Metodologie měkkých systémů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měkké systémy.
Advertisements

Strategický management
Metodologie měkkých systémů
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP PELHŘIMOV Jihlava.
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Spolupráce Vězeňské služby NGO na Slovensku / možnosti a zaměření v oblasti drogových služeb / Olga Škvařilová, Sdružení Podané ruce Brno, CZ TWINNING.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
Analýzy a strategie Analýzy. Analýza SWOT S – Strengths; silné stránky W – Weaknesses; slabé stránky O – Opportunities; příležitosti T – Threats; ohrožení.
Hodnocení finanční situace obce MKR SURO Finanční analýza Rozbor minulého hospodaření  odhalení pozitivních a negativních faktorů, které hospodaření.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Analýza konkurenčního prostředí
Strategické plánování
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Hradec Králové, 17. září 2014.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Pracovní porada Pracovní list.
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Situační analýzy prostředí – v konečném sestavení SWOT
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Téma 11: Finanční plánování
Pracovní porada Pracovní list.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
ÚAPk Aktualizace 2013.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Plánování Marketingový plán.
Marketingový plán společnosti
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Zobecněné rozdíly kvalitativního a kvantitativního výzkumu
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Porada OÚPSŘ KrÚ JMK s vedoucími ÚÚP Územně analytické podklady ÚAP kraje s využitím ÚAP obcí ÚAP a změny v právních předpisech Ing. arch. Jana.
SIMULAČNÍ MODELY.
Analýza SWOT - jak ji vytvořit?
Plošné testování v 5. a 9. ročníku:
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Checklandova metodologie
Metodologie měkkých systémů
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
SWOT ANALÝZA Ilina Gajdardjiska.
Prodeji produktu nebo služby
Klíčové aktivity projektu
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
Transkript prezentace:

Metodologie měkkých systémů Jenkinsova metodologie Checklandova metodologie 1

Jenkinsova metodologie Analýza systému Definovány silné a slabé stránky projektu Systémový projekt (navrhneme budoucí stav) Definován nový stav Implementace Provoz systému Vyhodnocení provozu 2

Checklandova metodologie 8 fází nestrukturovaná problémová situace (uvědomění si problému) vyjádření problémové situace (vyjádření problému, popis) relevantní systémy (zajímá nás veškeré okolí, které problém ovlivňují) Shromáždění a analýza dat koncepční modely (na úrovni systémového projektu; návrhy několika různých řešení – koncepčních modelů, hledá se nejvýhodnější) porovnání koncepčních modelů s problémovou situací zjištění proveditelných změn (výsledkem jsou proveditelné změny) výběr jednoho konkrétního koncepčního modelu včetně změn akce ke zlepšení problémové situace 3

SWOT analýza Silné stránky (strengths) Slabé stránky (weaknesses) Příležitosti (opportunities) Hrozby (Threats) 4

SWOT strategie S-O strategie: Vývoj nových metod, které jsou vhodné pro rozvoj silných stránek W-O strategie: Odstranění slabin pro vznik nových příležitostí. S-T strategie: Použití silných stránek pro zamezení hrozeb W-T strategie: Vývoj strategií, díky nimž je možné omezit hrozby, ohrožující naše slabé stránky 5