Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
2 Obsah nabídky 2 1. Základní údaje k projektu …………………………………………………………… 2. Nabídka reklamního plnění a propagace partnera ……………………………… 3. Návrh plnění od partnera …………………………………………………………… 4. Finanční pravidla ……………………………………………………………………. 5. Vyhodnocení ………………………………………………………………………… 6. Kontakty ……………………………………………………………………………... strana Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
ZÁKLADNÍ ÚDAJE K PROJEKTU 3Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
Cíle projektu Ocenit dobrovolnou činnost hasičů. Odborné posouzení činnosti přihlášených sborů a definování těch nejlepších v daném období. Pomoci odborně posoudit a definovat nejlepší jednotky a sbory za dané období k žádostem o finanční podporu partnerů. Finančně odměnit nejprofesionálnější zásahy a nejzajímavější preventivní aktivity v daném období. Zvýšit veřejné povědomí o práci a odpovědnosti dobrovolných hasičů. Motivovat stávající i potencionální členy. Posílit pozitivní image jednotek i sborů dobrovolných hasičů. Základní údaje k projektu 4Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
Základní principy ankety V roce 2014 probíhá v ČR již 4. ročník projektu „Dobrovolní hasiči roku“. Projekt má záštitu GŘ HZS ČR, spolupráce všech HZS krajů ČR. Účast v projektu je dobrovolná. 5 Posuzuje se profesionalita a preventivní činnost. Fáze ankety: přihlášení - semifinále – finále Základní údaje k projektu I.fáze – výběr postupujících z jednotlivých soutěžních oblastí na základě posouzení zástupci krajských HZS II.fáze – stanovení finalistů a určení pořadí hlasováním veřejnost Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
1.3. Počet vítězů a ceny Soutěž má dvě kategorie - SBORY - JEDNOTKY Za každou oblast a každou kategorii se vyhlašují první tři místa Vítěz obdrží - věcnou cenu - ocenění (diplom) - finanční dar na nákup hasičského vybavení Základní údaje k projektu 6Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
Časový harmonogram ankety Vyhlášení anketybřezen - duben 2014 Přihlašování účastníků roadshow a propagace akce březen – červen 2014 Kontrola dat a ověření správnosti údajůčervenec- srpen 2014 Zasedání komise a nominace finalistůsrpen/září 2014 Veřejné finále, hlasování veřejnostizáří – říjen 2014 Slavnostní vyhlášení výsledků listopad Základní údaje k projektu Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
Principy financování a podpory Finanční plnění Jsou čerpány pouze na finanční dary pro vítěze ankety a na zajištění organizace a realizaci projektu. Na propagační aktivity činností dobrovolných hasičů. Poskytované finanční prostředky jsou smluvně účelově vázány na nákup hasičského vybavení a hasičskou techniku přímo od partnera nebo prostřednictvím organizátora ankety. Věcné plnění Partner má možnost poskytnout věcné dary pro soutěžící, které jsou poskytovány na přímo. Věcná podpora organizačního zajištění ankety. Základní údaje k projektu Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
1.6. Pravidla prezentace logotypů Velikosti: 100% loga generálních partnerů loga hasičských institucí logo organizátora 50% loga partnerů loga dalších mediálních partnerů logo partnerů doprovodné foto-video soutěže Pořadí umísťování: 1. pozice - hasičské instituce a generální partneři 2. pozice - hlavní partneři 3. pozice - partneři, mediální partneři včetně hlavního 4. pozice - organizátor Základní údaje k projektu 75% loga hlavních partnerů logo hlavního mediálního partnera 9Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
NABÍDKA REKLAMNÍHO PLNĚNÍ A PREZENTACE PARTNERA Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku
