dopravní infrastruktury

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hospodaření nepodnikatelských organizací 1 Daně, dotace.
Advertisements

FINANCOVÁNÍ CYKLISTICKÝCH STEZEK Z ROZPOČTU STÁTNÍHO FONDU DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY Ing. Gustáv Slamečka, MBA - ředitel Státního fondu dopravní infrastruktury.
Programy prevence před povodněmi v gesci Ministerstva zemědělství.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Plán SFDI na rok 2016 a programovací období Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474) km 0,000 – 0,222“ Tento projekt byl spolufinancován z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury.
Plzeň Integrovaný operační program Název materiálu2 Co je to IOP? Tematický operační program financovaný z ERDF pro období 2007-
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
AKTUÁLNÍ VÝVOJ V ROP SČ 15. října 2015 Výroční konference – Senohraby Ing. Václav Chytil.
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
11 Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 19. května 2008, Rožnov pod Radhoštěm.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Investice do železniční infrastruktury v období Ing. Mojmír Nejezchleb Žofínské fórum
Tisková konference dne Ekonomické záležitosti Pk Ing. Roman Línek náměstek zodpovědný za finance a majetek Ing. Oldřich Felgr vedoucí odboru.
Setkání členů Rady Libereckého kraje s primátory, se starostkami a starosty obcí Rozpočet 2015 Marek Pieter Liberec,
Čerpání prostředků z fondů EU na území Jihočeského kraje Ing. Petr Maroš vedoucí Odboru evropských záležitostí.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2014 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši tis.Kč.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Legislativa, finanční zajištění a návaznost ústředních orgánů na řešení problematiky dopravy a dopravní infrastruktury v Pardubickém kraji –
Rozpočet SFDI na rok 2012 a střednědobý výhled na roky 2013 a 2014.
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Projekty vytvářející příjmy dle článku 55 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 Praktické zkušenosti ŘSD ČR při přípravě projektů Ing. Tomáš Brázdil.
Implementace Fondu mikroprojektů v období Ostrava,
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Jednání pracovní skupiny/regionálního kolegia pro cestovní ruch Možnosti čerpání prostředků na podporu rozvoje CR 12. září 2016.
Rozpočtové určení daní Národní konference VENKOV 2016 Litoměřice 20. – 21. října 2016.
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
Financování výstavby a modernizace dopravní infrastruktury v ČR
MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Přednášející: Ing. Ivana Jágriková
Financování dopravní infrastruktury v období
Místní rozpočtové jednotky
„Váš kraj, Váš rozpočet“
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
„IOP – šance pro váš rozvoj“
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Rozpočet města Police nad Metují na rok 2017
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Seminář pro příjemce OPVK
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
hejtman Pardubického kraje
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Vzdělávací projekt v prostředí příspěvkové organizace kraje
19. zasedání Monitorovacího výboru Operačního programu Doprava
FINANČNÍ GRAMOTNOST Daně a veřejné rozpočty
Poskytování příspěvků z rozpočtu
Budování dopravní infrastruktury
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Obsah veřejných rozpočtů III
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Rozvoj a financování železniční infrastruktury
Financování dopravní infrastruktury v ČR
Ministerstvo financí ČR červen 2011
Zpráva o dlouhodobé udržitelnosti veřejných financí
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Fiche 5 – Relax v lese Článek 25 Neproduktivní investice v lesích
a předvídatelnost financování dopravní infrastruktury
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
Financování železniční infrastruktury
BIM – datový standard pro dopravní stavby
Vítáme Vás v Luhačovicích
železniční infrastruktury
Financování železniční infrastruktury
Transkript prezentace:

dopravní infrastruktury Rozvoj dopravní infrastruktury Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI

Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI od roku 2001 do 2018 Od roku 2009 dochází k nenaplnění příjmů SFDI dle směrných čísel MF. Zatímco v roce 2009 se saldo vykrylo ze zdrojů fondu, v letech 2010 a 2011 SFDI již zdroje na krytí salda nemá. Propad příjmů pro rok 2011 se očekává ve výši 800 mil. Kč. 2

Upravený rozpočet SFDI 2019 - příjmy Příjmy celkem 96,9 mld. Kč v mil. Kč Daně, DK a Mýto činí celkem 30,3 mld. Kč 3

