Pomáháme si? Bc. Dana Hašková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Bc. Dana Hašková Hoky toky – znám své tělo?. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské.
Tereza Benczová Jak se pečou koláče?. V čem zamícháme těsto? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Bc. Dana Hašková. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Zvířata ze ZOO GRAFOMOTORIKA.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Zmrzlina Bc. Barbora Haslová.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Dopravní prostředky.
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
U ševce Věra Vernerová.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Posíláme dopis Věra Vernerová.
HYGIENA sebeobsluha.
Hrajeme si na poštu Věra Vernerová.
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Domácí práce Eva Císlerová, DiS..
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová.
Návštěva kolomazné pece
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

Pomáháme si? Bc. Dana Hašková

Popíšeme dětem situaci: Děti si hrají na školní zahradě a jedno s dětí sedí samo v rohu. Jak se k němu zachováme? Nabídneme mu svůj úsměv nebo palec dolů jako „neka“ Děti svou volbu zakroužkují a zdůvodní. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

X Popíšeme dětem situaci: Děti si měly do MŠ přinést svou oblíbenou hračku, ale Pepíček jí zapomněl, je smutný a pláče. Přišel za tebou a požádal tě o půjčení tvé hračky. Jak se zachováš? Děti zakroužkují svou volbu a zdůvodní. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy PUBLICDOMAINPICTURES. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain / FAQ na WWW: CC0 Public Domain / FAQ OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain / FAQ na WWW: http://pixabay.com/cs/nechu%C5%A5-ruka-palec-dol%C5%AF-ne-%C4%8Derven%C3%A1-157252/ OPENCLIPS. pixabay [online]. [cit. 9.3.2015]. Dostupný pod licencí CC0 Public Domain / FAQ na WWW: http://pixabay.com/cs/medv%C4%9Bd-srdce-l%C3%A1ska-medv%C3%ADdek-hra%C4%8Dka-161397/

Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika (psychologická) Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje 2 pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Dítě by mělo samostatně rozhodovat o svých pocitech, nebát se požádat o pomoc, nebát se pomáhat ostatním. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiál Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s výukovým materiálem Čtěte poznámky pod čarou. Zvolte si tužku, propisku a zvolenou volbu zakroužkujte a odůvodněte. Dětem můžete popsat i jiné situaci a hovořit s nimi o způsobu řešení. KUMUČ: magnetické tabulky, fixy, houbička -u interaktivní tabule pracuje vždy jedno dítě, ostatní dělají soudce: souhlas s řešením , nesouhlas  Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Rozpoznání odlišností v detailech Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.