Co je ze dřeva, z plastu, ze skla, z kovu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Říkáme si... Jazyk a řeč.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Cirkus - doplň slovo v říkadle
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
LYŽOVÁNÍ Jazyk a řeč.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jazykové hádanky Jazyk a řeč.
Jak se upravit do divadla
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
Pozornost, soustředění, paměť
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Motýlí křídla vnímání.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

Co je ze dřeva, z plastu, ze skla, z kovu. POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ, Materiály

CO JE ZE DŘEVA

CO JE Z PLASTU

CO JE ZE SKLA

CO JE Z KOVU

FRANCESCO ROLLANDIN, Francesco Rollandin. openclipar.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz FARMERAL, Farmeral. openclipart.cz  [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz EGGIB, Eggib. openclipart.cz  [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz CHRISDESING, Chrisdesign. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz LOVEANDREAD, Loveandread. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz KRZYSIU, Krzysiu. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz JEAN VICTOR BALIN, Jean Victor Balin. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz BINAMEUSL, Binameusl. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz WILLSCRIT, Willscrit. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz

AUTOR NEZNÁMÝ, Autor Neznámý. openclipart. cz [online]. [cit. 22. 4 AUTOR NEZNÁMÝ, Autor Neznámý. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz KLAASVANGEND, Klaasvangend. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz GUBRWW2, Gubrww2. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz JHNRI4, Jhnri4. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz PORTABLEJIM, Portablejim. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz EGORE911, Egore911. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz SILWOL, Silwol. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz JONATA, Jonata. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz ALANSPEAK, Alanspeak. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz ALGOTRUNEMAN, Algotruneman. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz ANTSORIN, Antsorin. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz JMLEVICK, Jmlevick. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz

GUBODUP, Gubodup. openclipart. cz [online]. [cit. 22. 4. 2015] GUBODUP, Gubodup. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz METALORG, Metalorg. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz MATHEOD, Matheod. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz ERULLISSEUIIN, Erullisseuiin. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz PAPAWIN, Papawin. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz LUKEB, Lukeb. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz

GUSTAVOREZENDE, Gustavorezende. openclipart. cz [online]. [cit. 22. 4 GUSTAVOREZENDE, Gustavorezende. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz HATALAR205, Hatalar205. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz JARDA, Jarda. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz CHRISDESING, Chrisdesign. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz GSAGRI04, Gsagri04. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz QWANDOR, Qwandor. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz GMAD, Gmad. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz GERALD G, Gerald G. openclipart.cz [online]. [cit .22.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz

AUTOR NEZNÁMÝ, Autor Neznámý. openclipart. cz [online]. [cit. 23. 4 AUTOR NEZNÁMÝ, Autor Neznámý. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz MACHOVKA, Machovka. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz SRD, Srd. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz BINAMEUSL, Binameusl. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz MOSEIF, Moseif. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz CHRISDESING, Chrisdesign. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz JHNRI4, Jhnri4. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz MIREK2, Mirek2. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz LILKING, Lilking. openclipart.cz [online]. [cit .23.4.2015]. Dostupný na WWW: www.Openclipart.cz

Použité odkazy Openclipart.cz (viz výše uvedené slidy)

Metodický pokyn Integrovaný blok: (poznávací schopnosti) Popis Kliknutím mizí obrázek, který do dané skupiny nepatří. Zůstávají správné obrázky (předměty ze dřeva, z plastu, ze skla, z kovu). Děti slovně označí dané obrázky, doplní informace o předmětech (jejich účel, kde předmět najdeme), vyhledají podobné předměty ve svém okolí Očekávání a cíle Učit se rozlišovat materiály předmětů, které nás obklopují Rozvíjet schopnost komunikace a spolupráce Rozvíjet kreativní myšlení, Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Děti vyjmenují všechny předměty, určují, který předmět do skupiny nepatří a proč. Kliknutím se přesvědčí o správném výsledku. Nesprávný předmět zmizí. DUM lze využít pro rozvíjení řeči (pojmenování, tvoření jednoduchých vět s daným předmětem, rytmizace slov, určování počáteční hlásky....) Pokusy (co plave, neplave, magnetická přitažlivost, křehkost, tvrdost...) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Cílem práce je znázornit proces vyjádřený na jednotlivých tabulkách. Děti mají za úkol přiřadit předměty z daných materiálů k jednotlivým obrázkům na tabulkách. Na magnetickou tabulku č. 1 připevníme obrázek stromu - dřevo Na magnetickou tabulku č. 2 připevníme obrázek plastové hračky - plast Na magnetickou tabulku č. 3 připevníme obrázek sklenice - sklo Na magnetickou tabulku č. 4 připevníme obrázek klíče - kov Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vědomě využívat všech smyslů, pozorovat, postřehnout, všímat si nového Rozvíjet činnost dle představivosti a fantazie Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.