Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o."— Transkript prezentace:

1 Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o. Autor práce: Hedvika Sobíšková Vedoucí práce: Ing. Marta Hortová Oponent práce: Mgr. Hana Bartošová České Budějovice, Červen 2016

2 Motivace a důvody k řešení daného problému
Dostupnost informací Zájem o společnost Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

3 Cíl práce Analýza vlivů vnějšího a vnitřního prostředí, které působí na podnik, pomocí vhodných metod vyhodnotit stávající strategii a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení ke změně strategie. Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

4 Představení společnosti Orsay s.r.o.
Výroba moderního oblečení pro ženy Založení roku 1975 Willstätt, 35 obchodů v Německu V současnosti 600 prodejen ve 24 zemích Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

5 Výzkumné problémy „Je prodávané zboží příliš drahé?“
„Je zákaznický servis na špičkové úrovni?“ „Je Orsay konkurenceschopnou a stabilní společností?“ Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

6 Použité metody Situační analýza podniku Kvantitativní výzkum
VRIO analýza (analýza specifických příležitostí) SWOT analýza Porterova analýza pěti sil Analýza konkurentů PEST analýza Dotazníkové šetření Mystery shopping Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

7 Dosažené výsledky Situační analýza
SWOT analýza – mírně ofenzivní strategie Porterova analýza pěti sil – stávající konkurence, dodavatelé z Turecka Analýza konkurentů – nejsilnější konkurenti H & M, C & A, NewYorker PEST analýza – ovlivňující sociálně-kulturní prostředí VRIO analýza – zdroje nehmotné povahy, lidský kapitál Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

8 Dosažené výsledky Výzkumné problémy
„Je prodávané zboží příliš drahé?“ Ceny za zboží jsou přiměřené (78 % dotázaných). „Je zákaznický servis na špičkové úrovni?“ Ano, zákaznice jsou spokojené (97% dotázaných). „Je Orsay konkurenceschopnou a stabilní společností?“ Ano (celková aktiva stabilní, růstový potenciál VH, tržby převyšují náklady). Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

9 Přínos práce Mystery shopping – zmapování konkurence pro pobočku v OC IGY Návrhy zlepšení konkurenceschopnosti Zlepšení komunikace Navržení nové kolekce spodního prádla Originální design značky Televizní reklama Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

10 Závěrečné shrnutí Výzkumné problémy byly zodpovězeny
Opatření ke změně byla navržena Cíl bakalářské práce byl splněn Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

11 Odpovědi na otázky vedoucího práce
Otázka vedoucího práce: „Na základě čeho jste odhadla tržní podíly konkurenčních společností?“ Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o Hedvika Sobíšková

12 Prostor pro dotazy

13 Děkuji Vám za pozornost
Hedvika Sobíšková


Stáhnout ppt "Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o."

Podobné prezentace


Reklamy Google