Srovnej botičky do botníku sebeobsluha
Použité odkazy Vlastní ilustrace
Metodický pokyn Integrovaný blok: Vnímání Popis Děti se učí rovnat botičky do botníku Očekávání a cíle Rozvoj rozlišování stejných obrazných znaků, sebeobsluha Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Děti na pokyn vyhledávají na snímku botičku dle zadání (např. červená přezka), poté pomocí elektronického pera kreslí cestu do správné přihrádky. Jako zpětná vazba je pro ně nachystaná animace – kliknutím na botičku se tato do botníku sama zařadí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Orientovat se v prostoru i v rovině Zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité Postarat se o své osobní věci, o hračky a pomůcky Udržovat pořádek, zvládat jednoduché úklidové práce Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.