Pečení vánočních perníčků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Zvířata ze ZOO GRAFOMOTORIKA.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Vývoj motýla Vnímání.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
HYGIENA sebeobsluha.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Dobroty z vajec podoblast.
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
Pozornost, soustředění, paměť
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Strom a jeho využití PODOBLAST.
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Motýlí křídla vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

Pečení vánočních perníčků sebeobsluha

Přes noc necháme uležet. Vykrájené tvary položíme na plech. V misce uhněteme těsto. Těsto rozválíme. Vykrájíme tvary. Vykrájené tvary položíme na plech. Pečeme v troubě. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Upečené a vychladlé perníčky zdobíme polevou. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

1. 5. 2. 6. 3. 7. 4. Přes noc necháme uležet. Vykrájíme tvary. Pečeme v troubě. V misce uhněteme těsto. 2. 6. Těsto rozválíme. 3. Upečené a vychladlé perníčky zdobíme polevou. 7. Vykrájené tvary položíme na plech. 4. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Vlastní ilustrace

Metodický pokyn Integrovaný blok: sebeobsluha Popis . Seznamujeme se s potravinami, vlastní výrobou perníčků, s pracovním postupem. Očekávání a cíle Seznámení s potravinami, postup výroby těsta, správná hygiena. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na obrázku číslo 2 jsou seřazeny obrázky, které jdou postupně za sebou dle výroby perníčků. Učíme se je jednotlivě pojmenovat a znát jednotlivé předměty. Na obrázku číslo 3 máme již znázorněn hotový výrobek – perníček, který jsme upekli a ozdobili. Na obrázku číslo 4 přiřazujeme kliknutím na obrázek dle posloupnosti, co je první, druhé,…..až sedmé. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Zvládat jednoduchou obsluhu a pracovní úkony . Uplatňovat základní hygienické a zdravotně preventivní návyky Vědomě využívat všech smyslů, záměrně pozorovat Udržovat pořádek, zvládat jednoduché úklidové práce Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.