VY_32_INOVACE_10_4_14.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výroba tvarových ploch Šance pro všechny CZ.1.07/1.2.06/ Autor: Ing. Bc. Petra Řezáčová.
Advertisements

Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany - Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Schéma šroubovitého vrtáku
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Dynamo – regulace Tematická oblast:Zdroje elektrické energie motorových vozidel.
Konstrukce CNC strojů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Technologie Teorie obrábění I. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
Frézování drážek, tvarových ploch, pomocí UDP - test.
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada38 AnotaceVýuka.
Podsoustružování, ševingování. Podsoustružování provádí se u tvarových fréz, závitníků větších průměrů a delších nástrojů vyžaduje se stálá geometrie.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Základní škola Čelákovice
VY_32_INOVACE_10_4_08.
VY_32_INOVACE_10_4_11.
VY_32_INOVACE_10_4_10.
Vrtání, vyhrubování, vystružování děr na soustruhu
Teorie soustružení - test
Frézování ozubených kol, drážek ve šroubovici - test
Základy soustružení.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Technologie – Měření a orýsování
VY_32_INOVACE_10_2_02.
VY_32_INOVACE_10_4_06.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VY_32_INOVACE_10_2_16.
VY_32_INOVACE_ Snímače tlaku
Název: Pevné cykly Autor: Miloš Valík
Technická mechanika – Úvod do statiky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
CZ.1.07/1.5.00/ SOUSTRUŽENÍ.
VY_32_INOVACE_10_4_13.
VY_32_INOVACE_10_4_20.
VY_32_INOVACE_10_4_07.
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Mechanické řízení
VY_32_INOVACE_10_1_11.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
Malování Grafický program MS Windows
VY_32_INOVACE_10_1_03.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VY_32_INOVACE_10_2_12.
KMITAVÝ POHYB Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_06_32.
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
VY_32_INOVACE_10_4_04.
Elektromagnetická slučitelnost
VY_32_INOVACE_645_PILOVÁNÍ MATERIÁLU Název školy
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
VY_32_INOVACE_10_1_05.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Broušení rotačních tvarových ploch
Fyzika 7.ročník ZŠ Tření, Třecí síla Creation IP&RK.
Broušení Schéma broušení Je dokončovací způsob obrábění.
Soustružení Definice soustružení Schéma soustružení
VY_52_INOVACE_I–03–03 Název a adresa školy:
Lapování Patří mezi dokončovací způsoby obrábění, kdy k úběru materiálu dochází působením volného brusiva rozptýleného v kapalině nebo brusné pastě, dodávaného.
CNC - programování v ŘS Heidenhain iTNC 530
Teorie obrábění Obrábění je způsob výroby, při kterém konečný tvar výrobku získáme oddělením přebytečného materiálu v podobě třísky. Obrábění spočívá v.
VY_32_INOVACE_
Fyzika 4.A 8. hodina 09:34:44.
Fyzika 2.D 8. hodina 09:34:53.
Bc. Martin Šindelář SPŠ Na Třebešíně 2299
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_10_4_14

Broušení rovinných ploch Rovinné plochy lze brousit: Obvodem kotouče Čelem kotouče Broušení obvodem kotouče Pracovní stůl může vykonávat: Přímočarý vratný pohyb - je to nejpoužívanější a nejpřesnější způsob broušení rovinných ploch

- většinou pracujeme kotoučem užším než je broušená plocha (posuv ve směru osy kotouče se vykonává v úvrati pohybu kotouče) - obrobek se málo zahřívá → nedochází skoro k žádným deformacím

Kruhový pohyb - kotouč se pohybuje od obvodu broušené součásti ke středu - tento způsob se používá u součástí s přesnými čelními plochami (čela pilových kotoučů, kotoučových fréz, ...)

Broušení čelem kotouče Používá se pro úběr větších přídavků a pro obrábění širokých ploch. Je produktivnější, ale dosahujeme menší kvality, proto používáme při hrubování. Kotouč má velkou styčnou plochu s broušenou plochou- velké zahřívání. Tomu se bráníme segmentovými kotouči.

Tento výukový materiál je plně v souladu s Autorským zákonem (jsou zde dodržována všechna autorská práva). „Pokud není uvedeno jinak, autorem textů a obrázků je Ing. Miroslav Soukup“.