Vývoj motýla Vnímání
Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité odkazy Vlastní ilustrace
Metodický pokyn Integrovaný blok: příroda Popis Děti se seznamují s vývojem motýla. Očekávání a cíle Pochopí vývojová stádia motýla, získá vztah k přírodě Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Na snímku č. 2 seznamujeme děti s postupným vývojem motýla, diskutujeme k jednotlivým stádiím vývoje. Klikáním na žlutou šipku ve směru hodinových ručiček od prvního obrázku se postupně odkrývají další Snímek č. 3 slouží pouze jako přechodná doba – příprava dětí na test. Snímek č. 4 ověřuje získané znalosti. Děti využívají barevné interaktivní pero, kterým spojují obrázky z horní řady k puntíku (opakování základních barev, grafomotorika ) Pro kontrolu stačí klikat na obrázky ve správném pořadí, ony se nám zařadí do logické posloupnosti ve spodní části snímku. Aby aktivitu mohlo opakovat více žáků, klikáme na žlutou šipku v levém horním rohu, která nás opět přenáší na snímek č. 3 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Dětem ukazujeme různé housenky a ony se snaží namalovat motýla, který se z něj vylíhne Zalaminované obrázky mohou děti řadit na magnetickou tabulku Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušeností k učení Slovně, výtvarně, technicky vyjádřit svoje jednoduché „nápady“, experimentovat, některé problémy řešit cestou pokus – omyl Samostatně se rozhodnout v některých činnostech Projevovat zájem o nové věci, dotazovat se při neporozumění, zkoušet, experimentovat Nechat se získat pro záměrné učení Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.