Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Určení hustoty podle Archimédova zákona ( Účinky síly na těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Nabídka, vize, výstupy. Fyzika a stavební fyzika Základní motivační faktory Nabídky pro školy Souvislosti projektu Lidé.
Malé početní hrátky 1. Matematika pro učební stavební obory 1. Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Anotace Materiál je určen pro žáky středních odborných škol a středních odborných učilišť v rámci výuky finanční gramotnosti v bloku ekonomických a příbuzných.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Fyzikální vlastnosti vlasu
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Odraz světla na rovinném zrcadle
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Lom světla I. část
Platformy projektu KAP LK
Technické vzdělávání, vyučovací prostředky, technická muzea.
Základní pojmy z optiky
Technické vybavení počítače - Počítač PC
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Negativní vliv mycích prostředků II.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Požadavky na okna
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Algoritmizace - opakování
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základy plošné CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MA_ZP_05
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha-východ
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_FYZIKA
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Další součástky s jedním přechodem PN
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Informační gramotnost
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
VY_32_INOVACE_
Didaktika přírodopisu 1 3. seminář: Roční časově tématický plán
Regulátory spojité VY_32_INOVACE_37_755
Měření elektrického proudu
„TROJLÍSTEK – podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let“ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Paměti počítače, rozdělení
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Talentcentrum – rozvíjíme talentované žáky SŠ a ZŠ společně
Název prezentace (DUMu): Odborný styl – popis pracovního postupu
Akreditovaný vzdělávací program
VY_32_INOVACE_
Závislost elektrického odporu
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Pokusy se senzory Pasco
Hudební nástroje vnímání.
Transkript prezentace:

Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Pardubice, 13. a 14. 11. 2013

Co jsme podpořili Prohloubení zájmu žáků o fyziku Praktické laboratorní ukázky – vztah k vědě samotné Aplikace těchto poznatků – vazba na stavební fyziku jako specifický obor Využití nejmodernější demonstrační techniky – podpoření zájmu o technické předměty Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Využili jsme nejmodernější technologie Součástí projektu byla veřejná zakázka na pořízení komplexní edukační platformy podporující výuku všech přírodních věd, zahrnující v sobě jak přístrojovou část (poskytující prostředky pro získání naměřených dat), tak i část programovou (sloužící k jejich vyhodnocení). Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Aktivity pro školy Praktická výuka - projektové učení Pondělí: 7. tř. nebo prima, 5 hodin Úterý: 8. tř. nebo sekunda, 5 hodin Středa: 9. tř. nebo tercie, 5 hodin Čtvrtek: kvarta, 6 hodin Čtvrtek(ZŠ),Pátek (G): Společná závěrečná akce Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Aktivity pro školy Obsah projektových dní Mechanika Optika Teplota, teplo Aplikace ve stavební fyzice Vazba fyziky na ostatní vědy (vlhkost, počasí, …) Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Souvislosti projektu Úloha Svazu podnikatelů ve stavebnictví Klíčový podíl na tvorbě metodik Garance odborné pomoci, konzultací a vlastní realizace Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Metodiky pokusů Vstupní informace Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek Organizace experimentu Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek Organizace experimentu Vyhodnocení Interpretace – pracovní listy Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Popis fyzikálního jevu Z hlediska prostupnosti světla je možné prostředí dělit na průhledné, průsvitné a neprůhledné. Nejlepší vlastnosti projevuje samozřejmě prostředí průhledné, ve kterém se světlo šíří přímo. Patří mezi něj vzduch, voda a ze stavebních materiálů sklo. Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Aplikace fyzikálního jevu Ve stavebnictví se snažíme pro konstrukci objektů používat průhledné materiály, aby pro pobyt uvnitř bylo v maximální možné míře využít denní světla. Jakékoliv zhoršení vlastností průhledných materiálů (špína na oknech) a nebo Přítomnost překážek v okolí staveb zvyšuje náročnost objektů na vnitřní osvětlení. Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Metodika Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let

Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Vyhodnocení Interpretace pokusu Pracovní list Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let