Million Leaders Mandate Příručka první

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODNIKÁNÍ VY_32_INOVACE_POD_20. Obsah Základní pojmy Právní úprava Podnikání podle živnostenského zákona Obchodní společnosti Družstva Státní podnik Neziskové.
Advertisements

Přes evropu k polis Evropský rok občanů Petr Lebeda Evropský dům, 16. ledna 2013.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Veřejné rejstříky - Obchodní rejstřík.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Petr Nedbal Název: VY_32_INOVACE_9C_1_Pravěk II.-vznik zemědělství.
Základy rodinného práva Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
PRACOVNÍ PRÁVO III. Pracovní doba. Mzda.. Definice pracovní doby. Je to stanovená doba, v níž je zaměstnanec povinen vykonávat práci pro zaměstnavatele.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_188_Charakterové vlastnosti osobnosti Název školy Masarykova střední škola zemědělská.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
VY_32_INOVACE_Roz_III_17 Práva a povinnosti členů rodiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
Výchova k občanství Právní základy státu - znaky státu.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Pojem přeměna obchodní společnosti
Digitální učební materiál
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/04 Název materiálu: Duchovní a světská hudba Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Základní informace o poskytovateli
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Jana Kadlecová Název materiálu:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vůdcovství - leadership
Zlaté pravidlo.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název projektu: Moderní škola
Jirka Pospíšil, KC NADĚJE Bučovice,
Volby v ČR Název školy: ZŠ Salvátor
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Nevyhnutelné snášej s klidnou myslí
Manažer ve firmě. Manažer ve firmě Osobnost manažera Vrozené vlastnosti Získané dovednosti Temperament Inteligence Potřeba řídit činnost jiných lidí.
Starověké Řecko – Řecká vzdělanost a věda DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Žít svůj život naplno.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Co kluci potřebují J. Novotný, ZŠ MOZAIKA, Rychnov nad Kněžnou.
Autor: Ing. Jitka Michálková
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Jsou v životěchvíle , kdy nám přítomnost druhého velmi chybí, a stále by jsme jej chtěli mít při sobě.
Digitální gramotnost Informatické myšlení
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.01_PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU-ZNAKY.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Práva a povinnosti členů rodiny
Přeji krásný den... Pro Tebe.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Moudra s květinou.
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Věcné učení První pomoc
Označeno za nejlepší roku
Jen se tak koukám co zrovna děláš..
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Million Leaders Mandate Příručka první Rozvíjení dovedností v práci s lidmi (Lekce 5)

“Rozvíjení dovedností v práci s lidmi” Rozhodující úloha vztahů ve vůdcovství

Čtyři pravdy o vůdcovství a lidech Lidé jsou nejvzácnějším JMĚNÍM církve. Nejdůležitějším kladem vůdce jsou jeho DOVEDNOSTI V JEDNÁNÍ S LIDMI. Dobrý vůdce umí vést různé skupiny či typy lidí, protože vůdcovství se týká LIDÍ. Můžeš mít dovednosti v jednání s lidmi a přitom nebýt dobrým VŮDCEM, ale nemůžeš být dobrým vůdcem bez dovedností v jednání s lidmi.

Viděli toho muže jako OBĚŤ, kterou VYKOŘISŤOVALI. LUKÁŠ 10:30-37 Způsob, jak se díváš na sebe, určuje způsob, jak sloužíš lidem LUPIČI Zneužili ho. Zmanipulovali ho. Viděli toho muže jako OBĚŤ, kterou VYKOŘISŤOVALI.

ZÁKONÍK A KNĚZ Zachovávali zákon. Byli čistí. Viděli toho muže jako PROBLÉM, kterému je lépe se VYHNOUT.

SAMAŘAN Sám byl opovrhován. Věděl, jak se cítí opomíjený člověk. Viděl toho muže jako ČLOVĚKA, kterého by měl MILOVAT.

KŘESŤANSTVÍ JSOU VZTAHY

Definice duchovního vůdcovství: DUCHOVNÍ VŮDCE JE TEN, KDO PŘEBÍRÁ ZODPOVĚDNOST ZA ZDRAVÍ A ROZVOJ SVÝCH VZTAHŮ.

Čtyři ilustrace: Analogie HOSTITELE. 2. Analogie LÉKAŘE. 3. Analogie PORADCE. 4. Analogie PRŮVODCE NA CESTÁCH.

Co by měl každý vůdce vědět o lidech… Lidé jsou NEJISTÍ. Dodej jim zdravou sebedůvěru. Lidé se rádi cítí JEDINEČNÍ. Vyznamenávej je. Lidé touží po lepším ZÍTŘKU. Dej jim naději. Lidé potřebují, aby jim někdo ROZUMĚL. Naslouchej jim. Lidé postrádají SMĚR. Naviguj je.

Lidé mají POTŘEBY. Nejdříve reaguj na ně. Lidé bývají EMOCIONÁLNĚ NA DNĚ. Povzbuzuj je. Lidé chtějí USPĚT. Pomoz jim zvítězit. Lidé touží po VZTAZÍCH. Poskytni jim společenství. Lidé hledají VZORY, které by následovali. Buď příkladem.