Orientace v řadě pracujeme v kuchyni
Určit v řadě první, poslední
Určit v řadě první, poslední
První v řadě
Co je uprostřed
Co je poslední
Téma pro polytechnickou výchovu • Oblast: Dítě a jeho psychika • Podoblast: Poznávací schopnosti • Integrovaný blok: Rozlišování, grafické vyjadřování • Téma: Orientace v řadě • Dosažené konkretizované výstupy: umí sledovat očima řadu, jmenuje objekty v řadě, vyhledá první a poslední Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pomůcky Prezentace určená k interaktivnímu řešení. Notebook s dotykovou obrazovkou. Kartičky s obrázky z prezentace, KUMUČ Kuchyňka – pokud v MŠ je. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Metodický postup Využíváme prezentaci a děti řeší úkoly z prezentace podle pokynů učitele (snímky 2 až 6). Připravíme kartičky s obrázky podle prezentace. Děti pracují s magnetickými tabulkami, kladou obrázky do řady podle předlohy, podle pokynů učitele. Je možné vytisknout více kartiček s vybavením do kuchyně. Může následovat práce v kuchyňce, pokud je v MŠ. Děti pracují podle pokynů s konkrétním vybavením. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité zdroje Kliparty - office.microsoft.com Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.