Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI"— Transkript prezentace:

1 VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI
EMOCE VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI

2

3

4

5

6 Použité odkazy www.pixabay.com
Emotikon - veselý, AUTOR NEZNÁMÝ.  [cit ]. Dostupný na WWW: Emotikon - smutný, AUTOR NEZNÁMÝ.  [cit ]. Dostupný na WWW: Mimozemšťan - stydlivý, AUTOR NEZNÁMÝ.  [cit ]. Dostupný na WWW: /  Mimozemšťan - veselý, AUTOR NEZNÁMÝ.  [cit ]. Dostupný na WWW: Mimozemšťan - smutný, AUTOR NEZNÁMÝ.  [cit ]. Dostupný na WWW: Emotikon - smějící se, AUTOR NEZNÁMÝ.  [cit ]. Dostupný na WWW: Mimozemšťan - udivený, AUTOR NEZNÁMÝ.  [cit ]. Dostupný na WWW: Emotikon - bojácný, AUTOR NEZNÁMÝ.  [cit ]. Dostupný na WWW:

7 Metodický pokyn Integrovaný blok: emoce
Popis Materiál obsahuje 4 pracovní listy, pomocí kterých se děti interaktivní formou učí porozumět běžným projevům emocí a nálad Očekávání a cíle Cílem je rozvoj neverbálních komunikativních dovedností Představit dětem, jak se emoce, nálada projevuje ve výrazech tváře Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

8 Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

9 Práce s interaktivním výukovým materiálem
Materiál obsahuje 4 pracovní listy, pomocí kterých si děti procvičí poznávání stejného výrazu tváře“smajlika a ufounka“ Děti mají za úkol vybrat na každém pracovním listě shodnou emoci k nabízenému obrázku, výrazy tváří - veselý, smutný, rozesmátý, udivený Zpětná vazba se dětem ukáže pouze při správné odpovědi Dítě má za úkol kliknout na obrázek se stejným výrazem tváře, jako je nabízený obrázek v levé části - obrázek se shodným výrazem tváře se pomocí animačního efektu zatočí dokola Děti se učí porozumět projevům emocí a nálad, vnímat a rozeznávat projevy radosti a smutku Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

10 Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Cílem práce je rozeznávat projevy emocí a nálad, vnímat projevy radosti, smutku., rozvíjet neverbální komunikační dovednosti, přiblížit dětem, jak se nálady projevují ve výrazech tváře Na magnetickou tabulku připevníme kartičky se smajlíkem, který vyjadřuje některou z emocí – veselý, smutný, rozesmátý, udivený Děti hledají kartičku ufounka, který se tváří stejně (podobně) Obličeje s různými výrazy tváře mohou děti i na tabulku kreslit a vyprávět, např. Proč se asi takto tváří? Jak se asi cítí?Jak můžeme rozveselit smutného kamaráda? Kdy jsem veselý, smutný..? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

11 Prvky polytechnické výchovy
Rozvíjení neverbálních komunikativních dovedností Rozeznávat běžné projevy emocí a nálad pomocí různých výrazů tváře Vnímat projevy radosti a smutku Rozvoj komunikativních dovedností také při rozhovorech na téma emoce Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

12 Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.


Stáhnout ppt "VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI"

Podobné prezentace


Reklamy Google