Plošné testování v 5. a 9. ročníku:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Advertisements

NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP Žďár nad Sázavou , Jihlava.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP PELHŘIMOV Jihlava.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE Prof. Ing. Vladimír Kučera, DrSc. Dr.h.c. Mám představu o rozvoji ČVUT. Vítám a zvážím vaše podněty.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Spolupráce Vězeňské služby NGO na Slovensku / možnosti a zaměření v oblasti drogových služeb / Olga Škvařilová, Sdružení Podané ruce Brno, CZ TWINNING.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO28 Název.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Ročníková Práce Webové stránky města Nová RoleWebové stránky města Nová Role.
Rozložení náboje na vodiči
Autor: Ing. Alice Horáčková
Čím chci být, až vyrostu Patrik Plaček.
Strategické plánování
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Z-Uhlí, s.r.o. Výroba biouhlí pomocí hydrotermální karbonizace.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Rozhodování 1.
Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ORGÁNY TĚL SEMENNÝCH ROSTLIN
POKYNY K ZÁPISU PŘEDMĚTŮ VE STAGu
Situační analýzy prostředí – v konečném sestavení SWOT
25.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků II. OBSAH a OBVOD
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
SHOPPER TRENDY SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
ÚAPk Aktualizace 2013.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Rozdíly mezi lidmi jsou přirozené
Plánování Marketingový plán.
Marketingový plán společnosti
Vypočítej a zaokrouhli
ZAL – 9. cvičení 2016.
Setkání zaměstnanců FHS
Zadání projektu REK 2 Kupr Jaroslav.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Porada OÚPSŘ KrÚ JMK s vedoucími ÚÚP Územně analytické podklady ÚAP kraje s využitím ÚAP obcí ÚAP a změny v právních předpisech Ing. arch. Jana.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základy zpracování geologických dat testování statistických hypotéz
1. Obecná problematika tvorby ŠVP
* Složené zlomky Matematika – 7. ročník *
Analýza SWOT - jak ji vytvořit?
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Metodologie měkkých systémů
Název školy: ZŠ Karla Klíče, Hostinné Autor: Mgr
ROZHODOVÁNÍ Ladislav Blažek Osnova: Východiska
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Autoevaluácia školy využitím SWOT-analýzy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_04-03
PREKRIM - SWOT Michaela Veselá Společně k bezpečí, o.s.
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Autoevaluace z pohledu
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.01_PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU-ZNAKY.
SWOT ANALÝZA Ilina Gajdardjiska.
Prodeji produktu nebo služby
REFORMANDA 2030: Úvodní SWOT analýza strategické komise
SLOH ‒ úvaha.
REFORMANDA 2030: Úvodní SWAT analýza strategické komise
KINO ASTRA Vypracovali: Petr KALOuda Veronika OčAdlíková
20.1 Malá násobilka - násobení
18X1ED – Inovace dopravních cest
Transkript prezentace:

Plošné testování v 5. a 9. ročníku: SWOT analýza

SWOT analýza: Analýza problému založená na identifikaci vnitřních silných a slabých stránek situace (řešitele) ve vztahu k  vnějším příležitostem a hrozbám. Pro optimistu může být hrozba příležitostí, a obráceně, pro pesimistu může být hrozbou to, co je pro jiného příležitostí….

Řešení Vnitřní silné stránky (S) Vnitřní slabé stránky (W) Vnější příležitosti (O) Jak využít vnitřních silných stránek, abychom získali výhodu z vnějších příležitostí? Jak překonat vnitřní slabé stránky, které brání ve využití vnějších příležitostí? Vnější hrozby (T) Jak využít vnitřních silných stránek, aby se redukovala pravděpodobnost vzniku a vliv těchto vnějších hrozeb? Jak se vypořádat s vnitřními slabými stránkami, které zvyšují pravděpodobnost, že vnější hrozby ovlivní řešení?

Testování: Co je vně a co je uvnitř?

Vnitřní silné stránky -… Vnitřní slabé stránky -… Příležitosti -… Hrozby -…