Oheň - práce, povolání a řemesla

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Oheň, jak ho vidí děti. ZDRAVÍ, BEZPEČÍ.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jazyk a řeč – sociální informovanost
Cirkus - doplň slovo v říkadle
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
ČESKÁ REPUBLIKA - KRAJE
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Důležitá telefonní čísla
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Jak se upravit do divadla
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Dělíme se o pizzu Sociabilita .
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
Návštěva kolomazné pece
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

Oheň - práce, povolání a řemesla poznatky

Které obrázky patří k povolání, které nás chrání před ohněm - pojmenuj název povolání. Pojmenuj další profese, kde je potřeba oheň. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Vyber obrázky, které patří k profesi PEKAŘ, KOVÁŘ.

Vyber obrázky, které souvisí s povoláním KOVÁŘ, SLÉVAČ.  Co o nich víš?

Použité odkazy JACKALL211. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/hasi%C4%8D-uhasit-po%C5%BE%C3%A1r-z%C3%A1nik-ohe%C5%88-484541/ JACKALL211. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/hasi%C4%8D-uhasit-po%C5%BE%C3%A1r-z%C3%A1nik-ohe%C5%88-484540/ NATSAN. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/sva%C5%99ov%C3%A1n%C3%AD-profese-svar-ohe%C5%88-vol%C3%A1n%C3%AD-181656/ BCULIITN0. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/um%C4%9Blci-ohn%C4%9B-tane%C4%8Dnice-po%C5%BE%C3%A1r-558257/ RAMILLU. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/venkovsk%C3%BD-j%C3%ADdlo-ohe%C5%88-d%C5%99evo-ve%C4%8De%C5%99e-670596/ JOAOARQUIMEDES. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/let-horkovzdu%C5%A1n%C3%BDm-balonem-let-obloha-106795/ WIKILMAGES. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/svar-hork%C3%A9-p%C3%A1jen%C3%AD-r%C3%A1dio-sv%C3%A1%C5%99e%C4%8D-67640/ BLICPIXEL. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/svar-hork%C3%A9-p%C3%A1jen%C3%AD-r%C3%A1dio-sv%C3%A1%C5%99e%C4%8D-67640/ DAVID, Julien. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/pek%C3%A1rna-chl%C3%A9b-%C5%99emesln%C3%ADk-peka%C5%99-567380/ KAKAKET. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/komin%C3%ADk-st%C5%99e%C5%A1n%C3%AD-%C4%8Dern%C3%BD-mu%C5%BE-647678/ SKEEZE. www.pixabay.com [online]. [cit. 22.5.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/ocel%C3%A1rna-zam%C4%9Bstnanci-sl%C3%A9v%C3%A1renstv%C3%AD-616536/

Metodický pokyn Integrovaný blok: (bezpečí) Popis Prezentace má za úkol seznámit dítě s povoláním, které souvisí s ohněm, s ochranou před nebezpečím nebo s ohněm jako pomocníkem Očekávání a cíle Seznamování se světem lidí, osvojení si základních poznatků o prostředí v kterém dítě žije, poznávat povolání a řemesla, které souvisí s ohněm Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Děti vybírají obrázky podle zadaného úkolu (v poznámkách pod snímkem), obrázky seznamují s různými druhy povolání a řemesel Obrázky řadit k sobě podle instrukcí pomocí animace. Je také možné využít elektronické pero, které je součástí programu Powerpoint Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy mít poznatky o světě lidí, jak dospělí pracují, jaká mají povolání a řemesla rozlišení pomoc ohně a ochrana před nebezpečím ohně využití praktických ukázek vytváření elementárního povědomí o ohni a povoláních, které s ním souvisí návštěva kovárny a kováře v našem městě Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.