NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace PODMÍNKY PRO ŽIVOT- VODA
Advertisements

PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
PROJEKT „ BEZ VODY NELZE ŽÍT“
autor: Jakub Jirák, 8. ročník
Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Vše o vodě a jejich vlastnostech.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Voda Co o ní víme?.
VY_32_INOVACE_08 - VODA, KOLOBĚH VODY
VODA Lukáš Mráček, 2.L VOS a SPŠE Božetěchova 3, Olomouc.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŽIVOTODÁRNÁ KAPALINA CHEMIE TÉMA: Koloběh vody v přírodě,
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Zpacoval:Miroslav Trumpeš
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: Přírodověda.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
HYDROSFÉRA.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Výuková prezentace pro 4. ročník ZŠ, Přirodověda Jan Mayer.
Co je to vlastně voda? Klára Boháčová.
Proč se říká Zemi „MODRÁ PLANETA“?
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
HYDROSFÉRA VODA NA ZEMI.
VODA – ZÁKLADNÍ PODMÍNKA ŽIVOTA
17.1 Rozmanitost přírody – ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA
Voda, vzduch, půda a oheň 3. ročník
Člověk a jeho svět 4. ročník
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody Mgr. Renata Nogolová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál shrnuje a opakuje dosavadní poznatky o vodě, jejích.
Voda je jedna z nejdůležitejších látek na Zemi. Převážná část 97% tvoří oceány a moře (slaná voda). jezera a řeky tvoří 3% (sladká voda), a 2% tvoří.
Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“
VY_32_ INOVACE_ 11_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou VODSTVO ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Hydrosféra. obsah úvod skupenství vody výskyt vody v přírodě zásoby vody význam vody funkce vod použití vody oběh vody kontrolní otázky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Voda Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
K oběhu vody dochází hlavně díky sluneční energii. Voda se vypařuje z oceánů, vodních toků a nádrží, ze zemského povrchu a z rostlin. Droboučké kapičky.
Voda Mgr. Helena Roubalová
1 VODA Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace VODA / DUM/ VYDMUCHOV/ OWCZARZOVÁ / ČLOVĚK A PŘÍRODA/ 010 Autor:
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Anotace: Výklad nového učiva. Autor: Mgr.Eva Palovská,2011 Ověření ve výuce: 5. 3.
Neživá příroda - voda. Voda Voda je součástí neživé přírody, patří mezi kapalné látky. Voda je bezbarvá (průhledná) látka, bez vůně a bez chuti. Nemá.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NEŽIVÁ PŘÍRODA VLASTNOSTI VODY.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Součásti neživé přírody
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
RISKUJ! VY_32_Inovace_01MT-3 autor: Mgr. Tereza Mačková
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
VODA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_528.
VY_32_INOVACE_09_PRV_Voda
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_07_Voda a její okolí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
DUM II. / 18. voda v přírodě Bc. Zdeněk Klíma.
VY_32_INOVACE_ZE6-08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.32_U_vody Datum: 4.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Voda pro život
Hydrosféra koloběh vody v přírodě
Hydrosféra – vodní obal země.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: únor 2012 AUTOR: Veronika Jakubcová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Koloběh vody - opakování TÉMA SADY: Prvouka pro 3. ročník ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.0026

KOLOBĚH VODY - OPAKOVÁNÍ

To jsem tedy zvědavá, jestli to peklo zachráníte, chachacha! Jednoho dne, zlá čarodějnice Pachmůra, zaklela peklo velkou potopou. To jsem tedy zvědavá, jestli to peklo zachráníte, chachacha! O pekle je známo, že nemá rádo vodu a proto tě prosí o pomoc.

Když správně odpovíš, vždy se z pekla odpaří kousek vody. Když však úkol nesplníš, čeká tě stoletá práce v pekle, kde budeš muset přikládat pořádně pod kotel, aby se peklo vysušilo!

Nejdřív odpovíš na otázku a pak si pro kontrolu klikneš na Lucifera Brambulína. Pokud jsi odpověděl správně, klikneš ještě na obrázek pekla a uvidíš, jak pěkně mizí voda.

1. Kde se bere pára a jak se dostane do mraků? Je to voda, která se pomocí slunce odpařuje z moří, jezer, řek a jiných toků.

2. Jak se dostává voda z mraků zpět na zem? Pomocí deště, krup nebo sněhu.

3. Co se děje s dešťovou vodou, když dopadne na zem? Řekni dvě možnosti. Buď se vsakuje do země, kde ji odebírají kořeny rostlin a podzemní vody, nebo stéká do vodních toků.

4. Jaká je voda v mořích a oceánech? Slaná.

5. Jmenuj, kde se nachází sladká voda? Potoky, jezera, přehrady, řeky nebo rybníky.

6. Kde se bere pitná voda? Po úpravách sladkých vod.

7. Jak se nazývá typ vody, když se vsákne déšť, jinovatka, sníh nebo rosa? Voda podzemní.

8. Kde sebere pramen a co to vlastně je? Pramen vystřikuje z podzemní vody a může to být začátek nějakého potoku nebo řeky.

9. Lidské tělo obsahuje vodu. Obsahují zvířata a rostliny také vodu? Ano.

Hurá, naše peklo je zachráněno Hurá, naše peklo je zachráněno. Jsi šikulka a můžeš poprosit paní učitelku o velikou jedničku.

Už se tu nikdy neukazuj Pachmůro! Příště vám ukážu, vy čertiska!

Anotace: Děti si opakují Koloběh vody tím, že odpovídají na otázky. Motivací na správnou odpověď je zachraňování pekla od vody.

Obrázky jsou z vlastní galerie nebo z webové galerie: Smajlík - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=smajl%C3%ADk&ex=1#ai:MC900436121| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=smajl%C3%ADk&ex=1#ai:MC900435931| Čarodějnice - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=%C4%8Darod%C4%9Bjnice&ex=1#ai:MC900436215| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=%C4%8Darod%C4%9Bjnice&ex=1#ai:MC900397284| Kočka - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=ko%C4%8Dka&ex=1#ai:MC900436209|mt:1| Koště - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=ukl%C3%ADze%C4%8Dka&ex=1#ai:MC900295830| Dítě - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=pl%C3%A1%C4%8D&ctt=1#ai:MC900438016|mt:1|