Seznámení s metodikami a způsobem využití na školách - Fyzika Závěrečná odborná konference Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Pardubice, 13. a 14. 11. 2013
Co jsme podpořili Prohloubení zájmu žáků o fyziku Praktické laboratorní ukázky – vztah k vědě samotné Aplikace těchto poznatků – vazba na stavební fyziku jako specifický obor Využití nejmodernější demonstrační techniky – podpoření zájmu o technické předměty Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Využili jsme nejmodernější technologie Součástí projektu byla veřejná zakázka na pořízení komplexní edukační platformy podporující výuku všech přírodních věd, zahrnující v sobě jak přístrojovou část (poskytující prostředky pro získání naměřených dat), tak i část programovou (sloužící k jejich vyhodnocení). Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Aktivity pro školy Praktická výuka - projektové učení Pondělí: 7. tř. nebo prima, 5 hodin Úterý: 8. tř. nebo sekunda, 5 hodin Středa: 9. tř. nebo tercie, 5 hodin Čtvrtek: kvarta, 6 hodin Čtvrtek(ZŠ),Pátek (G): Společná závěrečná akce Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Aktivity pro školy Obsah projektových dní Mechanika Optika Teplota, teplo Aplikace ve stavební fyzice Vazba fyziky na ostatní vědy (vlhkost, počasí, …) Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Souvislosti projektu Úloha Svazu podnikatelů ve stavebnictví Klíčový podíl na tvorbě metodik Garance odborné pomoci, konzultací a vlastní realizace Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Metodiky pokusů Vstupní informace Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek Organizace experimentu Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Metodiky pokusů Vstupní informace Popis fyzikálního jevu Popis pomůcek Organizace experimentu Vyhodnocení Interpretace – pracovní listy Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Popis fyzikálního jevu Z hlediska prostupnosti světla je možné prostředí dělit na průhledné, průsvitné a neprůhledné. Nejlepší vlastnosti projevuje samozřejmě prostředí průhledné, ve kterém se světlo šíří přímo. Patří mezi něj vzduch, voda a ze stavebních materiálů sklo. Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Aplikace fyzikálního jevu Ve stavebnictví se snažíme pro konstrukci objektů používat průhledné materiály, aby pro pobyt uvnitř bylo v maximální možné míře využít denní světla. Jakékoliv zhoršení vlastností průhledných materiálů (špína na oknech) a nebo Přítomnost překážek v okolí staveb zvyšuje náročnost objektů na vnitřní osvětlení. Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Metodika Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let
Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Pokus č. 13 Vliv čistoty okna na spotřebu elektrické energie Vyhodnocení Interpretace pokusu Pracovní list Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let