Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Segmentace trhu Ročník / obor studia:III. ročník.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Komplexní analýzy.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor.
SWOT ANALÝZA.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Strategický management
Tržní prostředí.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti:Životní cyklus podniku Ročník / obor studia:II. – III.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti: Akcie a jejich náležitosti Ročník / obor studia:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Organizační struktury Ročník / obor studia:IV.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Výkladová prezentace pro podporu výkladu učitele.
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ing. Veronika Dostálková MBA
Management a řízení hotelu
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Rozhodování jako manažerská funkce
Živnostenský zákon a rejstřík II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
Hospodářská politika státu
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Ekonomika malých a středních podniků
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Management a řízení hotelu
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: SWOT Analýza Ročník / obor studia: III. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval: Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do 31.08.2012 – SŠHGS) Ověřeno : I. pololetí šk. r. 2013/2014 DUM 593 Klíčová slova:  silné, slabé stránky, příležitosti, hrozby Anotace: Výkladový prezentace pro podporu výkladu učitele na téma: SWOT analýza.

SWOT Analýza

Marketingová situační analýza 1. vývoj vnějšího okolí firmy 2. vnitřní potenciál firmy – komplexní analýzy SWOT analýza Portfóliová analýza

SWOT analýza SWOT analýza se skládá ze dvou analýz, a to hodnocení vnitřních a vnějších podmínek. Analýza vnitřních podmínek představuje hodnocení silných a slabých stránek organizace. Analýza vnějších podmínek, představuje hodnocení příležitostí a hrozeb, které se nacházejí ve vnějším prostředí organizace.

Swot analýza Slabé stránky Silné stránky Příležitosti Hrozby Zde se zaznamenávají ty věci, které organizace nedělá dobře , nebo ty, ve kterých si ostatní organizace vedou lépe. W (WEAKNESSES) Silné stránky Zde se zaznamenávají skutečnosti, Které přinášejí výhody jak zákazníkům, tak organizaci. S (STRENGTHS) Příležitosti Zde se zaznamenávají ty skutečnosti, které mohou zvýšit poptávku nebo mohou lépe uspokojit zákazníka a přinést úspěch. O (OPPORTUNITIES) Hrozby Zde se zaznamenávají ty skutečnosti trendy, události, které mohou snížit poptávku nebo zapříčinit nespokojenost Zákazníků, zaměstnanců… T (THREATS)

SWOT analýza Silné a slabé stránky je možné hodnotit vnitropodnikovými analýzami, kriteriálními tabulkami,… Tržní příležitosti a hrozby se hodnotí různými metodami marketingového průzkumu

SWOT analýza Silné stránky Pozitivní klima, silná kultura firmy Dobré vztahy mezi pracovníky Kvalifikace zaměstnanců Pracovní atmosféra Spolupráce s veřejně- správním sektorem Využití nových technologií Image na veřejnosti Materiální zázemí Dopravní spojení – dopravní dostupnost, poloha ve městě Propracovaný systém vnitřní komunikace a komunikace s veřejností Mzdy Dobré postavení na trhu Kvalitní výrobky

SWOT analýza Slabé stránky Nekvalifikovaní zaměstnanci Nedostatečné finanční zdroje na rozvoj, provoz, údržbu Poloha firmy Špatná komunikace vedení firmy směrem dolů Přehlížení zásadních problémů, neschopnost řešit problémy Nedostatečné prostory Dodací podmínky – nejsme vždy schopni zabezpečit

SWOT analýza Zahraniční kapitál Podpora podnikání v regionu Příležitosti Zahraniční kapitál Podpora podnikání v regionu Oslabení konkurence Růst jednotlivých odvětví průmyslu

SWOT analýza Hrozby Konkurence – stávající i přicházející, Měnící se daňová politika, Platnost nových zákonů, Vývoj úrokových měr, Nízká kupní síla obyvatel (rozdíly v regionech, městech, přítomnost velkých podniků, …).

SWOT analýza Úspěch firmy závisí na tom, jak firma dokáže využít tržní příležitosti a své silné stránky a jak dokáže eliminovat své slabé stránky a hrozby. Otázky vedoucí úspěchu? Kterých příležitostí dokážeme využít? Které silné stránky dokážeme využít, dále posílit nebo udržet? Které slabé stránky je třeba odstranit, kompenzovat, eliminovat? Kterým hrozbám předejít?

Použitá literatura KYNCLOVÁ, Jaroslava a Eva KARÁSKOVÁ. Marketing a management: pro střední a vyšší hotelové školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2009, 152 s. ISBN 978-80-7373-061-1. MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2008, 3 sv. ISBN 978-80-7402-002-5.