzertních spotech k anketě (v případě realizace). TELEVIZE  Uvedení loga partnera v pořadu vysílaném k závěrečnému vyhlášení ankety Dobrovolní hasiči roku 2014 v rámci scénáře večera (v případě realizace).  Další možnosti reklamního plnění mohou být poskytnuty v závislosti na počtu a finanční výši partnerství. Reklamní plnění a prezentace 14Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

Plánovaný rozsah spolupráce s ČT Probíhající jednání se zástupci ČT ukazují následující možnosti spolupráce v rámci ankety Dobrovolní hasiči roku 2014  Vysílání slavnostního vyhlášení výsledků ankety na stanicích ČT (schváleno radou ČT – předáno do výroby).  Pětidílný dokument o dobrovolných hasičích z každé z 5 soutěžních oblastí realizovaný TS Brno (projednává rada ČT).  Široká možnost prezentace partnerů dle standardních pravidel pro partnerství pořadů a reklamu.  Rozsah plnění v základní nabídce se odvíjí od celkového počtu GP a HP. 15 Reklamní plnění a prezentace Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

2.6. OUTDOOROVÁ PREZENTACE Prezentace v rámci ROADSHOW, pořádaných v rámci propagace ankety ve všech krajích ČR, v rámci víkendových soutěžích SDH a JSDH v době přihlašování. Plnění partnera:  Umístění loga na společném roll-upu soutěže v prezentačním místě.  Umístění samostatného roll-upu partnera v prezentačním místě (samostatný roll-up dodá partner soutěže).  Umístění propagačních materiálů partnera v předem definovaném a odsouhlaseném rozsahu.  Možnost uspořádání neformálního setkání zástupců HZS a partnerů pod za finančního zajištění partnera a pod jeho záštitou. Reklamní plnění a prezentace 16Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014