Jak vznikají křížaly Jana Šonková
Postup Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Seřaď Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Jakou barvu jablíčko nikdy nemá? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Poznej ovoce a zeleninu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Jakou barvu jablíčko nikdy nemá? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Poznej ovoce a zeleninu Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité odkazy Vlastní zdroje, fotografie z archivu autora
Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje pět pracovních listů s jednoduchým interaktivním úkolem. 2 pracovní listy k využití KUMUČe Očekávání a cíle Dítě umí samostatně splnit jednoduchý úkol Učí se rozeznávat ovoce a zeleninu Procvičuje barvy Grafomotorické cvičení Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním materiálem 2. snímek – postup výroby křížal 3. snímek – seřazování obrázků podle správného technologického postupu 4. snímek – zaškrtejte pomocí lišty pera, které barvy jablíčko nikdy nemá 5. snímek – zakroužkujte pomocí lišty pera ovoce (červeně) a zeleninu (zeleně) 6. snímek – grafomotorické cvičení Využití KUMUČe – 4.-6. snímek děti zároveň zpracovávají, nutno vystřihnout pracovní listy na snímku č. 7 a 8 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Učit se základním poznatkům o principech v přírodě Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.