Upravený rozpočet SFDI na rok 2019 - výdaje v mil. Kč Příjemce Národní EU Celkem ŘSD ČR 30 531 9 219 39 750 SŽDC 33 506 9 957 43 463 ŘVC ČR 1 087 294 1 381 Ostatní 8 163 4 154 12 317 73 287 23 624 96 911 Od roku 2009 dochází k nenaplnění příjmů SFDI dle směrných čísel MF. Zatímco v roce 2009 se saldo vykrylo ze zdrojů fondu, v letech 2010 a 2011 SFDI již zdroje na krytí salda nemá. Propad příjmů pro rok 2011 se očekává ve výši 800 mil. Kč. 4

Rozpočet SFDI 2019 – výdaje ŘSD v mil. Kč Druh výdaje 2019 celkové výdaje Celkem opravy, údržba a provozní výdaje vč. mýta 17 553 v tom: Opravy a údržba 11 750 v tom: Mýto 2 590 v tom: Telematika 1 176 v tom: Provozní výdaje 2 037 Ostatní programy (globální položky) 1 150 Příprava akcí 3 130 Akce v realizaci 17 917 Celkem 39 750 5

v mil. Kč *zaokrouhleno 6

Upravený rozpočet SFDI 2019 - SŽDC v mil. Kč Druh výdaje* 2019 celkové výdaje Opravy a údržba celostátní a regionální dráhy 18 862 Provozování dráhy 4 259 Ostatní programy (globální položky) 2 540 Příprava akcí 1 259 Akce v realizaci 16 543 Celkem 43 463 *částky jsou uvedeny bez DPH – SŽDC je plátcem DPH 7

v mil. Kč *částky jsou uvedeny bez DPH – SŽDC je plátcem DPH, zaokrouhleno 8

Příspěvky SFDI – národní zdroje yyyy Příspěvky SFDI – národní zdroje v mil. Kč Název Národní 2019 Příspěvky na zvyšování bezpečnosti a zpřístupňování dopravy 460 Příspěvky na výstavbu cyklistických stezek 200 Křížení - místní a účelové komunikace 300 Letiště - vybavení prostředky k ochraně před protiprávními činy 40 Celkem 1 000 Pro informaci uvádím rozdělení výdajů podle nejvýznamnějších příjemců. V rámci řádku Ostatní je například financování investic v hl. městě Praze, příspěvkové programy SFDI (podpora bezpečnosti zejm. přechody, cyklostezky) a vnitřní rozpočet SFDI. 9

Nové formy financování Nová finanční perspektiva EU 2021 - 2027 Operační program pro dopravu CEF PPP – pilotní projekt Dálnice D4 Úvěrové zdroje, např. úvěr od EIB Kombinace zdrojů – Blendingová výzva Finanční nástroje 10

11

Úspěšný projekt – společný cíl Rekonstrukce zastřešení haly žst. Praha hlavní nádraží Od roku 2009 dochází k nenaplnění příjmů SFDI dle směrných čísel MF. Zatímco v roce 2009 se saldo vykrylo ze zdrojů fondu, v letech 2010 a 2011 SFDI již zdroje na krytí salda nemá. Propad příjmů pro rok 2011 se očekává ve výši 800 mil. Kč. 12

Úspěšný projekt – společný cíl Rekonstrukce mostu v km 80,930 Hohenaun - Přerov Od roku 2009 dochází k nenaplnění příjmů SFDI dle směrných čísel MF. Zatímco v roce 2009 se saldo vykrylo ze zdrojů fondu, v letech 2010 a 2011 SFDI již zdroje na krytí salda nemá. Propad příjmů pro rok 2011 se očekává ve výši 800 mil. Kč. 13

Úspěšný projekt – společný cíl Viadukty přes údolí potoka Hrabyňka a údolí potoka Kremlice Od roku 2009 dochází k nenaplnění příjmů SFDI dle směrných čísel MF. Zatímco v roce 2009 se saldo vykrylo ze zdrojů fondu, v letech 2010 a 2011 SFDI již zdroje na krytí salda nemá. Propad příjmů pro rok 2011 se očekává ve výši 800 mil. Kč. 14

Úspěšný projekt – společný cíl I/27 Velemyšleves – obchvat a přemostění Chomutovky Od roku 2009 dochází k nenaplnění příjmů SFDI dle směrných čísel MF. Zatímco v roce 2009 se saldo vykrylo ze zdrojů fondu, v letech 2010 a 2011 SFDI již zdroje na krytí salda nemá. Propad příjmů pro rok 2011 se očekává ve výši 800 mil. Kč.

zbynek.horelica@sfdi.cz; www.sfdi.cz Děkuji za pozornost zbynek.horelica@sfdi.cz; www.sfdi.cz Státní fond dopravní infrastruktury 2. Dopravní fórum, 18.09. 2007 Gustáv Slamečka ředitel SFDI