Podnikat je když....? Realita Ivan PilnýHradec Králové prosinec 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
Personální řízení v malých podnicích
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
, Praha, Goethe institut Tereza Šmídová NÚV.
TRANSFORMACE. Transformace mezi ovládnutím situace a rezignací na problémy mezi ovládnutím situace a rezignací na problémy nepružná organizace nepružná.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
P OSTOJE Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.04/
Senior jako klient sociálních služeb- způsob práce se seniory
Podpůrný metodický seminář I.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Hodnocení klíčových kompetencí ZŠ Jablunkov 2009/102010/11.
Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole
Psychologie Mgr. Milan Šimek
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Empatie. Vcítění je složitý vnitřní proces skládající se z následujících složek:  Jsem připraven/a vžít se do situace svého protějšku. (Jak se ti v této.
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
, PREZENTAČNÍ TECHNIKY Poznání sebe sama ve skupině (jak jednám při hromadné aktivitě)
Obecná a vývojová psychologie
(komentovaný přehled)
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
DUCHOVNÍ ŽIVOT. MŮŽEŠ UDĚLAT COKOLIV, ALE MUSÍŠ VĚDĚT PROČ… …do světa vedou tisíce cest.
úvod pojetí a obsah marketingu
Emoce: Jak víme, že zvířata mohou cítit?
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
K OMUNIKACE. K ONFLIKT Zkuste napsat, co je konflikt? (Jak vzniká? Jaké má znaky?) Platí, že konflikt = hádka? Jakým způsobem je možné konflikty.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Sebeuvědomění a sebekontrola
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Mgr. Michal Majer, KAPPA-HELP Přerov
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Nákupní chování spotřebitele
Emoční inteligence součást sociální inteligence, schopnost a dovednost vnímat, poznávat a diferencovat vlastní i cizí pocity, emoce, afekty a nálady a.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A12 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníListopad.
Komunikace a prezentace KOPRD
(Presenium) Jiří Vítovec
SEBEPOZNÁNÍ základ psychologické přípravy
Psychologické aspekty zdraví
Teorie vzdělávání dospělých
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
13. Utváření života a práce. 1. Zkoumat efektivní pracovní strategie 2. Rozvíjet schopnosti hledat, získat/vytvořit práci 3. Rozvíjet schopnosti hledat,
Formy boje se životními těžkostmi. Strategie zvládání stresu Konfrontační způsob zvládání stresu Hledání sociální opory Plánované hledání řešení problému.
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
Bidrmanová, Rintelová Učitelství praktického vyučování
1 Úloha vůdců, úloha vůdcovství -Poznat a dělat správné věci -Definovat vize -Ukazovat cestu, jak vizi realizovat.
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Vůdcovství Doc. PhDr. Jan Neuman, CSc. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
I n k l u z i v n í v z d ě l á v á n í aneb odvaha dělat věci jinak
MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK Zittová, Pospíchalová, V7A. období: 6 – 11 let ústup egocentrismu – rozvoj schopnosti spolupráce chápání abstraktních a specifických.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK Vojtěch Smejkal, Mikuláš Radouš.
Osobnost člověka SPOLEČENSKÁ VÝCHOVA 3
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
KOMUNIKACE Přednáška P
Inteligence DUM_19.
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
CITY A JEJICH PROJEVY Mgr. Michal Oblouk.
PROFESE UČITELE Radek Šír.
MOTIVACE K UČENÍ Tereza Hammerová
Teorie vzdělávání dospělých
ZÁKLADY SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE
Význam sociálních podnětů pro rozvoj empatie a mentalizace aneb dívej se mi do očí Schopnost orientace v pocitech jiného člověka má neurobiologický základ,
Proč potřebujeme systém managementu ?
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Temperament, charakter, motivace
Příprava pěstounů a sociální zabezpečení
Metodika podpory sociálního a emočního vývoje dětí předškolního věku
Transkript prezentace:

Podnikat je když....? Realita Ivan PilnýHradec Králové prosinec 2011

Intrapreneurship!? • Přijetí kalkulovaného rizika • Přijetí odpovědnosti za svůj osud • Efektivní a rychlé školení za své vlastní peníze • Počítat můžeme i na pytlíku od svačiny • Kdo se neučí, končí • Kdo se nehýbe, končí • Jednoduchost vítězí

Já • Kdo má odpovědnost za můj osud? • Bůh (příroda) nás stvořil se dvěma konci, na jednom sedíme, druhým myslíme – strategie vyžaduje užívání toho správného • Nedívejte se, jak se hýbají hodinové ručičky, hýbejte se s nimi • Učit se – Od koho – Jak – Co s tím

Stoupáme a padáme s lidmi • Tah na branku • Vnímání reality • Schopnost se učit • Komunikace • Motivace interní a externí

Tři kruhy Moje výrobky Potřeby zákazníků konkurence

SCARF • Status • Certainity • Attention • Relationships • Fairness

Využití • Šest klobouků • Disney a jeho tři pokoje • Co takhle zapojit obě hemisféry • Mind Maps • Emoční inteligence • Braingym • Rozvoj kognitivních schopností

Emoční inteligence • EI je způsob chápání vlastních pocitů i pocitů druhých lidí a ovládání svých pocitů tak, že vědomě volíme svá slova a činy, abychom dosáhli požadovaného cíle – výsledku.  dobře vycházet s lidmi  výkonně vést tým lidí  motivovat ostatní a řídit jejich další vzdělávání  rozvoj sebe sama  při rozhodování vyslechnout a přijmout cizí názor  zachovat v krizi klid  odolnost v nepříznivých situacích  přijmout kritiku pozitivně  užívat kognitivní dovednosti k dosažení co nejlepšího výsledku • Emoční inteligence je termín pro rovnováhu mezi emocemi a rozumem.

EQ a IQ • IQ je od narození poměrně stálé. Schopnost učit se stejná jak v 16, tak v 50 letech. • Emoční inteligence je díky plasticitě mozku tvárná. Zkušenosti mění mozek. • Je vědecky prověřeno, že schopnost měnit a vytvářet nová neuronální spojení, kterými měníme svou úroveň emoční inteligence, je trvalá a neomezená věkem. • Emočně inteligentní člověk je ten, který se nenechá vláčet svými náladami a pocity, ale dokáže je řídit. Není bezradný v sociálních situacích a dokáže ovlivňovat dění kolem sebe včetně vztahů s druhými lidmi.