Rozbor vod obecně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ekologické indikátory
Advertisements

UKAZATELE ZPŮSOBILOSTI A VÝKONNOSTI
a dalších složek životního prostředí Kvalita vody a dalších složek životního prostředí Ing. Miroslav Perný.
Problémy životního prostředí a jejich řešení 1: ovzduší
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
ZNEČIŠŤOVÁNÍ VODY A VYČERPÁNÍ ZDROJŮ PITNÉ VODY
Národní informační středisko
Analýza a popis pracovního místa
Jak správně interpretovat ukazatele způsobilosti a výkonnosti
Fiskální cyklus – dekompozice salda Lukáš Lang – oddělení Fiskálních predikcí a makroekonomického modelování, MF ČR.
VŠB - TU Ostrava, Fakulta Elektrotechniky a Informatiky Rozvoj RCM v elektroenergetice Ing. Jan Gala.
Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Praktická analytická chemie
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_BI607 Jméno autora:Mgr. Lucie Křepelová Třída/ročník3. ročník.
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
DÚ I.1 Analýza podílu plošných a difúzních zdrojů na celkovém znečištění vod VÚV T.G.M, v.v.i, pobočka Ostrava, Ing. Martin Durčák.
EKONOMIKA PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR Ing. Hana Kročová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Registrační číslo projektu:
Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor.
1 Výsledek sběru dat monitorujících úrovně certifikace škol v oblasti systému řízení Dotazníkové šetření realizované v rámci projektu - Kvalitní management.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Název: Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Anotace: Prezentace slouží k přehledu tématu rozbory vod – kationty ve vodách Je určena pro výuku ekologie a monitorování životního prostředí v 1. a 2.
Voda Zbožíznalství 1. ročník Voda - nejrozšířenější sloučenina - zároveň velmi vzácný zdroj, kterého ubývá.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Daňová evidence.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autoři: Ing. Hana Ježková Název prezentace (DUMu): 4. Vliv činnosti člověka na prostředí Název sady: Základy ekologie pro.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblastOšetřovatelství a klinické obory PředmětTeorie Ošetřovatelství.
Anotace: Prezentace slouží k přehledu tématu vlastnosti vod Je určena pro výuku ekologie a monitorování životního prostředí v 1. a 2. ročníku střední.
Použitelnost kovů se určuje v praxi podle vlastností materiálu: Fyzikální Chemické Technologické Mechanické.
Chemické vlastnosti vod Anotace: Prezentace slouží k přehledu tématu chemické vlastnosti vod Je určena pro výuku ekologie a monitorování životního prostředí.
Anotace: Prezentace slouží k přehledu tématu intersociální problémy Je určena pro výuku ekologie a monitorování životního prostředí v 1. a 2. ročníku.
Anotace Prezentace slouží k přehledu tématu problémy životního prostředí a jejich řešení - voda Je určena pro výuku ekologie a monitorování životního.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
záznam o odběru vzorku Anotace: Prezentace slouží k přehledu tématu rozbory vod – anionty ve vodách Je určena pro výuku ekologie a monitorování životního.
Přechod na ISO 9001:2015 v DIAMO, s. p.
rozbor vod kovy ve vodách
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
Základy ekologie pro střední školy 1. CZ.1.07./1.5.00/
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Inventarizace
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_18_Zuby
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Sada číslo 13 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Vztahy mezi populacemi - negativní
Globální problémy lidstva
Ekologická valence.
Voda – oběh vody Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Novela vyhlášky č. 428/2001 Sb..
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
Ekoton rozvrstvení v prostoru
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
HISTORICKÝ VÝVOJ VZTAHŮ ČLOVĚKA A PROSTŘEDÍ
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
monitorovacích indikátorů a kvality realizace SPL MAS
Transkript prezentace:

rozbor vod obecně

Anotace: Obecné složení vod Prezentace slouží k přehledu tématu rozbory vod Je určena pro výuku ekologie a monitorování životního prostředí v 1. a 2. ročníku střední školy

Rozbor vod

Rozbory vod Slouží ke kontrole kvality vod, určuje možnost použití a způsob úpravy vody Na kvalitě analýzy se podílejí 3 kroky: 1. odběr vzorků, konzervace, transport a úprava vzorku 2. rozbor vzorku včetně jakosti analýzy 3. zpracování výsledků a interpretace dat

Každý z těchto kroků je stejně důležitý a nenahraditelný Každý z těchto kroků je stejně důležitý a nenahraditelný. Pokud se odebere vzorek špatně nepomůže sebelepší analýza!

Obecné rozdělení rozborů podle rozsahu úplné zkrácené účelové

Rozbory vod Četnost rozboru určuje použitelnost výsledků Jednorázově se zjistí pouze okamžitý stav vody, opakováním analýz v čase a podmínkách se zjišťují dlouhodobé trendy v jakosti sledované vody

Analýza vod je nákladnou záležitostí, a proto je nezbytné provádět pouze takové rozbory, které jsou účelné! Dlouhodobé pozorování jakostních ukazatelů vod se nazývá monitoring a zadavatelem takového projektu je většinou stát.

Zdroje ŠLÉGR, Jiří a kol. Ekologie a ochrana životního prostředí. Praha: Fortuna, 2002, ISBN 80-71688282. DIVIŠ, Marián. Monitorování vod [online]. [cit. 30.10.2012]. Dostupný na WWW: <http://www.sps-karvina.cz/web/uploady/File/chemie/Monitoring_vod.pdf>. Klipart MS PowerPoint