Autor: Mgr. Ivana Tesařová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_18_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Statistika Základní škola Libina, příspěvková.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VYJMENOVANÁ SLOVA PO L – opakování Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Matematická štafeta Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_15_F7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mechanické vlastnosti kapalin a plynů Základní.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_06_01_M7_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Racionální čísla Základní škola Libina, příspěvková.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuPro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ28 Excel – funkce Fotoaparát Předmět.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Slovní úlohy - Vennovy.
PRVNÍ JEMNICKÁ BITVA O UPEVNĚNÍ KRÁLOVSKÉ MOCI LUCEMBURSKÉ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Základy automatického řízení 1
zpracovaný v rámci projektu
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
MĚŘENÍ OBJEMU Autor: Mgr. Ivana Tesařová
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Obvody a obsahy rovinných obrazců 3.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_18_M9_Hanak TÉMA: Finanční matematika
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
OBSAHY ROVINNÝCH ÚTVARŮ
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Zeměpis, Liberecký kraj Autor: Kamil Bujárek, Bc. Název.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
Parametrická rovnice přímky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_13_M6_Hanak TÉMA: Trojúhelník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
PŘEDKOLUMBOVSKÁ AMERIKA
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Pythagorova věta – příklady
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Druh učebního materiálu
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
Mgr. Veronika Vaňousová
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Ivana Tesařová NAŠE VESNICE V ČÍSLECH Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum: 8.3. 2012

Druh učebního materiálu Cílová skupina Metodický postup Anotace Pracovní listy a tabulky pro miniprojekt. Slouží k vyhledávání, sběru a třídění dat. Na jejich základě si žáci uvědomí statistické rozdíly mezi obcemi, jejichž děti dojíždějí do naší školy. Autor Mgr. Ivana Tesařová Předmět Matematika Očekávaný výstup Vyhledává, sbírá a třídí data. Čte a sestavuje jednoduché tabulky a diagramy. Na jejich základě tvoří vlastní slovní úlohy. Druh učebního materiálu Miniprojekt Cílová skupina Žáci 5. ročníku Metodický postup Příprava miniprojektu je součástí domácího úkolu. Žáci dostanou zadání a tabulky, zjišťují potřebné údaje a ve škole je společně zpracují např. do podoby nástěnného miniprojektu, který opatří obrázky zastoupených vesnic a vlastními slovními úlohami.

NÁZEV VESNICE POČET ŽÁKŮ NAŠÍ ŠKOLY MLADOŇOVICE CITY DOBRÁ VODA Do naší školy chodí děti z Mladoňovic /Dobré Vody/, Slavíkovic, Třebelovic a Kdousova. Znáte dobře tyto vesnice? Můžeme je mezi sebou porovnat z matematického hlediska. Nejdříve zkuste zpaměti doplnit následující tabulku. NÁZEV VESNICE POČET ŽÁKŮ NAŠÍ ŠKOLY MLADOŇOVICE CITY DOBRÁ VODA SLAVÍKOVICE TŘEBELOVICE KDOUSOV

Obrázek nejvyšší budovy s vyznačenou výškou: MOJE VESNICE V ČÍSLECH Název: Kdy byla založena: Kolik má obyvatel: Kolik km dojíždím do školy: Obrázek nejvyšší budovy s vyznačenou výškou:

NÁZEV OBCE ZALOŽENÍ POČET O- BYVATEL NEJVYŠŠÍ BUDOVA ZAJÍMA -VOST

MÍSTO PRO VAŠE ZAJÍMAVÉ ÚKOLY S VYUŽITÍM PŘEDCHOZÍ TABULKY