Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám"— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název materiálu: VY_32_INOVACE_11-15_Násobilka 6 Autor: Mgr. Martina Vajďáková Ročník: 3. Datum vytvoření:

2 Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Tematická oblast: Matematika – malá násobilka Předmět: Matematika Výstižný popis způsobu využití, metodické pokyny: Popisuje vyvození násobilky 6 a samotný princip násobení. Klíčová slova: Násobilka 6 Druh učebního materiálu: prezentace

3 Na dovolené v Řecku, jsme potkali zmrzlináře
Na dovolené v Řecku, jsme potkali zmrzlináře. Byl to černoch a začal s prodejem zmrzliny nedávno. Mrkneme společně, jakpak se mu dařilo. Máte rádi zmrzlinu? Já ano, proto ji i prodávám. Ahoj děti, jmenuju se Ubongo.

4 Protože Ubongo nebyl ještě známý zmrzlinář, tak to ze začátku vypadalo s prodejem zmrzliny nic moc. Dnes prodal 6 zmrzlin. To bylo tedy 1 6 nebo taky 6  1. 6 1  6 6  1

5 Další den už to vypadalo přece o něco líp. Prodal 2 6 nebo taky 6  2
Další den už to vypadalo přece o něco líp. Prodal 2 6 nebo taky 6  2. Což ve výsledku bylo 12 zmrzlin. 12 2  6 6  2

6 Kdyby to tak šlo dál, bylo by to super.
Třetí den už 3  6 což je taky 6  3. Výsledek byl 18 zmrzlin. Kdyby to tak šlo dál, bylo by to super. 18 3  6 6  3

7 Čtvrtý den se pomalu Ubongo začínal divit, jak mu to jde den ode dne líp. A byl rád. Dnes už prodal 24, což je 4 6 nebo taky 6  4 zmrzlin. 24 4  6 6  4

8 Normálně pátý den Ubongovi opět tržba stoupla. Prodal 30 zmrzlin
Normálně pátý den Ubongovi opět tržba stoupla. Prodal 30 zmrzlin. Což je 5 6 nebo taky 6  5. 30 Jupí. 5  6 6  5

9 Šestý den opět prodej stoupl
Šestý den opět prodej stoupl. A to na 6  6 zmrzlin, což je ve výsledku 36. Nevěřím svým očím. 36 6  6 6  6

10 Asi je ta moje zmrzlina dobrá. 
Přehoupla se další noc a Ubongo prodal 42 zmrzlin. To je 7 6 a taky 6  7. Asi je ta moje zmrzlina dobrá.  42 7  6 6 7

11 Pomalu se blíží konec naší dovolené, ale osmý den Ubongo prodal 48 zmrzlin. To je 8  6 zmrzlin nebo 6  8. 48 8  6 6  8

12 Předposlední den našeho pobytu se Ubongo pochlapil, prodal už 9 6 a taky 6  9 zmrzlin. Což je 54.
9  6 54 6 9

13 Poslední den neboli desátý den našeho pobytu na dovolené prodal Ubongo už 60 zmrzlin. To je 10  6 nebo 6  10. Jak to šlo dál nevíme, ale podle všeho dobře. Když za 10 dní se tak polepšil. 60 10  6 6  10

14 Ještě jednou projdeme 10 dnů se zmrzlinou.
6 12 18 24 30 36 42 48 54 60

15 Děkuji, že jste si u mne kupovali zmrzlinu.
Za rok přijeďte zas. Ahooooooooj!

16 Použité zdroje: Obrázky z Klipartu


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám"

Podobné prezentace


Reklamy Google