MY DAY Jazyk a řeč.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jazyk a řeč – sociální informovanost
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
Rybolov – poznej svou značku
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
ČESKÁ REPUBLIKA - KRAJE
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Vývoj motýla Vnímání.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Domaluj druhou polovinu
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
Pozornost, soustředění, paměť
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Motýlí křídla vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

MY DAY Jazyk a řeč

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

1 2 3 4 5 6 7 8 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Vlastní ilustrace

Metodický pokyn Integrovaný blok: vnímání Popis děti se seznamují s režimem dne v angličtině Očekávání a cíle nová slovní zásoba - režim dne anglicky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na druhém snímku děti popisují režim dne v angličtině Na třetím snímku děti pomocí barevného pera spojují obrázek se správným číslem Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Děti sestavují zalaminované obrázky s režimem dne na magnetické tabulce Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Zacházet s běžnými předměty denní potřeby, hračkami, pomůckami, nástroji a materiály Připravuje se pro život v mnohojazyčné evropské společnosti Znát, že lidé se dorozumívají i jinými jazyky a že je možno se jim učit Rozpoznat některé grafické znaky s abstraktní podobou (např. zná některé číslice, písmena, dopravní značky) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.