2.1. PREZENTACE NA INTERNETU, WEBOVÝCH STRÁNKÁCH PROJEKTU a SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH Prezentace na webových stránkách projektu: Aktivní prolink v podobě loga partnera na s prolinkem na hlavní stránku partnera. Logo partnera Prezentace na sociálních sítích Prostřednictvím sociální sítě Facebook, kde probíhá paralelní podpora ankety. „Přátelé“ a příznivci skupiny „dobrovolní hasiči“ jsou pravidelně informování o průběhu ankety s možným propojením na partnera. Direct maily Adresné zasílání zpráv s informací o průběhu ankety na zástupce organizací jednotek a sborů dobrovolných hasičů s možností prezentace partnera uvedením logotypu nebo reklamního sdělení. Reklamní plnění a prezentace 11Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
2.2. TISKOVÉ KONFERENCE V PRŮBĚHU PROJEKTU Organizátor pořádá minimálně 3 tiskové konference v průběhu akce, místo konání Brno. Organizátor poskytuje informaci o termínu konání TK nejpozději 14 dnů před datem jejího konáním. Tiskové konference proběhnou při: Vyhlášení soutěže – březen/duben V závěru přihlašování –počtu přihlášených jednotek a sborů – červen/červenec Zasedání komise pro výběr finalistů a zahájení hlasování – září Plnění partnera : Možnost účasti zástupce partnera v panelu na všech tiskových konferencích. Umístění společného roll-upu soutěže s logem partnera. Umístění samostatného roll-upu partnera (roll-up dodává partner). Možnost umístění stojanu s propagačními materiály partnera (partner). Reklamní plnění a prezentace 12Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
2.3. TISKOVÉ ZPRÁVY Tiskové zprávy z každé tiskové konference připravuje organizátor soutěže, partner je vyzván nejpozději týden před jejím vydáním k případnému doplnění citace a k připomínkování. GP má na vyjádření 3 pracovní dny. Tiskové zprávy: Vydávají se při pořádání tiskových konferencí. Dále se vydávají průběžné zprávy o počtech přihlášených jednotek a sborů. Obsahují loga všech partnerů v dle pravidel a vazeb mezi nimi Distribuce TZ do všech celostátních i regionálních médií. Plnění partnera: Monitoring a vyhodnocení tiskového servisu soutěže jednotlivých TZ. Generální partner má nárok na uveřejnění vlastní citace v každé TZ. Reklamní plnění a prezentace 13Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
2.4. INZERCE V TISKU, ROZHLASE A TELEVIZI TISK Uvedení loga partnera ve všech hrazených inzercích (v případě realizace). Prezentace v partnerských médiích - poskytuje především partnerovi možnost další prezentaci. př. Požáry, Hasiči150.tv. ROZHLAS Uvedení jména partnera ve všech objednaných inzertních spotech k anketě (v případě realizace). TELEVIZE Uvedení loga partnera v pořadu vysílaném k závěrečnému vyhlášení ankety Dobrovolní hasiči roku 2014 v rámci scénáře večera (v případě realizace). Další možnosti reklamního plnění mohou být poskytnuty v závislosti na počtu a finanční výši partnerství. Reklamní plnění a prezentace 14Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
Plánovaný rozsah spolupráce s ČT Probíhající jednání se zástupci ČT ukazují následující možnosti spolupráce v rámci ankety Dobrovolní hasiči roku 2014 Vysílání slavnostního vyhlášení výsledků ankety na stanicích ČT (schváleno radou ČT – předáno do výroby). Pětidílný dokument o dobrovolných hasičích z každé z 5 soutěžních oblastí realizovaný TS Brno (projednává rada ČT). Široká možnost prezentace partnerů dle standardních pravidel pro partnerství pořadů a reklamu. Rozsah plnění v základní nabídce se odvíjí od celkového počtu GP a HP. 15 Reklamní plnění a prezentace Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014
2.6. OUTDOOROVÁ PREZENTACE Prezentace v rámci ROADSHOW, pořádaných v rámci propagace ankety ve všech krajích ČR, v rámci víkendových soutěžích SDH a JSDH v době přihlašování. Plnění partnera: Umístění loga na společném roll-upu soutěže v prezentačním místě. Umístění samostatného roll-upu partnera v prezentačním místě (samostatný roll-up dodá partner soutěže). Umístění propagačních materiálů partnera v předem definovaném a odsouhlaseném rozsahu. Možnost uspořádání neformálního setkání zástupců HZS a partnerů pod za finančního zajištění partnera a pod jeho záštitou. Reklamní plnění a prezentace 16Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014