CO DĚLÁ TRUHLÁŘ?.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Svět hudby Hudební nástroje.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
OSOBNÍ AUTOMOBILY OCHRANNÉ PROSTŘEDKY.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Umíme se rozdělit sociabilita.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Domaluj druhou polovinu
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
Obrázkové čtení Jazyk a řeč, poznávací schopnosti, myšlenkové operace, jemná motorika, koordinace ruky a oka.
POSTUP PŘI ČIŠTĚNÍ ZUBŮ
JITEX – Jak vznikne tričko?
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
Návštěva kolomazné pece
Transkript prezentace:

CO DĚLÁ TRUHLÁŘ?

VYBER SPRÁVNÝ OBRÁZEK Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

JAKÉ NÁŘADÍ POTŘEBUJE TRUHLÁŘ K PRÁCI? KLADIVO A DLÁTO ŽEBŘÍK KLEŠTĚ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Kliparty z galerie MS Office.com

Metodický pokyn VZDĚLÁVACÍ OBLAST: DÍTĚ A JEHO SVĚT Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje dva pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Představit dětem základní informaci, co vyrábí truhlář a s jakými pracovními nástroji pracuje. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení Prezentace v PowerPointu s názvem Co dělá truhlář zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Prezentace Co dělá truhlář  Snímky číslo 2 a 3 jsou opatřeny interaktivními prvky, dítě má za úkol odpovědět na dotaz a kliknout na příslušný obrázek Prezentace je připravena pomocí animací a po kliknutí zůstane na snímku pouze správná odpověď (obr. Lavice a stůl, dláto a kladivo) Pro práci se snímky lze využít nástrojové lišty daného snímku (vlevo dole), která nabízí možnost psaní viz obr. níže Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Cílem práce je: znázornit proces vyjádřený na jednotlivých tabulkách. Děti mají za úkol seřadit tabulky ve správném pořadí. Na magnetickou tabulku č.1 připevníme nebo namalujeme obrázek stromu Na magnetickou tabulku č.2 připevníme nebo namalujeme obrázek dřevorubce/lesní techniky-traktor s hydraulickou rukou Na magnetickou tabulku č.3 připevníme nebo namalujeme obrázek pily Na magnetickou tabulku č.4 připevníme nebo namalujeme obrázek truhláře Na magnetickou tabulku č.5 připevníme nebo namalujeme obrázek kladivo, dláto Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.