Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“"— Transkript prezentace:

1 Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“ OP VK Výukový materiál Název DUMu: VY_32_INOVACE_12_11_Umění učit se Číslo skupiny: 1 Autor: Mgr. Klára Tyllová Vzdělávací obor/Předmět/Téma: Výchova k občanství/Výchova k obćanství a zdraví/Člověk a společnost Druh učebního materiálu: prezentace Metodický list: ne Anotace: Žáci se seznamují se zefektivněním kvality učení Ověřeno ve třídě: VI.C Datum ověření: Prohlášení: Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebníma fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla. Prohlašuji dále, že výše uvedený materiál jsem ověřil(a) ve výuce a provedl(a) o tom zápis do TK. Dávám souhlas, aby moje dílo bylo dáno k dispozici veřejnosti k účelům volného užití (§30 odst. 1 zákona 121/2000 Sb.), tj. že k uvedeným účelům může být kýmkoliv zveřejňováno, používáno, upravováno a uchováváno. Datum: Podpis: Mgr. Klára Tyllová

2 Umění učit se

3 Co je to vlastně učení?

4 Učení je proces, při kterém získáváme zkušenosti nebo je předáváme dál.
Učení je součástí dospívání, vzdělání a výchovy.

5 Jak dlouho trvá tento proces učení?

6 Člověk se učí celý život, nejen tedy v té době, kdy chodíme do školy.
Stále je možné něco nového objevovat či poznávat.

7

8 Rychlost a kvalita učení závisí na motivaci a vůli...

9 MOTIVACE Usměrňuje nás, abychom dosáhli svého cíle ( v tomto případě se něco naučili ) Osobní zájem ( např. abychom získali dobrou známku ) Poznání něčeho nového

10

11

12 VŮLE Snaha o dosažení určitého cíle.
Zaměření se na jednu konkrétní věc.

13

14 Má prostředí nějaký vliv na kvalitu našeho učení?

15 Ano, samozřejmě že má. Například je dobré se učit stále ve stejném prostředí, na které jsme zvyklí. Tedy ve stejném pokoji či u stejného stolu...

16 Jsou ještě nějaká další doporučení, která by mohla ovlivnit kvalitu učení?

17 Na stole, u kterého se učíme, by měl být pořádek, abychom se neznervózňovali ustavičným hledáním něčeho.

18

19 Židle by měla být dobře tvarovaná, tvrdší
Židle by měla být dobře tvarovaná, tvrdší...tak aby nás nic nebolelo, ale zároveň se necítili hned ospalí a unavení.

20

21 A do třetice...Teplota v místnosti je nejlepší mezi stupni Celsia. Důležité je také větrání pro okysličování mozku.

22

23 Všechny obrázky staženy přes www.cmis.cz/dum dne 6.11.2012
2. slide 7. slide 10. slide 9yI/AAAAAAAAAAM/fkbH3JqSzEQ/s1600/medals.gif 11. slide gif.html 13. slide

24 18. slide http://www. custom-build-computers. com/Computer-Desk- Plans
18. slide Plans.html 20. slide 22. slide


Stáhnout ppt "Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2887 Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“"

Podobné prezentace


Reklamy Google