Sousoší Čert a Káča podle modelu Ladislava Šalouna Jitka Burdová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DPH Ekonomika podniku 2. ročník DPH - nepřímá univerzální daní, tvoří součást ceny výrobků a služeb - je vybírána postupně při každém prodeji (když lesník.
Advertisements

Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Kombinace. Kombinatorické úlohy - Kombinace řeší se experimentem postupné hledání správného systému řešení vyžadujeme.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_ Opakování Jana Husa a husitské revoluce (test) Název.
Toto jsem já a tuto školu jsem si zvolila Lenka Hlavatá.
DĚTSKÝ DOMOV, ZŠ a SŠ Žatec. Moje škola Moje třída Naše škola je spojena z DĚTSKÝM DOMOVEM. Do naší školy převážně chodí děti z Dětského domova, ale i.
KTV PRŽNO Duben Podněty a připomínky k obsahu sdělení v KTV můžete zasílat na mailovou adresu: případně telefonicky na č
EXKURZE DO KUTNÉ HORY ANEŽKA PROCHÁZKOVÁ. CO JSME VŠECHNO VIDĚLI CHRÁM SVATÉ BARBORY MOROVÝ SLOUP PANNY MARIE NEPOSKVRNĚNÉ KAMENNÝ DŮM KAMENNÁ KAŠNA VLAŠSKÝ.
Domácnosti v domcích rodinného typu – zkušenosti, komplikace, perspektivy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.1.7 Slova příbuzná Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu:
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK Č. DUMu: VY_32_INOVACE_13_holocaust Jméno autora:Mgr. Lenka Habartová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
ZÁKLADNÍ SKLADEBNÍ DVOJICE Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Martina Durinová PANDYSE CHOULÍRYBYPLAVOULIDÉTANČÍ.
Statistika je věda a postup jak rozvíjet lidské znalosti použitím empirických dat. Statistika.
Autentizace předmětem
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_08 Název Božena Němcová Téma hodiny Božena.
ELEKTRÁRNY.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Gabriela Hnátková NÁZEV: VY_52_INOVACE_03_PRV_4
OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-M-1-012
Krystýna Cirhanová studentka sekundy Angličtina v Egyptě-2015
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Historie obyvatelstva obce Přívozec
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Informatika HARDWARE I. ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
Enzymy 15. října 2013 VY_32_INOVACE_130311
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Žila, byla, kdysi kdesi jedna babička, samotinká se svým kocourkem…
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Informace o průběhu veřejné zakázky na lesnické práce 2012+
Slovní úlohy o společné práci
Vyjmenovaná slova po M - homonyma
DRAVÍ VAČNATATCI AUSTRÁLIE
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Děti na cestě z ústavů Zlata Brůžková, LUMOS
Název materiálu: Zájmena
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
MATEMATIKA Čísla přirozená – základní početní operace.
Součást Strategického plánu rozvoje MĚSTA TřebenicE
Rastrová grafika Základní termíny - rozlišení. Rastrová grafika Základní termíny - rozlišení.
Informační a komunikační technologie
Naše škola Střední odborná škola Managementu a Práva s.r.o.
Česká hymna a její tvůrci
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1C_03
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Exkurze žáků sedmých ročníků ZŠ Školní 1480, Chomutov Projekt LABORA
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
POZVÁNKA NA SLET.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Zpívá – Lucie Bílá hudba –Leonard Kohen český text –Gabriela Osvaldová
Slovní úlohy o společné práci
zapni zvuk a klikni si dál
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní logické funkce
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1C_11
Výroba lůžkového nábytku
Foto akvária spolu s rozměry- šířka- hloubka.
Transkript prezentace:

Sousoší Čert a Káča podle modelu Ladislava Šalouna Jitka Burdová Sousoší Čert a Káča je součástí naší rodinné historie – moji praprarodiče, Miloš a Anežka Sáblíkovi, ho dostali v roce 1929 jako svatební dar. Když jsem byla malá, jezdili jsme za příbuznými na Vysočinu na celé prázdniny. Toto sousoší stálo v zahradním domku na skříni, přímo naproti mé posteli. Vídala jsem ho každé ráno i večer. Později jsem ho používala jako modelu při kreslení. Před několika lety se příbuzní rozhodli zahradní domek přestavět a my jsme si mohli odvézt, co jsme chtěli. Tak se sousoší dostalo k nám do Brna (do obývacího pokoje) a já ho zase vídám každý den. Připomíná mi bezstarostné prázdniny na Vysočině. Na popisce v muzeu nebo na výstavě bych sousoší označila jako svatební dar mých praprarodičů.