Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: sedmý Vzdělávací.
SOUSTAVY ROVNIC Metoda sčítací VY_42_INOVACE_26_01.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Analytické myšlení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
Brigáda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Základní škola Čelákovice
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_79_PRV1
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Lichoběžník VY_42_INOVACE_25_02.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Písemné sčítání a odčítání do milionu
ARCHIMÉDŮV ZÁKON Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_04_29.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Závěrečné opakování 7. ročník VY_42_INOVACE_35_01.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady  15
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Matematika Parametrické vyjádření přímky
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Sčítání desetinných čísel
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Písemné sčítání a odčítání do
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_M_59

Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Předmět: Matematika Stupeň vzdělávání: 1. stupeň ZŠ Ročník: 5 Datum vytvoření: 19. 5. 2013 Anotace: Práce s daty Klíčová slova: prokázat porozumění zápisu, pomoci si rozkreslením nebo zápisem do tabulky Autor: Mgr. Marta Papežová

Pan Havlík Pan Novák Pan Veselý Paní Nová 1 2 3 4 5 Danča si hrozně moc přeje psa. Všichni čtyři sousedé nějakého mají a ona zná u všech psů jejich jména a rasy. Pan Novák má bernardýna. Je to bílá fenka, maminka mnoha štěňátek. Pan Havlík má psa Aldu. Alda umí výborně aportovat. Pan Veselý má jezevčíka. Jsou mu 3 roky a nejmenuje se Pardon. Paní Nová má štěně dalmatina. Říká mu: „Ty můj kluku“! Pes Karel už není štěně. Čí pes se jmenuje Venuše? Kdo má bulteriéra? Čí je Karel? Doplň majitelům jména jejich psů a psí rasy. Pan Havlík Pan Novák Pan Veselý Paní Nová 2. Libor si zaznamenával do tabulky, jaké známky během týdne dostal. Tento týden nazveme Žlutý týden. 1 2 3 4 5 Pondělí // / Úterý Středa /// Čtvrtek Pátek Kolik známek dostal za celý týden? Dostal za týden víc jedniček nebo dvojek? Kolikrát více jedniček než trojek dostal? Který den dostal nejvíc známek?

V pondělí byl Libor hodnocen dvakrát výborně a jednou nedostatečně. 3. 1 2 3 4 5 pondělí úterý středa čtvrtek pátek Doplň si tabulku podle následujících pokynů: tento týden nazveme Zelený týden. V pondělí byl Libor hodnocen dvakrát výborně a jednou nedostatečně. V úterý byl třikrát hodnocen chvalitebně a dvakrát dobře. Ve středu neměl šťastný den, protože kromě jedné dostatečné obdržel pouze dvě výborné a jednu chvalitebnou.. Ve čtvrtek mu paní učitelka napsala jednu výbornou, jednu chvalitebnou a opět jednu dostatečnou. Nevadí, dneska se bude učit a zítra si obě čtyřky opraví. V pátek se konalo vyhodnocení mnoha dobrovolných úkolů a Libor si vysloužil čtyři výborné a jednu chvalitebnou. 4. Porovnej Liborovy výkony během žlutého a zeleného týdne. Vypočítej průměr všech známek v obou týdnech a řekni (napiš), kdy byl Libor úspěšnější. Na následující straně najdeš řešení.

p. Novák – bernardýn Venuše p. Havlík – bulteriér Alda Řešení: p. Novák – bernardýn Venuše p. Havlík – bulteriér Alda p. Veselý – jezevčík Karel pí. Nová – dalmatin Pardon 2. A) 22 B) víc 1 C) dvakrát víc 1 3. 1 2 3 4 5 pondělí // / úterý /// středa čtvrtek pátek //// 4. Žlutý týden : součet hodnot všech známek : počet všech známek = průměr 44 : 22 = 2 Zelený týden: 40 : 20 = 2 Libor pracoval oba týdny se stejným průměrem. Použité zdroje: vlastní, aplikace programu Microsoft PowerPoint